Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannan maailma kaatuu kun Jutan adoptiopaperit ilmestyvät kuvioihin. Saa ansionsa mukaan.
Hei ihan oikeasti. Mira on aikuinen, yli 20-vuotias nainen. Mira ei tarvitse mitään adoptioäitiä. Jutalla on omakin tytär Iida, josta ensi viikolla puhutaan. Eikä Miran ja Jutan kohdalla täyty edes ehdot adoptiolle.
Onko Mira susta sellainen, että hän pärjää yksin?
Sampo on nykyään ihan pehmo. Puhuukin jo ihan eri tavalla. On niin rakastunut Kalleen ettei ketään muuta huomaakkaan. Ihme tosin että Sampo uskaltaa olla julkisesti. Pussailla Amandassa asiakkaidenkin edessä. Sallakin ilmeisesti tiesi, kun ei mitenkään reagoinut. Muuta kuin motkotti Sampoa keskittymään työntekoon. Sampo tulee tippumaan korkealta, kun huijaus tulee ilmi. Kalle tulee suuttumaan niin paljon Sampolle siitä.
Kyllä mun pylly heiluu... no ei se heilu! Tästä ei tuu mitään! Pitäkää lattarinne! Ja oikein kuolatkaa kunnolla sitä Cindyn muoti pyllyä! ÄÄÄHHH!!!
Kyllä mustan hevosen makkara on paras. Nyt äkkiä kotiin suihkuun peseytymään ennen kuin joku huomaa. Ismo piti kuvistani. Kuulemma hänenkin pitää mennä peseytymään.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan seuraava pressipäivä pidetään? Onko vielä keväällä tulossa pressitilaisuus vai onko seuraava vasta syksyllä? Viime vuonna näihin aikoihin oli Sallan ja Karin hääpressi. Loppukeväästä ainakin ollaan kerrottu syksyn ohjelmistoa ja varmaan viimeistään silloin myös Rantabaarin jatkosta kerrotaan virallisesti. Yleensä ainakin viime vuosina keväällä on ollut Salkkareilla vähintään kaksi pressipäivää.
Luulen ettei enää keväällä. Muutenkin varmasti joutuisivat vastaamaan toimittajille Jasminista. Olettaisin kaikkien alkavan heti kyselemään. Enemmän kiinnostaa tuleeko traileria, kun joskus on tullut toukokuussa.
Mä en sit ymmärrä tota Nooran ratsastusharrastusta. Jotain hämärää siin kyl on.
Maarit Salin kirjoitti:
Mitä helvetin perseiden keikutteiljoita...sitä pyörikään täällä! No, kyllähän tota Akin pyllyä "hik" mielellään kattoo...
Hei Maarit! Tarjoisinks mä sulle vettä?
Voisko joku piristää Sallaa? Ees vähän kehua sen pyllyä. Mulle tuli paha mieli sen puolesta. Kuka tahansa kyllä oppii tän ku harjottelee kovasti.
Aki Nikkinen kirjoitti:
Maarit Salin kirjoitti:
Mitä helvetin perseiden keikutteiljoita...sitä pyörikään täällä! No, kyllähän tota Akin pyllyä "hik" mielellään kattoo...
Näy...näytänkö MÄ silt...ä että mulle vesi maistus? Hä? "Hik". Giniä mä tartten...
Harmi muuten, että Alissa poistuu melkein heti kun kesäuusinnat alkaa. Lola ja Pietari hetkeä myöhemmin. Päätösjaksossa on tulee Ressu ja Salla. Victoria ja Samulikin nähdään. Tuntuu kuin nämä kaikki olisi ollut äsken ja kohta ne on uusintajaksoissa. Virallisesti alkaa niistä kohdista, kun Viola on sairaalassa epilepsiakohtauksen takia jonka sai pudottuaan sillalta. Itse asiassa Miran ja Violan romanssi alkaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Harmi muuten, että Alissa poistuu melkein heti kun kesäuusinnat alkaa. Lola ja Pietari hetkeä myöhemmin. Päätösjaksossa on tulee Ressu ja Salla. Victoria ja Samulikin nähdään. Tuntuu kuin nämä kaikki olisi ollut äsken ja kohta ne on uusintajaksoissa. Virallisesti alkaa niistä kohdista, kun Viola on sairaalassa epilepsiakohtauksen takia jonka sai pudottuaan sillalta. Itse asiassa Miran ja Violan romanssi alkaa myös.
C Moressa kaikki noi jaksot. Voisivat pistää tulemaan alusta, sitä onkin odoteltu.
Maarit Salin kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Maarit Salin kirjoitti:
Näy...näytänkö MÄ silt...ä että mulle vesi maistus? Hä? "Hik". Giniä mä tartten...
Minähän juon sivistyneesti toisin kuin eräät! *ottaa taskumatista
Skandaaliuutisii! Kalle oli menny kotiin niin siellä oli Ismo vaikeroinu ja lauennu! Se oli katellu Nooran lähettämiä ratsastuskuvia! Kalle oli ihan järkyttyny ja oksensi nähtyään Nooran hevosten makkaroiden kanssa. Hyh hyh!
Miralla on syy vihata äitiänsä. Hylkäämisen arvista ei välttämättä toivu.
Joannan kannattaa valmistautua Jutan adoptiotaistoon.
Milloinkohan Sonya palaa sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Sonya palaa sarjaan?
Kuka? Mitä hourailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannan maailma kaatuu kun Jutan adoptiopaperit ilmestyvät kuvioihin. Saa ansionsa mukaan.
Hei ihan oikeasti. Mira on aikuinen, yli 20-vuotias nainen. Mira ei tarvitse mitään adoptioäitiä. Jutalla on omakin tytär Iida, josta ensi viikolla puhutaan. Eikä Miran ja Jutan kohdalla täyty edes ehdot adoptiolle.
Onko Mira susta sellainen, että hän pärjää yksin?
Toi yks jankkaa jostain adoptiosta jatkuvasti, ei ihmisiä niin vaan adoptoida. Eikä oikeasti Mira olis edes päässyt mihinkään keinohedelmöitykseen, oli niin nuori, ja aviossa olevilta tarvitaan molempien hyväksyntä toimenpiteeseen. Laitoksessa kasvaneelle nuorelle annetaan asunto heidän lähdettyään itsenäistymään (18v)ja "jälkihoito" jatkuu senkin jälkeen.