Suosittu ruoka josta et innostu? Aloitan:italianpata
Kommentit (177)
Kaikki ruoka on erittäin maukasta, kunhan tekee oikeilla tekniikoilla, ja hyvillä raaka-aineilla.
Peruna. Inhoan sitä ihan kaikissa muodoissa: keitettynä, muusina, ranskiksina, perunalastuina... Ihan vähän voi mennä jossain oikein tulisen intialaisen curryn seassa, mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä woltattuna nykyään muodikkaat intialaiset ja sieltä päin olevat sörsselit, nam khau nuu nii noo.
No thank you. Ylipäätään mikään uber-eksoottinen ei oikein innosta.
Nakkikastike on herkkua, olen kasarin nuori:)
Ärsyttää, kun tästä provosoiduin mutta... Siis mistä päin olet, jos yhdistät intialaisen ruuan Wolttiin?
Kyllähän sitä sapuskaa on pupellettu ysärin lopulta lähtien, että kaikkea muuta kuin muodikasta nyt. Wolt on noin parikytä vuotta myöhemmän ajan tuote.
Makkarakastike on pop, kun en nakkeja voi sietää. ;)
vm -72 pkseutu
Hedelmäpalat perussalaatissa. Hedelmäsalaatti on taas itsenäinen ruoka.
Kaikki kala ruoat ja parmesan juusto.. hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä woltattuna nykyään muodikkaat intialaiset ja sieltä päin olevat sörsselit, nam khau nuu nii noo.
No thank you. Ylipäätään mikään uber-eksoottinen ei oikein innosta.
Nakkikastike on herkkua, olen kasarin nuori:)
Ärsyttää, kun tästä provosoiduin mutta... Siis mistä päin olet, jos yhdistät intialaisen ruuan Wolttiin?
Kyllähän sitä sapuskaa on pupellettu ysärin lopulta lähtien, että kaikkea muuta kuin muodikasta nyt. Wolt on noin parikytä vuotta myöhemmän ajan tuote.
Makkarakastike on pop, kun en nakkeja voi sietää. ;)
vm -72 pkseutu
No tota ne täällä ytimessä vetää, ja sitä naan vai oliko naam-leipää.
Kaikki tilaa riisiä, jotain curryhuttua päällä ja naanleipää.
Olen paljasjalkainen stadilainen.
Vierailija kirjoitti:
Sushit, ou shit!
Kallista RIISIÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maksaruoat.
Ei vaan uppoo,hajukin on etovaMistä lähtien maksaruoat ovat olleet suosittuja?
No kaikkihan hehkuttaa miten hyvää maksalaatikko on. En syö sisäelimiä. Rusinoillakaan.
Ne modernit gourmet-ökyhampurilaiset. Ne ei edes näytä hyvältä, en ole tilannut. Hintaa joku 17e ja semmoinen korkea torni mikä pysyy kasassa puutikulla. No thanks.
Big Macista pidin, kunnes sekin pilattiin uudella sämpylällä ja Whopperista pidin silloin kun se tehtiin kunnolla ja myytiin pahvilaatikossa silloin alussa kun BK tuli.
Rasvaton maito. Kevytmajoneesi. Mitä järkeä?
Yleensäkin lisukkeena riisi, aivan sama mitä lajiketta. Ei vain nappaa ollenkaan. Kvinoa, couscous, peruna ym. paljon parempaa.
Perinteinen makaronilaatikko jauhelihalla. On vaan tylsää
Kaikkeahan mä mukisemati syön, kun jotain pitää syödä ja enkä halua tehdä useita ruokia.
Epämieluisia suosittuja ruokia: italianpata, kalapuikot, makaronilaatikko, nakkiruuat, raejuusto, se ysäririsotto, wienerleike, karjalanpaisti, kana kaikissa muodoissaan ja näitähän riittää.
Hubaa tässä on se, että olen lounaskokki pienessä yhteisössä (n. 30 asiakasta) ja heidän yleisimmät ruokatoiveensa löytyvät tuolta listalta. + ruskea kastike ja keitetyt perunat. Niitä mä yhä syön, mielelläni.
Kotiinkin ostan töistä ruuan, ettei tarvii täällä erikseen tehdä. Niin lomat ovat oikeastaan aikaa, jolloin mä voin syödä, mitä mä haluan. Kalaruokia ja kasvispastoja.
Ei varsinaisesti ruoka, mutta
- karkit
- limsat
- marengit ja macaronsit
Pelkkää sokeria!
Vuohenjuusto. Kaikissa olomuodoissaan!
Paljon!
-dipit
-majoneesi
-kermaviilit jne
-tacot
-lasagne