Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Yrittääkö Joanna tosiaan pistää Jutan adoptioaikeille hanttiin? Hah, on siinä luulot naisella. Jutalle se ei pärjää.
Tamara kirjoitti:
Kattokaapas mun möllyköitä! Mmm!
Ne räjähtää pitkin kattoa kun mä käytän tätä! 🔫
Seuraavissa ennakoissa taitaa olla jakso, josta Hesarin helmikuussa julkaisemassa artikkelissa kuvattiin. Kohtauksessa Linda sai puhelinsoiton ja kutsun syömään mutta Linda väitti olevan töitä. Mutta pimpottikin Taalasmaan ovea ja ovella on Kari. Kuvissa näkyi Elinan koti. Eli todennäköisesti nyt vastavuoroisesti Linda valehtelee Joonatanille (?) että on töissä vaikka oikeasti on menossa tapaamaan ex-aviomiestänsä, Taalasmaata.
Seireeni. kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Lopeta! Mä olen teidän molempien äiti!
Lenita Airisto kirjoitti:
Seireeni. kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Löytyy kuulkaa multakin ase. Se on hyvässä tallessa täällä möllyköiden välissä!
Me asutaan Gunnarin kaa teltassa. Gunnar haluais me harrastettais seksiä. Mä en oo kiinnostunu, mut eiks se nii oo että vanhuksille pitää olla mukava?
Tamara kylläkin kutsui tissejään tytöiksi :D
Milloinkohan Susanna Viita palaa sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Möllykkä on nykyajan uusi trendi sana.
No niin naiset! Ja Seppo ja Ismo myös! Heiluttakaa sitä pyllyä! Se oikein värisee ja kihelmöi musiikin tahtiin!
Cindy Rintala kirjoitti:
No niin naiset! Ja Seppo ja Ismo myös! Heiluttakaa sitä pyllyä! Se oikein värisee ja kihelmöi musiikin tahtiin!
Kyllä mä sun vieressä pyllyä heilutan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möllykkä on nykyajan uusi trendi sana.
Enpä ole koskaan kuullut tuossa yhteydessä. Vai nuoret jonnetko niin puhuu? T. Nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Susanna Viita palaa sarjaan?
Sitten kun poliisilaitos siirtyy uusiin tiloihin. Joanna ja Miki saa kenkää.
Aki Nikkinen kirjoitti:
Cindy Rintala kirjoitti:
Kyllä mä sun vieressä pyllyä heilutan!
Kyllä munkin pylly heiluu! Kattokaa vaikka!
Joannan maailma kaatuu kun Jutan adoptiopaperit ilmestyvät kuvioihin. Saa ansionsa mukaan.
Iltalehdessä ainakin mainittiin Tiia W:n saavan pidemmän pätkän näyteltäväksi. Jäi mielikuva, ettei häntä vakkariksi palkattu. Eli luultavasti Aino Kaukovaara hahmona poistuu lopullisesti sarjasta sopimuksen päätyttyä.
Lenita Airisto kirjoitti:
Seireeni. kirjoitti:
Tamara kirjoitti:
Miten sinä olet palkkamurhaajan ja stripparin äiti?
Vierailija kirjoitti:
Joannan maailma kaatuu kun Jutan adoptiopaperit ilmestyvät kuvioihin. Saa ansionsa mukaan.
Hei ihan oikeasti. Mira on aikuinen, yli 20-vuotias nainen. Mira ei tarvitse mitään adoptioäitiä. Jutalla on omakin tytär Iida, josta ensi viikolla puhutaan. Eikä Miran ja Jutan kohdalla täyty edes ehdot adoptiolle.
Milloinkohan seuraava pressipäivä pidetään? Onko vielä keväällä tulossa pressitilaisuus vai onko seuraava vasta syksyllä? Viime vuonna näihin aikoihin oli Sallan ja Karin hääpressi. Loppukeväästä ainakin ollaan kerrottu syksyn ohjelmistoa ja varmaan viimeistään silloin myös Rantabaarin jatkosta kerrotaan virallisesti. Yleensä ainakin viime vuosina keväällä on ollut Salkkareilla vähintään kaksi pressipäivää.
Ensiviikon viimeisessä jaksossa Sampo on tilannut niille Kallen kanssa kihlajaisleivokset. Kuulma suklaajkyrpämousseleivokset. Tietenkin kihlajaiset on Amandassa ja tarjoilusta vastaa Ismon ja Ullan pulju.