UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .
Tästähän tulee mieleen blind channelin keissi, jossa basso unohdettiin auton katolle 😂 pyydettiin apua yleisöltä ja lopulta taisi palata omistajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .
Oon tajunnu kyllä jo aiemmin. Hitlerin ja Chaplinin velipojalta
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin kaatui?
No siihen ettei ole esiintymiasua! Mistähän Käärijä tuon on hankkinut? Ilmeisesti teetättänyt mittatilaustyönä.
Uniikki kappale, joka on vartavasten Käärijälle esitystä varten suunniteltu ja mittojen mukaan ommeltu. Ei tuollaista ihan hetkessä uudelleen valmisteta, mutta luulisi senkin onnistuvan, mielellään heti kaksin kappalein kun kisoihin on vielä lähes kaksi kuukautta eikä kovin kauaa mennyt kun asu jo katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.
Haiseekohan siinä käärijän hiki?
Haiseekohan Käärijä pistävälle vai utuisen metsäiselle kaalimadolle ?
Luin että kaalimaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Mun sukulainen on venäjällä syntyneen kanssa naimisissa ja tällä on vain suomen kansalaisuus. Tosin luopui toisesta kansalaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Vaikuttaa, että olet oikein innoissasi tästä asiasta ja palaat siihen yhä uudestaan ja uudestaan, vai kuinka?
Nyt on jo Hesarissakin julkaistu päivän polttava katoamisuutinen.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .
Ehdotin aamulla käärijälle pukua ja hattua 50 luvun tyyliin. Tämä on loistava havainto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenvenäläisistä hyvin moni on putinisti. Toivottavasti tyttöystävä ei ole oikeasti suomenvenäläinen vaan asiasta kertonut vain trollaa. Tästä Toni ja muut hullut saavat vettä myllyyn.
Ei trollaa.
Mitäs pahaa suomenvenäläisyydessä? Eikö tuo ole rasismia?Niistä jotain 80% on julkiputinisteja ja muut eivät myönnä.
Hei ei jaksais tämmöstä räsismia täällä.
https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
On se varmaan noloa asua Ruotsissa ja esiintyä ruotsalaisena, ja sitten paljastuu, että onkin oikeasti syntynyt Suomessa.
Meinaako tämä venäläinen mennä ukrainan viisuihin?🤔 Onkohan edes turvallista? Harmi, että Venäjä sai maailman tälläiseksi. Tästä voimme syyttää vain venäläisiä. 😟
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)
Ja Käärijällä nuuskapurkki pöydällä nenän edessä
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)
Samanlaista vihreää kynsilakkaa kuin Käärijällä!! Voi ku söpöö hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Vielä puolitoista vuotta sitten tämä ei olisi ollut edes maininnan arvoista.
Miten voi hukata esiintymisasun, how is that possible. No toivottavasti ei ollut se ainut kopio tuosta ikonisesta asusta. Me asusta pitävät olemme huolissamme. :D
Haiseekohan Käärijä pistävälle vai utuisen metsäiselle kaalimadolle ?