Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon

Vierailija
04.01.2023 |

Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".

Kommentit (870)

Vierailija
741/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä rokotehullu on?

Vierailija
742/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauti ei katoa, se tulee aina olemaan täällä

Taudista tiedetään nykyään enemmän, mutta väli-isäntä ei ole edelleenkään tiedossa. Mistä eläimestä lähti?

V***ut se mistään eläimestä lähtenyt. Tarkoituksella kehitetty virus, joka päästetty väestöön.

Jep. Se on lepakosta eristetty. Siitä löytää ihan avoimesti tietoa, että kuka tai mikä taho omistaa kunkin koronaviruksen. Labrassa on vähän muokkailtu niin voilá, saadaan supertarttuva tauti, johon ei ole toimivia rokotteita. Tämä on hyvin samanlainen keissi kuin Lymen tauti ja Plum Islandin labra. Lymeen ei myöskään ole toimivaa lääkettä.

Olen ollut tätä mieltä alusta saakka, että tämä ei ole luonnollinen virus. Läheiseni leimannut minut salaliitto ihmiseksi ym... Mutta.

Ihmettelen, miksi tätä asiaa ei tutkita perin pohjin. Kuka tietää tästä enemmän? Miksi näin tehtiin?

Tutkitaan USA:ssa, Faucin pää pölkyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä väli-isäntää ei ole vielä löydetty

Vierailija
744/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona on pääasiassa sydäntauti. Jokainen tartunta ja rokote heikentää sydäntä. Joillain voi olla jo valmiiksi niin heikko sydän, että kuolevat ekaan tartuntaan. Pitäkää huoli itsestänne!

Mulla on synnynnäinen sydänsairaus, jonka takia mut luokiteltiin siihen kategoriaan, että koronan vakavamman tautimuodon riski on suuri.

Kolme rokotetta alla, kaksi koronaa sairastettuna. Ensimmäisessä koronassa hengitys oli vaikeampaa, mutta toisessa ei mitään. Tutkittu on molempien koronoiden jälkeen, eikä mitään tuhoa tehnyt elimistöön.

En vähättele taudin vakavuutta, mutta sanon silti, että sellainen tauti sitten. Pahin sairastettu tauti oli influenssa muutamia vuosia sitten.

Lääkärit ei suosittele koronapiikkejä ollenkaan sydänpotilaille, ovat tavallistakin vaarallisempia heille.

P.S. Sairastuit rokotteista!

Lisäyksenä vielä, että sairastuin ihan viruksen takia. Molemmilla kerroilla työpaikassa oli koronaa.

Vierailija
745/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sivusilmällä katselen TdS:n sprinttiä ja tuolla maalialueella näkyi ainakin kaikki ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyttävän kunnon hengityssuojaimia. Suomen joukkue harvenee päivä päivältä, on koronaa ja on vatsaflunssaa ja joukkueenjohto kertoi tyytyväisenä kuinka hyvää huolta pidetään käsihygieniasta sekä maskien käyttämisestä.

Silti sellainen on näkynyt vain Kertun kasvoilla.

Jännä, että näemmä nuo "vastuuttomat laumasuojaaja"-ruotsalaisetkin pitää maskeja ihan ongelmitta, mutta suomalaisille se on ihan kauhistuttava ajatuskin. Tässäkin ketjussa on ka ma laa parkua asiasta.

Suomalaisten maskivastaisuus on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Osahan jopa kertoo maskin nöyryyttävän heitä..

Hyvänen aika, se on vain maski. Ilmeisesti näitä "koviksia" nöyryyttää sitten myös pipo pakkasella ja kumpparit vesisateella sekä heijastin pimeään vuodenaikaan.

Kaikkien kannalta olisi yksinkertaisinta, että näille jankkaavilke maskihulluille asetettaisiin virallinen pakko ostaa kamansa ja ruokansa netistä. En kaipaa höyrypäitä kauppoihin. Sais terveen järjen omaavat olla rauhassa, maskin kanssa tai ilman.

Sä et nyt ihan ole tämän aihepiirin tasalla, joten ehkä perustat ihan oman keskusteluketjun maskittomuudesta.

Kuulostaa, tässä.ketjussa nimenomaan keskustellaan siitä, että maskeja ei tarvita enää. Voit painua itse vtuun kitisemästä maskien perään.

Vierailija
746/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa päivää ennakkotestivaatimuksen alkamiselle ei ole. Aikataulu on kuitenkin tiukka, myöntää Kiuru.

