Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20241/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.

Haiseekohan siinä käärijän hiki?

Haiseekohan Käärijä pistävälle vai utuisen metsäiselle kaalimadolle ?

Vierailija
20242/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20243/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee mieleen blind channelin keissi, jossa basso unohdettiin auton katolle 😂 pyydettiin apua yleisöltä ja lopulta taisi palata omistajalleen.

Vierailija
20244/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.

Vierailija
20245/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .

Oon tajunnu kyllä jo aiemmin. Hitlerin ja Chaplinin velipojalta

Vierailija
20246/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mihin kaatui?

No siihen ettei ole esiintymiasua!  Mistähän Käärijä tuon on hankkinut? Ilmeisesti teetättänyt mittatilaustyönä.

Uniikki kappale, joka on vartavasten Käärijälle esitystä varten suunniteltu ja mittojen mukaan ommeltu. Ei tuollaista ihan hetkessä uudelleen valmisteta, mutta luulisi senkin onnistuvan, mielellään heti kaksin kappalein kun kisoihin on vielä lähes kaksi kuukautta eikä kovin kauaa mennyt kun asu jo katosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20247/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.

Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.

Todella huono uutinen tämä paljastus.

Vierailija
20248/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.

Haiseekohan siinä käärijän hiki?

Haiseekohan Käärijä pistävälle vai utuisen metsäiselle kaalimadolle ?

Luin että kaalimaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20249/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.

Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.

Todella huono uutinen tämä paljastus.

Mun sukulainen on venäjällä syntyneen kanssa naimisissa ja tällä on vain suomen kansalaisuus. Tosin luopui toisesta kansalaisuudesta

Vierailija
20250/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.

Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.

Todella huono uutinen tämä paljastus.

Vaikuttaa, että olet oikein innoissasi tästä asiasta ja palaat siihen yhä uudestaan ja uudestaan, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20251/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo Hesarissakin julkaistu päivän polttava katoamisuutinen.

Vierailija
20252/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .

Ehdotin aamulla käärijälle pukua ja hattua 50 luvun tyyliin. Tämä on loistava havainto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20253/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenvenäläisistä hyvin moni on putinisti. Toivottavasti tyttöystävä ei ole oikeasti suomenvenäläinen vaan asiasta kertonut vain trollaa. Tästä Toni ja muut hullut saavat vettä myllyyn.

Ei trollaa.

Mitäs pahaa suomenvenäläisyydessä? Eikö tuo ole rasismia?

Niistä jotain 80% on julkiputinisteja ja muut eivät myönnä.

Hei ei jaksais tämmöstä räsismia täällä.

Vierailija
20254/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20255/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

On se varmaan noloa asua Ruotsissa ja esiintyä ruotsalaisena, ja sitten paljastuu, että onkin oikeasti syntynyt Suomessa.

Vierailija
20256/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tämä venäläinen mennä ukrainan viisuihin?🤔 Onkohan edes turvallista? Harmi, että Venäjä sai maailman tälläiseksi. Tästä voimme syyttää vain venäläisiä. 😟

Vierailija
20257/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)

Ja Käärijällä nuuskapurkki pöydällä nenän edessä

Vierailija
20258/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)

Samanlaista vihreää kynsilakkaa kuin Käärijällä!! Voi ku söpöö hei

Vierailija
20259/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.

Tää oli tässä nyt.

Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.

Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.

Todella huono uutinen tämä paljastus.

Vielä puolitoista vuotta sitten tämä ei olisi ollut edes maininnan arvoista.

Vierailija
20260/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi hukata esiintymisasun, how is that possible. No toivottavasti ei ollut se ainut kopio tuosta ikonisesta asusta. Me asusta pitävät olemme huolissamme. :D

Ketju on lukittu.