Mies, kumman valitsisit? Unelmiesi naisen VAI menestyksekkään uran ja loputtomasti rahaa?
Nyt saa vain jomman kumman.
Unelmiesi nainen on juuri sellainen kuin itse haluat (fiksu, kiltti, huumorintajuinen, kaunis, seksikäs, luotettava, arvostava, rakastava, antava, muiden miesten himoitsema...mitä vaan).
Mutta olet köyhähkö, toimeentuleva duunari.
Toisessa vaihtoehdossa sinulla on unelmiesi työ ja voit käyttää rahaa mihin vaan (miksei naisiinkin, mutta et saa aitoa yhteyttä tai rakkautta näiltä). Olet siis vapaa ja elämäsi on täynnä hienoja mahdollisuuksia.
Kumman valitsisit? :)
Kommentit (253)
Kyl mä valitsisin ekan. Kun sydän nauraa ja on lopun elämää onnellinen on se suurinta rikkautta.
Ettekö te osaa lukea ohjeita? Ei tuohon kysymyksen asetteluun sisälly muita ehtoja- kyllä, unelmien nainen pysyy ikuisesti unelmien naisena eikä ole missään vaiheessa kiinnostunut rahoistasi vaan sinusta. Ei, rikkaana et saa unelmien naista vaan vaihtuvia naisia joita sinä et kiinnosta ihmisenä. Saat valita kumman vain ihan vapaasti mutta älä lisää mitään lisälausekkeita. Eli valinnat on käytännössä 1 rakkaus tai 2 raha.
Tässä keskustelussa ei ole tarkoitus tuomita kenenkään valintoja muuten.
Ei ole oikeaa tai väärää vastausta, mutta perustelut olisi kiva kuulla. Näyttäisi nimittäin nyt siltä, että raha menee edelle ja naisesta halutaan enemmän jotain muuta kuin elämänkumppania. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tavallinen tarina ole joko köyhä ja onnellinen tai sitten rikas ja väkivaltaisessa/alisteisessa suhteessa
Tai köyhä ja nyrkistä tulee kotona.
Tai rikas ja hyvä suhde.Väkivallan pelkoa ja väkivaltaa on kaikissa varallisuus-ja sosiaaliluokissa. Sitä on myös olematta kaikissa sopsiaali-ja varallisuusluokissa.
Terveisin ei-niin rikkaan perheen lapsi, joka paljon kuuli ja pelkäsi oman äidin puolesta, kun isä oli jurrissa aika usein ja silloin väkivaltainen ja uhkaava.
Mä ymmärsin sitten kysymyksen asettelun väärin. Eli valitsetko onnen vai elintason
Mä en edes tiedä minkälainen olisi mun unelmien nainen, joten menestykäs ura rikkauksineen kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.
M30
Vierailija kirjoitti:
Loputtomasti rahaa = loputtomat mahdollisuudet valita juuri sellaisia naisia kuin kulloinkin tekee mieli
Jep, saat kauniita naisia jotka antavat kroppansa käyttöösi voidakseen hyötyä sinusta, sinä itse ihmisenä ällötät heitä.
Vierailija kirjoitti:
Loputtomasti rahaa = loputtomat mahdollisuudet valita juuri sellaisia naisia kuin kulloinkin tekee mieli
Se tekeekin hyvää itsetunnolle tietää et raha on tasan ainoa syy miks joku on sun lähellä.
Sille on hyvät syyt miks rikkaat ei pääasiassa toimi noin ja ne jotka tekee vaikuttaa säälittäviltä oirelijoilta.
Juu, vastausten perusteella kannattaa peruspirkon harkita tarkkaan kenen kelkkaan lähtee koska jos mies sattuu rikastumaan niin vaimo vaihtuu mallimisuihin.
Naisena ottaisin jälkimmäisen. Olisi ihana pystyä toteuttamaan kaikenlaisia suunnitelmia ja elää arkea ilman huolta taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vastausten perusteella kannattaa peruspirkon harkita tarkkaan kenen kelkkaan lähtee koska jos mies sattuu rikastumaan niin vaimo vaihtuu mallimisuihin.
Kiitos tästä shokkiuutisesta.
Ehdottomasti rahan, koska naisissa minua kiinnostaa vai seksi ja rahalla voisin auttaa ketä haluan.
No ensimmäisen valitsen ehdottomasti, unelmien nainen: unelmien elämä.
Hirveästi rahaa: ei tuo silti sitä onnea, minkä unemien kumppani voi sulle tuoda.
Näin ajattelen. Toivon silti samalla olevani kaikkea tuota myös naiseni mielestä.
M27
Unelmien naisella on tietysti loputtomasti rahaa ja halu käyttää sitä minun hyvinvointiini.
Naisena ottaisin ekan. Mikään ei ole tärkempää minulle kuin rakkaus. Olen toivoton romantikko.., Ja en ole materalistinen, en saa hienoista jutuista suurta nautintoa. (sori jos ei saanut naisena vastata :()
Uran ja rahaa.
Naisia löytyy aina.
Surullista.
Ei edes tunnisteta rakkautta ja sen tuomaa onnellisuutta. Näinhän se vissiin menee. Lihalliset ilot jne. hedonismi.
Toivottavasti kokemani yhteys köyhään mieheen ei ole lumetta. Outoa ajatella, että hän vaihtaisi minut satunnaisiin p*noihin, jos rikastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä valkkasin ekan, ei kaduta varsinkin kun kattelee lähipiiriä jotka valitsi rahan kun olivat niin järkeviä, masentunu elämä, aikanen hauta ja kyvyttömyys nauttia niistä rahoista näyttäis tulevan kylkiäisenä.
Onneks oikea elämä harvoin on näin binääristä, mun unelma muija on alkanu kiinnostuun rahan tahkoamisesta.
Mutta kun hän jättää sinut (kuten tulee käymään), niin kurjaksi menee elämäsi.
Tuo rahan tahkoamisesta kiinnostuminen vain voimistaa uskoani, että hän jättää sinut.