Kysymys on kuitenkin enemmän päivistä kuin viikoista. Meillä on kiire, sillä Kiinan viimeisetkin koronavirusrajoitukset poistuvat nyt loppiaisen jälkeen täysin ja on odotettavissa, että kiinalaiset lähtevät liikkeelle, Kiuru sanoo

Kiurun mukaan myös Suomessa on todennäköistä, että ennakkotestivaatimus olisi voimassa tietyn ajan. Ennakkotestin vaatimusta tarkasteltaisiin aina samassa yhteydessä kuin EU tekee tarkasteluja.

THL ei tällä hetkellä suosittele matkustusrajoituksia. THL suosittelee matkustamaan vain terveenä, huolehtimaan hygieniatoimista sekä pitämään tarvittaessa etäisyyttä ja käyttämään maskia, laitos kirjoittaa tiedotteessaan joulukuun lopussa.

Kiurun mukaan on selvää, että erilaisia mielipiteitä asiasta on esitetty.

Jotenkin epäloogista

Vierailija
747/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on kerta hyvä rokotekattavuus, ei pitäisi olla mitään testailua Kiinasta tulevilta

Vierailija
748/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mitä minä en vieläkään ymmärrä on se että mitä hyötyä niistä koronarokotteista nyt sitten oli?

Rokotettu levittää virusta myös.

Väitetään että koronarokote ehkäisee saamasta vakavaa tautimuotoa mutta eikö se johdu siitä että koronavirus muuntui lievemmäksi virukseksi, omikronin takia ei juuri kukaan päätynyt sairaalaan.

Miksi siis jotkut ihmiset otti rokotteita ja mikä hyöty niistä rokotteista oli? :D 

Vierailija
749/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole tulossa Suomeen" ja Kiinalaiset tuo sitä tänne koko ajan. Ruotsi ja Saksa oli taas fiksumpia kun kielsivät kiinalaisten tulon maahansa.

Tottakai se tulee muualtakin. WHO mukaan samat variantit pyörii Euroopassa kuin Kiinassa . Ei tämä ole vaarallisempi vai onko sulla jotain tietoa asiasta?[/quote

Olen eri, mutta kaikki tämä on kuin toisinto kolmen vuoden takaa: silloinkin vähäteltiin tammi- ja helmikuussa riskejä.

No olikos se vaarallinen? Paljonko kuoli?

558, vähemmän kuin influenssaan, joka "kummallisesti" katosi v. 2020.

Eihän se kadonnut yhtään mihinkään vaan siihen sairastuttiin koronapandemian aikanakin. Tosin rajoitustoimet sekä maskisuositus kummasti esti sitäkin leviämästä. Toisekseen se ei muutenkaan ole joka vuosi samanlainen koska ne influenssavirukset vaihtelee. Toiset on ärhäkämpiä kuin toiset niin tarttumaan kuin taudinkuvaltaankin.

Korona taasen ei ole influenssavirus lainkaan.

Koronatestit on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, myös influenssaviruksille, koska tätä koronavirusta ei ole pystytty eristämään.

Lähde: CDC ja FDA.

Vierailija
750/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole tulossa Suomeen" ja Kiinalaiset tuo sitä tänne koko ajan. Ruotsi ja Saksa oli taas fiksumpia kun kielsivät kiinalaisten tulon maahansa.

Tottakai se tulee muualtakin. WHO mukaan samat variantit pyörii Euroopassa kuin Kiinassa . Ei tämä ole vaarallisempi vai onko sulla jotain tietoa asiasta?[/quote

Olen eri, mutta kaikki tämä on kuin toisinto kolmen vuoden takaa: silloinkin vähäteltiin tammi- ja helmikuussa riskejä.

Ei influenssa kadonnut 2020 , koska sitä esiintyy nytkin. Rajoitustoimien takiahan sitä ei esiintynyt. Nyt ei ole rajoituksia niin esiintyy.

Koronassa ei tapahdu kausivaihtelua

Ei sitä pahemmin esiintynyt 2020, koska ne kirjautui koronaksi.

Koronavirukset aiheuttaa flunssia. Virukset eivät elä kesäisin. Ihmiset eivät siis sairastu viruksesta kesällä!

Sinun älysi ei riitä tajuamaan mistä ne oikeasti sairastuvat.

Not. Et ymmärrä näiden virusten kulkua vuodenaikojen mukaan.

Vierailija
751/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet onko maskien käyttö lisääntynyt? En ole kauheasti lähtenyt kotoa pois, joten en nyt itse tiedä. Itse käytän tietysti ffp2-hengityssuojaa, koska terveyden haluaisin säilyttää.

