Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon

Vierailija
04.01.2023 |

Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".

Kommentit (870)

Vierailija
861/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ihmiset sairastavat kolmatta koronakierrosta. Kolmas on ollut yllättäen melko hankala tauti. Kolmas korona parin vuoden sisällä ja siihen päälle vielä muut sairaudet, niin tulee aika paljon poissaoloja. Töissä siis sosiaalialalla, asiakaskunta keskimääräistä heikkokuntoisempaa. Maskeja ei enää käytetä.

Vierailija
862/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että nimenomaan tiheästi sairastetut koronat olisivat vaarallisempia.

Piikkejä ei haluta enää antaa, eikä uudelleen rokotuksesta puhuta, eikä myöskään siitä, että piikit eivät toimineet kuten haluttiin.

Olin kolmesti rokotettu kun sain tartunnan. Samaan aikaan veljeni sairasti jolla oli 2 rokotetta. Tämän jälkeen hän on sairastanut kaksi kertaa uudelleen ja mä en. Paljon liikumme yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa zerocovid

Vierailija
864/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraken taitaa olla joku mörkö? Tietääkö rokotelobbarit mikä on tarina nimen takana?

Vierailija
865/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien mörkö

Vierailija
866/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen koronaa viikon potenut, ihan mielelläni pidän jatkossa maskeja.

Itse olen potenut 14.12. alkaen.

Tosin toipumaan päin jo mutta räkää piisasi kyllä sekä nenästä että keuhkoista pidempään kuin lääkäri määräsi.

Hajuaisti lähti myös kuin Annikki Tähti vajaan viikon ajaksi.

Seuraavia variantteja odotellessa. Omikronhan ei väitetysti anna suojaa Krakenille elii ja XBBjotain -pöpölle, joten se voi antaa ihan kunnon sävärit.

Montako piikkiä hihassa?

Minulla 0 piikkiä ja 0 tautia.

Hmm... katsotaanpa. Täällä löytyy 2 piikkiä ja kerran sairastettu. Tämän valossa näyttäisi kyllä sille, että ilman rokotteita muodostuu immuniteetti helpommin.

Yhden kerran sairastin, oli vajaa vuosi ensimmäisestä ja viimeisestä piikistä. Toista piikkiä en ota, ei se suojaa sairastumiselta.

Vierailija
867/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen koronaa viikon potenut, ihan mielelläni pidän jatkossa maskeja.

Jos pystyt hengittämään maskin läpi, niin virukset mahtuvat läpi.

Vesihöyrypisara on monta kertaa isompi kuin virukset, ja ihminen hengittää vesihöyryä.

Kannattaa tutustua aiheeseen, pystyt hengittämään myös kaasunaamarin kanssa mutta se ei päästä kaasua sinun hengitysteihin. Samoin ffp3 suojaa homeitiöiltä ja asbestilta, viruksista jää ulkopuolelle myös 99% ja sen kanssa pystyy hengittämään

Vierailija
868/870 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka korona tartunta sairastettu 2/2022 , toinen kerta 12/22.

Ensimmäisen tartunnan kohdalla olo oli outo, kuivaa yskää, kurkku kipeä, nuhaa, lämpöä, kurkun kutinaa. Lisäksi meni varmaan kuukausi siihen, että jaksoi yhtään mitään. Jopa pyykin pesu otti koville. Pieni kävelymatka sai hengästymään.

Nyt toisen tartunnan kohdalla 12/22 , kuume nousi korkeammaksi ja lisäksi oli pahaa hengenahdistusta, johon sain lääkkeet. Niillä pärjäsin ja nukuin pääty koholla

Eipä tullut kummempaa immuniteettia ensimmäisestä tartunnasta

Vierailija
869/870 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x-fileees kirjoitti:

hmm olisikohan 5g ja hanavesi sellaisia mitkä aiheuttaa "koronaa".. Jänniä pieniä hiukkasi oli tuossa vedessä. Vähän ihmeellinen fatiikki olo ollut aika pitkään jo ennen koko koronaa. 5G vaikuttaa niihin happimolekyyleihin jotenkin.. Miettinyt tämmöisiä. Liekkö joku viheliäinen korona-agentti laittanut juomaveteenkin jotain.. 

Hohoi

Vierailija
870/870 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oireista hän joutui sairaalahoitoon? Itse juuri sairastin ensimmäistä kertaa todistetusti koronan, ts. tein testin kun olin päivän potenut päänsärkyä, väsymystä ja jalkakipua. Muita oireita ei tullut, vaikka tein n. 5 positiivista testiä kahdeksan oireettoman päivän ajalta. En ole ottanut koronarokotuksia. Olen alueella jossa Kraken variantti jyllää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan