Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuliaisia, olenko pikkumainen?

Vierailija
03.01.2023 |

Olenko mielestänne pikkumainen tai vaativa, kun minua tökkii se, että vieras ei kylään tullessaan tuonut mitään? Jos itse olisin ehdottanut kaverilleni yhteistä illan viettoa hänen luonaan, olisi itsestäänselvää, että tarjoutuisin myös osallistumaan jotenkin. Mun vaisto vaan sanoo, että vaikka kyseessä sinänsä pieni asia, niin ei kerro hyvää.

Kommentit (383)

Vierailija
381/383 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla on niin huono taloudellinen tilanne, ettei pysty tuomaan vaikka suklaalevyä tmv. ja jos on, kutsuja todennäköisesti tietää, että ystävä elää sosiaalituilla tai elämässä on joku muu katatstrofi. Ei minullekaan tullut mieleenikään odottaa mitään tuomisia ystävältä, joka tuli käymään ensimmäistä kertaa lapsensa kuoleman jälkeen. Toisaalta hämmästelisin kyllä mielessäni, jos ystäväpariskunta, joka on kutsuttu useamman ruokalajin illalliselle, tulisi tyhjin käsin.

Siinäpä sitten hämmästelet

Vierailija
382/383 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/383 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen on kroonisesti huomaavainen tai huonosti käyttäytyvä.

Jos huomaavainen ihminen ei joku kerta tuo jotain, ei haittaa, mutta jotkut ei ole oppineet tapoja ja siten huomiointi puuttuu aina. Sellaisesta ärsyynnyn itse. Mieheni sukulaisissa on sellaisia ja ärsyynnyn heistä jo etukäteen. Ensimmäiseen kotiin eivät tuoneet mitään tuparilahjaa vaikka tulivat ihan isosti kylään mikä Harmittaa vieläkin.

Varsinkin kun söivät kaikki pullat loppuun ja puheissaankin muutenkin käyttäytyivät tökerösti.

Seuraavassa kodissa sama juttu. Ei onnea uuteen kotiin -lahjaa. Ihme moukkia.

Enkä tietysti saanut synttärilahjaa.

Ärsyttävämpiä on ihmiset, jotka ei itse tajua olevansa huomioivan sijaan moukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä