Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella työkyvyttömyyseläkkeellä olevan

Vierailija
03.01.2023 |

Nuoren aikuisen kanssa? Joka on työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisten syiden vuoksi?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä pitäisi olla tavoitteita elämälleen, tilanteeseensa ei kannata alistua ja ns. jäädä tuleen makaamaan. Tsemppiä kaikille työkyvyttömyyseläkkeellä oleville!

Vierailija
22/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö olisi aiemmin tehnyt töitä, niin sitten ehkä. Nuorillahan mt-eläke ei ole pysyvä? Vaan tilannetta seurataan koko ajan?

Jos hän olisi ollut 18v---> vain eläkkeellä niin sitten en. Olen 31v ja diagnooseja on liuta mutta en ole ikinä edes ollut sairaslomalla. pahimpina hetkinä olen pitänyt päivän hengähdystauon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vaikuttaisi myös omaan statukseen ja tätä myötä urakehitykseen. En myöskään halua rahoittaa ketään. Uskon luokkajakoon myös ihmisyydessä.

Taidat olla demari?

Vierailija
24/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa. Voisi olla jopa parempi kumppani kuin terveet. Ymmärtää ne elämän nurjatkin puolet kun on itse sen kokenut ja tuskin kovin pinnallinenkaan.

Tämä.

Vierailija
25/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vaaraa että uhraisin aikaani ja rahaani siihen että nainen toipuu ja sitten päättää etsiä uuden miehen.

Vierailija
26/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä. Hän on tällä eläkkeellään kustantanut melkein koko suurperheensä elämisen. Käy töissä tulorajoihin saakka. Matkustelee, ajelee kalliilla autolla, asuu velattomassa omistusasunnossa, viettää ns. hyvätuloisten elämää...

Vierailija
27/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä näköinen ja ikäinen se eläkeläisnainen olisi ja että sopivatko persoonallisuutemme yhteen.

M41

Vierailija
28/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy rahoittaa oman elämisen niin miksei.

Välistä mä jopa haaveilen et mies jäis kotiin niin mä voisin rauhassa painaa duunia ihan rauhassa ja kotona olis aina joku odottamassa.

Vierailija
29/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
30/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisi jotain hyödyllistä päivisin eikä makailisi kotona niin ehkä. En kuitenkaan aloittaisi suhdetta. Jos sairastuisi kun olemme yhdessä niin ehkä.

Vierailija
31/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittaisi liikaa yhteistä elämää. Ei kiitos.

Vierailija
32/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itsekin siinä tilanteessa. Työssäkäynti en.

Vierailija
33/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi heikko hetki joo, mutta jos ei ole koskaan tehnyt töitä niin ei.

Vierailija
34/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mies vai nainen? Nainen voisi olla pois työelämästä hoitamassa kotia ja lapsia. Miestä en kattelisi lorvimassa.

Vierailija
35/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksistakin huomaa sen ettei monilla ole ymmärrystä ja empatiaa. Mitä jos itse olisitte nuori työkyvyttömyyseläkeläinen? MIten sitten suu pantais ja luulen että mielipiteet monilla vaihtuisi. No toivottavasti ette joudu työkyvyttömyys eläkkeelle, mutta hyvä miettiä joka puolelta tätäkin asiaa. Ymmärrettävää että monilla keskiluokkainen unelma myös kumppanin suhteen mutta aina sekään ei onnistu.

Vierailija
36/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksistakin huomaa sen ettei monilla ole ymmärrystä ja empatiaa. Mitä jos itse olisitte nuori työkyvyttömyyseläkeläinen? MIten sitten suu pantais ja luulen että mielipiteet monilla vaihtuisi. No toivottavasti ette joudu työkyvyttömyys eläkkeelle, mutta hyvä miettiä joka puolelta tätäkin asiaa. Ymmärrettävää että monilla keskiluokkainen unelma myös kumppanin suhteen mutta aina sekään ei onnistu.

Olen naimisissa tk-eläkeläisen kanssa. Jos olisin tiennyt, olisin varmasti valinnut toisin. Nyt sillä ei ole enää väliä, koska olen luopunut tuloihin liittyvistä unelmista.

Vierailija
37/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on sit lompakkoloisia joten en. 

Heidän rahattomuutensa rajoittaisi matkustelua, ravintoloissa käymistä, harrastuksia ja oikeastaan kaikkea mihin tarvitaan rahaa. Ei kukaan keskituloinen jaksa raahata rahatonta perässään.

Tämä

Vierailija
38/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vakavasti. Seksikumppanina menis mikäli on kaunis.

Vierailija
39/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
40/149 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Ei jatkoon.