UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Vaikuttaa, että olet oikein innoissasi tästä asiasta ja palaat siihen yhä uudestaan ja uudestaan, vai kuinka?
Mä olen ainakin pettynyt ja kovana viisuilijana huolissani siitä, ryssikö meidän edustaja meidän mahdollisuudet. Olisi pitänyt valita joku muu edustaja.
Mutta oli se yksikin tosi tv tähti joku Antti venäläinen. Ilmoitti heti sodan sytyttyä, ettei enää edes käy venäjällä ja haluaa pois kaksoiskansalaisuuden. En muista sukunimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)
Ja Käärijällä nuuskapurkki pöydällä nenän edessä
Olikohan toi nuuskaa....ei kai kukaan pälli ravintolan pöydän päälle laita nuuskiaan
Helpostikin laittaa.
Tyttöystävä muuttaa kaiken, ois nyt selvinnyt vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tämä venäläinen mennä ukrainan viisuihin?🤔 Onkohan edes turvallista? Harmi, että Venäjä sai maailman tälläiseksi. Tästä voimme syyttää vain venäläisiä. 😟
Todella mautonta, jos venäläinen lähtee mukaan viisuihin.
Olihan se nyt aika selvää, että Käärijällä on kumppani. Hyvä maku hänellä kyllä.
Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Sillon ollaan suomalaisia, vaikka ois synnytty Rysyssä, jos on suomen kansalaisuus.
Ei olla. Kaksoiskansalaisella on aina velvollisuus olla lojaali ryssälälle, se on heidän lakiinsa kirjattu. Muuten voi päätyä jopa vankilaan.
Todella huono uutinen tämä paljastus.
Vaikuttaa, että olet oikein innoissasi tästä asiasta ja palaat siihen yhä uudestaan ja uudestaan, vai kuinka?
Mä olen ainakin pettynyt ja kovana viisuilijana huolissani siitä, ryssikö meidän edustaja meidän mahdollisuudet. Olisi pitänyt valita joku muu edustaja.
"Mä oon kansan puolella"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin kaatui?
No siihen ettei ole esiintymiasua! Mistähän Käärijä tuon on hankkinut? Ilmeisesti teetättänyt mittatilaustyönä.
Uniikki kappale, joka on vartavasten Käärijälle esitystä varten suunniteltu ja mittojen mukaan ommeltu. Ei tuollaista ihan hetkessä uudelleen valmisteta, mutta luulisi senkin onnistuvan, mielellään heti kaksin kappalein kun kisoihin on vielä lähes kaksi kuukautta eikä kovin kauaa mennyt kun asu jo katosi.
EI tuo nyt kovin monimutkaiselta ommeltavalta näytä. Kaavat on varmasti tallessa Ylen puvustolla.
Enemmän tekemistä on takuulla jossain Masked Singerin puvussakin.
Vierailija kirjoitti:
Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?
Tai se yksi fanaattinen Loreenin ihailija.
Luulin et olisi ollut poikaystävä
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä muuttaa kaiken, ois nyt selvinnyt vasta myöhemmin.
No, oli vain ajan kysymys milloin Seiska saa tämän selville. Iso osa tunnistaa nyt Käärijän ja väkisinkin joku näkee, jos aikovat liikkua yhdessä kodin ulkopuolella. Myös tuo Käärijä- tekstillä varustettu auto on aika huomiota herättävä. Jos on yhtään Instaa selannut niin on tyttöystävä vilahtanut taustalla aiemminkin, eli ei ole mitenkään kokonaan piilossa ollut.
Onko se mello finaali tänään tuleeko se suora Yle areenasta
Vierailija kirjoitti:
Mutta oli se yksikin tosi tv tähti joku Antti venäläinen. Ilmoitti heti sodan sytyttyä, ettei enää edes käy venäjällä ja haluaa pois kaksoiskansalaisuuden. En muista sukunimeä
Kertoi myös kaikkien sukulaistensa olevan p utinisteja. Ei yksi pääsky kesää tee.
Että juurikin venäläinen tyttöystävä ukrainan viisuissa. Voi vidun viddu! Mikä se kohu olikaan, josta se Sofi älähti? Miksi tätä ei paljastettu siinä yhteydessä. Nyt alkoi ärsyttämään! 😤
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Co-hcpwo0vc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tässä Porttareiden reelsissä näkyy loppupuolella myös. Näkyy Käärijän vieressä illallispöydässä (kasvoja ei tosin kuvata)
Noissa videoissa ei näy kuin JaloTiinan naama.
Mä alan kallistuu siihen et Käärijä on vaan unohtanut pakanneensa sen asun muuttolaatikoihin tai jättänyt kotiin ja sit puol Suomee on ollu Malmilla bongailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oli se yksikin tosi tv tähti joku Antti venäläinen. Ilmoitti heti sodan sytyttyä, ettei enää edes käy venäjällä ja haluaa pois kaksoiskansalaisuuden. En muista sukunimeä
Kertoi myös kaikkien sukulaistensa olevan p utinisteja. Ei yksi pääsky kesää tee.
Venäjällä asuvia aivopestyjä. Tää asunut Suomessa. Kurhinen oli sukunimi
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Olikohan toi nuuskaa....ei kai kukaan pälli ravintolan pöydän päälle laita nuuskiaan