Jos pystyt hengittämään maskin läpi, niin se ei suojaa viruksilta.

Virukset on pienempiä kuin vesihöyrypisara joita ihminen hengittää.

Mutta syksystä 2020 alkaen FFP2 on suojannut minua ihan riittävästi.

Miten sinä sen todistat?

Mulla 0 maskia, 0 testiä, 0 piikkiä ja 0 tautia.

Vierailija
752/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28.6.2022 Kiinan viranomaisten tieto siitä, että koronapolitiikka sulkuineen voi kestää jopa viisi vuotta, on herättänyt huolta ja hämmennystä

Eikö tällänen oikeasti ihmetytä ketään ? Miksi kiina sulki maansi liki 3 vuodeksi

Ei. Kyse on kontrollista, dystopiasta ja diktatuurista. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään viruksen tai terveyden kanssa. Nyt ovat kiinalaisetkin sen tajunneet ja nousseet vastarintaan jolloin joutuivat purkamaan rajoitukset.

Sinä reppana aivopesty elät vielä koronapsykoosissa.

Vierailija
753/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut siitä, miten tämä kaikki sai alkunsa. Siitä ollaan hys hys

Myös Suomen ennätyskorkeasta kuolleisuudesta ollaan hys hys.

Sä voisit ehkä aloittaa siitä keskustelun täällä?

Kopioida lehtisiä ja jakaa niitä kaupungilla?

Kovaääniset autoon ja informaatiota julistamaan kylille?

Sinulla on sama asenne koronaan kuin venäläisillä sotaan. Onko sinulla venäläiset geenit?

Ihan supisuomalainen perimä on, entäs sulla - onko tutkittu?

Vierailija
754/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei influenssa kadonnut 2020 , koska sitä esiintyy nytkin. Rajoitustoimien takiahan sitä ei esiintynyt. Nyt ei ole rajoituksia niin esiintyy.

Koronavirukset aiheuttaa flunssia. Virukset eivät elä kesäisin. Ihmiset eivät siis sairastu viruksesta kesällä!

Kerropas Einstein miten snä sen ymmärrät niin saadaan nauraa!

Vierailija
755/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä minä en vieläkään ymmärrä on se että mitä hyötyä niistä koronarokotteista nyt sitten oli?

Väitetään että koronarokote ehkäisee saamasta vakavaa tautimuotoa mutta eikö se johdu siitä että koronavirus muuntui lievemmäksi virukseksi, omikronin takia ei juuri kukaan päätynyt sairaalaan.

Miksi siis jotkut ihmiset otti rokotteita ja mikä hyöty niistä rokotteista oli? :D 

Todella moni otti rokotteen koronapassin takia,yleisen painostuksen takia ja monesti työpaikat vaati koronapassia/koronarokotetta. Ilman koronapassia luultavasti vain vanhukset ja riskiryhmäläiset olisi ottanut rokotteen ja erittäin harva perusterve ihminen olisi mennyt rokotettavaksi. 

Vierailija
756/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas Einstein miten snä sen ymmärrät niin saadaan nauraa!

Ota se kausi-influenssarokote

Vierailija
757/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni otti rokotteen koronapassin takia,yleisen painostuksen takia ja monesti työpaikat vaati koronapassia/koronarokotetta. Ilman koronapassia luultavasti vain vanhukset ja riskiryhmäläiset olisi ottanut rokotteen ja erittäin harva perusterve ihminen olisi mennyt rokotettavaksi. 

Mä myönnän, että läheisten painostuksesta otin.

Sukulaiset alkoi välttelemään

Vierailija
758/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi luultiin, että 80 %:n rokotekattavuus antaisi laumasuojan. Mutta rokote ei antanut missään vaiheessa suojaa tartunnalta.

Vierailija
759/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myönnän, että läheisten painostuksesta otin.

Sukulaiset alkoi välttelemään

Minua myös haukuttiin kun en rokotetta ottanut, jopa ministerit haukkui meitä rokottamattomia... Oletko sinäkin yhä vihainen siitä miten meitä kohdeltiin? Minä nimittäin olen eikä kukaan heistä ole pyytänyt anteeksi. Minun viha tätä yhteiskuntaa kohta kasvoi tuon koronan takia ja sen yleisen painostuksen takia.

Vierailija
760/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset asiantuntijat ovat tunkemassa 4. Annoksia piikkejä, osa asiantuntijoista vielä sanoo, että ei perusteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi