Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon

Vierailija
04.01.2023 |

Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".

Kommentit (870)

Vierailija
721/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauti ei katoa, se tulee aina olemaan täällä

Taudista tiedetään nykyään enemmän, mutta väli-isäntä ei ole edelleenkään tiedossa. Mistä eläimestä lähti?

V***ut se mistään eläimestä lähtenyt. Tarkoituksella kehitetty virus, joka päästetty väestöön.

Jep. Se on lepakosta eristetty. Siitä löytää ihan avoimesti tietoa, että kuka tai mikä taho omistaa kunkin koronaviruksen. Labrassa on vähän muokkailtu niin voilá, saadaan supertarttuva tauti, johon ei ole toimivia rokotteita. Tämä on hyvin samanlainen keissi kuin Lymen tauti ja Plum Islandin labra. Lymeen ei myöskään ole toimivaa lääkettä.

Olen ollut tätä mieltä alusta saakka, että tämä ei ole luonnollinen virus. Läheiseni leimannut minut salaliitto ihmiseksi ym... Mutta.

Ihmettelen, miksi tätä asiaa ei tutkita perin pohjin. Kuka tietää tästä enemmän? Miksi näin tehtiin?

Olisihan sitä tutkittu, mutta Kiina ei päästänyt WHO:ta tai ketään muutakaan Wuhaniin selvittämään tapausta. Ettei vain paljastu asian todellinen laita.

Yllättäen Kiinan omia tutkimustuloksia ei ole julkaistu, muuta kuin kuittaamalla sen olevan lähtöisin todennäköisesti lepakosta tai vyötiäisestä.

Eikös WHO yrittänyt päästä myös labrateorian jäljille, mutta Kiina suuttui, että miten yht äkkiä sitä epäillään kun aiemmin oli sanottu, ettei mahdollista.

Eihän WHO saanut tuolla reissullaan edes sitä kaikkea tietoa juurikaan mitä halusi. Varmaan niinsanotusti todisteet oli jo hävitetty... ?

Kiinan salailu on varma merkki siitä, että nytkään ei voi tietää mikä on tilanne. Itse en ainakaan tuonne matkusta

Vierailija
722/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina ei päästä WHO:ta Wuhanin laboratorioon selvittämään koronan alkuperää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ottaisin mielelläni sen 4.rokotteen mutta ei onnistu kun olen melkein terve 54v. Suomi laittaa ne rokotteet ennemmin roskiin. Voin maksaa siitä rokotteesta yksityiselle ettei tarvitse edes syyttää siitä että rasitan julkista terveydenhoitojärjestelmää. Juu ei onnistu sekään täällä.

Mun "perusterve" ystäväni (hänellä siis on parikin kroonista sairautta, mutta kumpaakaan ei thl listaa riskitekijöiksi + noin 10kg ylipainoa) ja jolla on ne kolme rokotusta oli just sairaalahoidossa koronatartunnan takia.

Rokotehaittojen takia. Rokote aiheuttaa mm. koronaa, vakavaa muotoa joka vie sairaalaan.

Vierailija
724/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ottaisin mielelläni sen 4.rokotteen mutta ei onnistu kun olen melkein terve 54v. Suomi laittaa ne rokotteet ennemmin roskiin. Voin maksaa siitä rokotteesta yksityiselle ettei tarvitse edes syyttää siitä että rasitan julkista terveydenhoitojärjestelmää. Juu ei onnistu sekään täällä.

Mun "perusterve" ystäväni (hänellä siis on parikin kroonista sairautta, mutta kumpaakaan ei thl listaa riskitekijöiksi + noin 10kg ylipainoa) ja jolla on ne kolme rokotusta oli just sairaalahoidossa koronatartunnan takia.

Rokotehaittojen takia. Rokote aiheuttaa mm. koronaa, vakavaa muotoa joka vie sairaalaan.

Tämä on ihan tosiasia mitä suurin osa ei tunnut tajuavan. Netistä, ulkomaisilta sivustoilta löytyy hyvin aiheesta.

Vierailija
725/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet onko maskien käyttö lisääntynyt? En ole kauheasti lähtenyt kotoa pois, joten en nyt itse tiedä. Itse käytän tietysti ffp2-hengityssuojaa, koska terveyden haluaisin säilyttää.

Jos pystyt hengittämään maskin läpi, niin se ei suojaa viruksilta.

Virukset on pienempiä kuin vesihöyrypisara joita ihminen hengittää.

Mutta syksystä 2020 alkaen FFP2 on suojannut minua ihan riittävästi.

