Mitä tehtäisiin jos edes tätä palstaa ei olisi olemassa? Suurkiitos kaikille jotka osallistuvat pitämään palstaa pystyssä!
Mitä tehtäisiin jos edes tätä palstaa ei olisi olemassa? Suurkiitos kaikille jotka osallistuvat pitämään palstaa pystyssä! Ja kertovat kaikista huolistaan ja ongelmistaan sun muusta!
Kommentit (13)
Kiitos tälle palstalle. Ollaan kuin suurta perhettä
kai minä menisin töihin, jos ei olisi palstaa viihdyttämässä
Menisin vapaaehtoistyöhön auttamaan vanhuksia
Niinpä, kaikki olis vaan nussimassa ja elämässä oikeaa elämää muutenkin.
Moni nuorempi kuvittelee, että ilman keskustelupalstoja ihmiset käyttäisivät aikansa jotenkin järkevämmin. Vaan ennen keskustelupalstoja ainakin minä luin ilmaisjakelu- ja mainoslehtiä ja katsoin enemmän telkkaria. En minä silloinkaan iltaisin kieliä opiskellut, lukenut klassikoita tai käynyt lenkillä.
Kiitos arvon palsta-Ladyille seurastanne. Välillä ihan oivaltavia ja hauskojakin läpysköjä.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuorempi kuvittelee, että ilman keskustelupalstoja ihmiset käyttäisivät aikansa jotenkin järkevämmin. Vaan ennen keskustelupalstoja ainakin minä luin ilmaisjakelu- ja mainoslehtiä ja katsoin enemmän telkkaria. En minä silloinkaan iltaisin kieliä opiskellut, lukenut klassikoita tai käynyt lenkillä.
Ilmaisjakelujen lukeminen ja telkkarin katsominen ei ole läheskään yhtä mädättävää aivoille kuin netin selaaminen.
Tehtäisiin ehkä käsitöitä, vuoltaisiin puusta, harrastettaisiin liikuntaa, ulkoiltaisiin.
Riippuu mitä muuta olisi, jos palsta puuttuisi. Viljeltäisiin viljelypalstalla 😊
Kevät kun tulee niin en ole täällä aina. Kalastan paljon ja lähden yleensä ennen seiskaa laskemaan verkot mereen ja kalastan sit koko päivän niin että nostan verkot 4 tunnin päästä ja sitten lasken ne takas. Sitten on muuta puuhaa että olen vasta illalla palstalla.
Täältä saa kivasti apua jos on jotain kysyttävää. Se kuitenkin on aika ärsyttävää ku tullaan haukkumaan idiootiksi vaikka ei kaikki voi tietää kaikkea