Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Amandalla on suuri merkitys sarjan kannalta, koska siellä voi yöpyä. Mutta ehkäpä Amandaan voisi tulla onnettomuus jonka seurauksena koko paikka pitää remontoida uudestaan. Eli täysin uusi värimaailma ja kalusteet. Nykyinen versio Amandasta on ollut monta vuotta käytössä.
Ei sarjan alussa vaan mitään Amandaa ollut ja silti oli kaikki vaan tasokkaampaa. Ongelma on se että kaikki asuvat tulotasostaan huolimatta Amandassa. Siinä menee se uskottavuus.
Joanna saa itkeä Lasselle, kun Jutta vie adoptioasiaa eteenpäin. Turha enää valittaa.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Inka Haapala kirjoitti:
Hani Laitela kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
KP Virtanen kirjoitti:
Hani Laitela kirjoitti:
Cindy Rintala kirjoitti:
Näin pylly liikkuu puolelta toiselle. Seppo ja Ismo, kattokaas mallia!
Näin, pylly vasten pyllyä pum pum!
Siinä ois sun ensimmäinen cover single!
Voi että! Mulle sitten tulee Duo Osmon ajat mieleen! Pumpum! Vaikka Ossi olikin täys mulkvisti!
Ja mikä ihme se oli? En oo tollasesta kuullutkaan?
Mähän voisin olla Hanin duo! *cliffhanger
Voi meiän Inka, sä oot palannut!
Mailishan se siinä!
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Rauni palaa sarjaan?
Ois kyllä kiva, kun vähän Ismon pakkaa sekottaisi. Saisi vaikka vähemmän puuttumaan Kallen elämään.
Muistelen vanhaa kellaria nostalgiaa. Ensin biljardipöytä, sitten kuntosali ja lopuksi oli vissiin ne sohvat? Pesukoneilla myös turistiin. Hyviä aikoja, mutta ei enää varmaan toimisi niin jotain uutta.
Nyt kun Gunnar ja Daniela ovat molemmat kodittomia, niin päätyvätkö yhdessä jonnekin telttaan asumaan. Siinähän saattaa Gunnar taas innostua pukkaamaan.
Apua ja apua. Aina vaan sitä saa ta nan apua!
Siis... mä otin vaan pari huikkaa... menin...menin sinne "hik" sairaalalle Han...Hannaa tapaamaan ja jotenkin mä...mä...mä komp...kompastuin niin johtoihin "hik" ja alko piippaa se saakelin heng...hengityskone...mä sitä saa ta na enää muista...iäisyys on jo...
Vierailija kirjoitti:
Muistelen vanhaa kellaria nostalgiaa. Ensin biljardipöytä, sitten kuntosali ja lopuksi oli vissiin ne sohvat? Pesukoneilla myös turistiin. Hyviä aikoja, mutta ei enää varmaan toimisi niin jotain uutta.
Daniela puhui Noelille jossain vaiheessa pyykkivuorosta, että ihan hyvin voisi olla edelleen. Siellä asukkaat törmäisivät ja joskus vaikka kellarista hakisivat jotain tavaroita.
Ja minän sanoin että hiljaa!
Rönkkö kirjoitti:
TURPA KII JOKA IIKKA!
Ulos täältä... ULOS! PUM!
ETTE KOSKE HANNAN HENGITYSKONEEN JOHTOIHIN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUULA KALLOON!
Karihan taisi sanoa ensi viikolla, että kellarissa on sohva. Kun Daniela tuli Elinalle myös majoittumaan.
Salla Taalasmaa kirjoitti:
Saat sinä emäntä jäädä tänne meuhkaamaan keskenäsi, minä muutan takaisin kartanooni! Tule Pupu!
Onkohan JP ja KP sukua toisilleen?
Vierailija kirjoitti:
Karihan taisi sanoa ensi viikolla, että kellarissa on sohva. Kun Daniela tuli Elinalle myös majoittumaan.
Rantabaari taisi viedä koko kellarin. Ihmetellä täytyy miten pieneen studioon pitää tehdä noin paljon erilaisia lavasteita. Löytyy kerrostalosta vankilaan kaikki. Pitäis olla aika paljon isompi tai sit vaikka sairaala ja poliisilaitos pois.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan JP ja KP sukua toisilleen?
KP on JP:n isä!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Salla Taalasmaa kirjoitti:
Saat sinä emäntä jäädä tänne meuhkaamaan keskenäsi, minä muutan takaisin kartanooni! Tule Pupu!
Senkus menet. Ei tule ikävä. Ymmärrän miksi Jutta vihaa sua! HÄIVY!
Olen talleilla. Hevosten makkaroita tässä katselen. Pitääpä ottaa Ismolle pari kuvaa.