Vierailija
726/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sivusilmällä katselen TdS:n sprinttiä ja tuolla maalialueella näkyi ainakin kaikki ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyttävän kunnon hengityssuojaimia. Suomen joukkue harvenee päivä päivältä, on koronaa ja on vatsaflunssaa ja joukkueenjohto kertoi tyytyväisenä kuinka hyvää huolta pidetään käsihygieniasta sekä maskien käyttämisestä.

Silti sellainen on näkynyt vain Kertun kasvoilla.

Jännä, että näemmä nuo "vastuuttomat laumasuojaaja"-ruotsalaisetkin pitää maskeja ihan ongelmitta, mutta suomalaisille se on ihan kauhistuttava ajatuskin. Tässäkin ketjussa on ka ma laa parkua asiasta.

Suomalaisten maskivastaisuus on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Osahan jopa kertoo maskin nöyryyttävän heitä..

Hyvänen aika, se on vain maski. Ilmeisesti näitä "koviksia" nöyryyttää sitten myös pipo pakkasella ja kumpparit vesisateella sekä heijastin pimeään vuodenaikaan.

Orja ei tunnista tyranniaa. Se vaatii tehotonta naamarättiä vaarattoman viruksen takia.

Vierailija
727/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 koronaa ja kaksi rokotusta olen kärsinyt. Enköhän tuosta krakenistakin selviä.

Eikä vieläkään raksuta mistä ne koronat tuli!

Vierailija
728/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes usko koko koronaan. Influenssalle keksitty vaan uusi nimi.

Siis miksi WHO ja maailman maat, joukossa niin diktatuureja kuin demokratioita, olisivat kehittäneet sellaisen valheen tai joutuneet sellaisen erehdyksen valtaan? Koronaa tutkitaan huippulaboratorioissa ympäri maailman. Kyllä niissä olisi huomattu, jos kyse on vain influenssasta.

Vierailija
729/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d762f423-85cf-4273-a1f5-d5cce5cabe3e

USU: Suomessa hävitetään koronarokotteita, koska ne eivät kelpaa edes köyhiin maihin

Suomessa hävitetään Uutissuomalaisen mukaan lähikuukausien aikana yli puoli miljoonaa koronarokoteannosta.

Ajatelkaa, paljonko noihin surkeisiin tekeleisiin hassattiin rahaa, jo pelkkiin piikkeihin! Siihen päälle piikittäjien palkat, kun olisivat sen edestä voineet tehdä jotain hyödyllistä. Nyt hävitetään piikkejä, sama kun syydettäisiin rahaa takkaan tai vedettäisiin vessasta alas.

Niin, ja sairaita ei hoidettu koska sairaalat pidettiin tyhjinä koronapotilaiden varalta, hoitajat tanssivat tyhjissä sairaaloissa.

Nyt piikkien jälkeen sairaina on potilaat ja hoitajat, ylikuolleisuus 17%.

Vierailija
730/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku ennustaa miltä tämä koronatilanne näyttää esim. Vuoden päästä?

Vierailija
731/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona on pääasiassa sydäntauti. Jokainen tartunta ja rokote heikentää sydäntä. Joillain voi olla jo valmiiksi niin heikko sydän, että kuolevat ekaan tartuntaan. Pitäkää huoli itsestänne!

Mulla on synnynnäinen sydänsairaus, jonka takia mut luokiteltiin siihen kategoriaan, että koronan vakavamman tautimuodon riski on suuri.

Kolme rokotetta alla, kaksi koronaa sairastettuna. Ensimmäisessä koronassa hengitys oli vaikeampaa, mutta toisessa ei mitään. Tutkittu on molempien koronoiden jälkeen, eikä mitään tuhoa tehnyt elimistöön.

En vähättele taudin vakavuutta, mutta sanon silti, että sellainen tauti sitten. Pahin sairastettu tauti oli influenssa muutamia vuosia sitten.

Lääkärit ei suosittele koronapiikkejä ollenkaan sydänpotilaille, ovat tavallistakin vaarallisempia heille.

P.S. Sairastuit rokotteista!

Vierailija
732/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.6.2022 Kiinan viranomaisten tieto siitä, että koronapolitiikka sulkuineen voi kestää jopa viisi vuotta, on herättänyt huolta ja hämmennystä

Eikö tällänen oikeasti ihmetytä ketään ? Miksi kiina sulki maansi liki 3 vuodeksi

Vierailija
733/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen joka neljäs maapallon asukki on kiinalainen. Ja siellä he asustelevat pienehkössä maassaan kuin sillit purkissa. Ei ihmetytä, että taudit leviää. Niin ja siitähän on ollut juttua, että kiinalaisten hanavedestä saa positiivisen koronatuloksen kotitestiin.

