Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon
Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".
Kommentit (870)
Ihan sama, ei kiinnosta enää. Jos sairastuu saa ainakin saikkua, eikä tarvitse mennä töihin.
Kivasti valittu nimi. Toivottavasti ei tieten ja tarkoituksella, Krakenhan on syvyyksien hirviö joka tulee ylös syvyydestään vasta maailmanlopun aikaan.
Taasko tämä pelleily alkaa. Onko sodassa nyt joku tauko, kun aikaa jää viruksella pelotteluun. Suomessa vanhenee iso määrä rokotteita, eivät kelpaa omille eikä muualla oteta vastaan. Sellaisia rokotteita nämä.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti valittu nimi. Toivottavasti ei tieten ja tarkoituksella, Krakenhan on syvyyksien hirviö joka tulee ylös syvyydestään vasta maailmanlopun aikaan.
Tota mä just. Mun seuraavan lenssun nimi on lord of the rings.
Dramatisointi rules.
Ja palstalla päivystävät antivaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxerit panikoi ja ilkkuu heti hädissään vaikka kukaan ei rokotteita enää edes tyrkytä eikä halua.
Vierailija kirjoitti:
Tein jo omat toimenpiteet. Meille ei saa esim. lasten kaverit tulla enää kylään ilman maskia.
Olet yksinkertainen
Krakenin muunnosvariantti tulee olemaan sitten varmaan Darth Vader.
Vierailija kirjoitti:
Eiks teit biikkiöyhöttäjii naurata noi nimet ollenkaan? kokoajan annetaan joku kauhunimi että ihmiset saataisiin uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle piikille
Sinä itse olet se ainoa biikkiöyhöttäjä tässäkin ketjussa joten vttttttttttttuako sä tuota muilta kyselet?
Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota mä just. Mun seuraavan lenssun nimi on lord of the rings.
Dramatisointi rules.
Mun on samantyyppinen mut nimeltään mahtisormustartunta.
Vierailija kirjoitti:
lollll yhtkää piikkii ei tuu tähä kätösee
Lol, ei ole niistä kysekään vaan maskeista.
Vierailija kirjoitti:
lollll yhtkää piikkii ei tuu tähä kätösee
Yhtä väsynyttä länkytystä kuin se teidän aiempi öyhötys niistä ruumiskasoista ja noitarummuista.
Vierailija kirjoitti:
Eiks teit biikkiöyhöttäjii naurata noi nimet ollenkaan? kokoajan annetaan joku kauhunimi että ihmiset saataisiin uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle piikille
Huomasitko öyhötykseltäsi ollenkaan, että saksaan ei tule edelleenkään rokotepakkoa vaan ainoastaan maskipakko?
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei enää välitä, todella väsyneitä aloituksia...
seuraava mielenkiinto on vain siinä kuinka paljon saadaan selville koronarokotteiden aiheuttamista kuolemista ja paljonko jaellaan tuomioita sen jälkeen yllyttämisestä ottamaan koronarokotteita...
ja siitä mitä ongelmia jatkuva maskien pitäminen on aiheuttanut pitkissä työvuoroissa, ei vain fyysiset mutta myös henkiset oireet maskin vuoksi...
Sä oot kirjoitellut paljon taas tänään, niihin muutamiin aiheisiin, joihin aina. Käypä välillä ulkonakin, ettei taas mene koneella koko päivä näiden pakkoajatusten kanssa.
Niin onko tuo nyt jotenkin tappavampi vaiko samaa pikkuflunssaa kuin aiempikin variaatio? En minä flunssien takia rättejä naamalleni laita.
Vierailija kirjoitti:
Krakenin muunnosvariantti tulee olemaan sitten varmaan Darth Vader.
Sillä on kyllä hyvä maski.
Se on paskainen Kånken virus joka kiinnittyy uhrinsa selkään eikä suostu irtoamaan paitsi jos vaihdetaan samanlaiseen. Aiheuttaa pakonomaista jopolla ajelua. Laumassa eläminen altistaa vahvasti.
Batman olisi myös kiva variantti - samassa hahmossa maski, lepakko ja mies.
Kraken on tullut Suomeen jo aikoja sitten, mutta koronavouhotus ei tule. Sen THL lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Tein jo omat toimenpiteet. Meille ei saa esim. lasten kaverit tulla enää kylään ilman maskia.
Sama jopa ilman maskia mun katsominen on kielletty kotona ja ulkona. Räjähdän katsojalle oli se ketä hyvänsä.
Luin, että Kanken-variantti.