Niin Suomessakin.

Ei kerro vedestä, vaan pilipalitestistä jolla ylläpidetään koronaplandemiaa teille aivopestyille.

Vierailija
734/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona on pääasiassa sydäntauti. Jokainen tartunta ja rokote heikentää sydäntä. Joillain voi olla jo valmiiksi niin heikko sydän, että kuolevat ekaan tartuntaan. Pitäkää huoli itsestänne!

Mulla on synnynnäinen sydänsairaus, jonka takia mut luokiteltiin siihen kategoriaan, että koronan vakavamman tautimuodon riski on suuri.

Kolme rokotetta alla, kaksi koronaa sairastettuna. Ensimmäisessä koronassa hengitys oli vaikeampaa, mutta toisessa ei mitään. Tutkittu on molempien koronoiden jälkeen, eikä mitään tuhoa tehnyt elimistöön.

En vähättele taudin vakavuutta, mutta sanon silti, että sellainen tauti sitten. Pahin sairastettu tauti oli influenssa muutamia vuosia sitten.

Lääkärit ei suosittele koronapiikkejä ollenkaan sydänpotilaille, ovat tavallistakin vaarallisempia heille.

P.S. Sairastuit rokotteista!

Höpö höpö nyt.

Minulle nimenomaan suositeltiin niitä. Kun sairastin toisen koronan loppusyksystä, silloinkin sanottiin että ota neljäs rokote heti kun voit (4 kk päästä) estääkseen vakavaa tautia.

Edellisestä rokotteesta on yli vuosi, mietinnän alla vielä otanko parin kuukauden päästä uuden rokotteen vai en.

Älä jauha asioista joista et tiedä.

Vierailija
735/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytykseen kuoli.

Vierailija
736/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenmyrkytykseen kuoli.

Antti Lukkari siis

Vierailija
737/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään maskipakkoa olla palauttamassa. Julkisissa kulkuvälineissä se on ollut koko ajan voimassa, muualla ei enää aikoihin.

Saksassa? Kiitos, mutta eihän nää usko. Kun Saksassakin, niin miksei me saada...ku mä haluun maskit pakollisiksi!

Vierailija
738/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan alussa tehdyssä tutkimuksessa jo todettiin että tupakoijat ja astmaatikot ovat aliedustettuina koronan vuoksi sairaalaan joutuneissa.

Pohjoismaissa on tehty laajempi tutkimus tupakoitsijoiden sairastumisesta koska muutkin tutkimukset viittasivat siihen että tupakointi suojaa koronalta. Pohjoismaisen tutkimuksen tuoloksia ei ole vielä julkaistu vaan vertaavat kaikkien maiden tuloksia keskenään ja julkaisevat sitten.

Tiedän perheen jossa se yksi tupakoiva ihminen ei ole kertaakaan sairastunut koronaan vaikka perheessä muut ovat sairastelleet usammin kun kerran.

Totta. Nikotiini sitoutuu samaan reseptoriin johon piikkiproteiini, joten sille ei ole tilaa. Nikotiini suojaa.

Vierailija
739/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikki viisi rokotetta astman takia ja nyt olen koronassa. Tunnen itseni niin petetyksi, että olen ottanut kaikki rokotukset. Luultavasti taudin toi meille kotiin sairaana ollut huoltomies. Puoliso sairastanut jo viikon. Ei tunnu pikkunuhalta, ei edes ole nuhaa. Hirvee yskä ja kuume ja korkea syke.

Oletko tehnyt koronatestin. Jos et, niin voi olla myös influenssa A

Mies testasi ensin koronan, 2 viivaa tuli heti, minä tänään. Luulin itsekin ensin, että on influenssaa. Tämä meillä siis ensimmäinen korona.

Ha, testit on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille koska tätä koronavirusta ei ole pystytty eristämään. Tämän myönsi v. 2021 mm. FDA ja CDC.

Kalibroitiin on  siis käytetty myös influenssaviruksia, kaikkia muita suunnilleen paitsi tätä koronavirusta. Koronaviruksia on n. 60 joista 8 tarttuu ihmiseen, aiheuttavat 20% vuosittaisista flunssista. Jokaisella on siten vasta-aineita niille.

Mutta jatkakaa hysteriaa, eihän tämä tieto mene aivopestyille jakeluun koska se on aivopesun vastaista.

Hohhoi. Covid19 on eristetty kyllä. Älä viitsi

Vierailija
740/870 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta katoaa viestejä niin paljon ettei tässäkään ketjussa pysty oikeastaan edes keskustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän