Mitä tuloja saa, jos irtisanoutuu työstään?
Saako mitään?
T. Kotiintultuani vain itkenyt ja nyt myös sydänoireita (muljuu, jysähtelee).
Kommentit (32)
Minä olen saanut viinan ja Lonkeronmyynti tuloja.
Jos on ryypännyt ja tuhlannut rahat, saa. Jos on säästänyt, ei saa mitään.
Alkuun et mitään jos sanot itsesi irti. Karenaaia pukkaa.
Karenssin jälkeen saa ansiosidonnaista, jos on oikeutettu siihen.
Amerikkalaisia poliisivideoita katsellessa huomaa kuinka naiset usein uskovat että itkemisellä ratkaistaan ongelmat ja päästään pois epämieluisista tilanteista.
Käy työterveydessä keskustelemassa, ehkä saat apua tai sairaslomaa
Vierailija kirjoitti:
Alkuun et mitään jos sanot itsesi irti. Karenaaia pukkaa.
Toimeentulotukea ja asumistukea saa aina jos ei ole omaisuutta.
Ala hakemaan muita työpaikkoja. Ja/tai säästämään rahaa, niin karenssi ei haittaa.
Eipä niitä enää saa kun on Kokoomus vallassa. Nyt pitää vain mennä töihin.
Minä olen kitkutellut jo vuosien ajan, mutta nyt viimeisen vuoden ajan ollut aivan järkyttävän kamalaa, tullut muutoksia joihin en itse voinut vaikuttaa ja lisää on tulossa ja itseasiassa tuli tälläkin viikolla. Muutoksia jotka vaikuttaneet suoraan työssä jaksamiseeni. Koen olevani äänioikeutta vailla oleva heittopussi jonka ainoa tehtävä on raataa työnantajan hyväksi. Minä en enää jaksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala hakemaan muita työpaikkoja. Ja/tai säästämään rahaa, niin karenssi ei haittaa.
Viimeksi tänään katsonut työpaikkoja, alaltani. Niitä ei ole. Ja kiristävät ja vähentävät vain lisää seuraavatkin vuodet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kitkutellut jo vuosien ajan, mutta nyt viimeisen vuoden ajan ollut aivan järkyttävän kamalaa, tullut muutoksia joihin en itse voinut vaikuttaa ja lisää on tulossa ja itseasiassa tuli tälläkin viikolla. Muutoksia jotka vaikuttaneet suoraan työssä jaksamiseeni. Koen olevani äänioikeutta vailla oleva heittopussi jonka ainoa tehtävä on raataa työnantajan hyväksi. Minä en enää jaksa.
Ap
Nyt sitten sinne työterveyteen! Sieltä varmaan saikkua ja uuden työn etsimistä. Kannattaa myös harkita kouluttautumista uudelle alalle. Jos on oikein paha ahdistus jne, voi päästä kuntoutuksena opiskelemaan uutta ammattia.
Mene hakemaan sairaslomaa heti huomenna ja ala etsimään uusi työpaikka!
Ei kannata työn takia menettää hyvinvointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tänään katsonut työpaikkoja, alaltani. Niitä ei ole. Ja kiristävät ja vähentävät vain lisää seuraavatkin vuodet.
Ap
Mikä ala?
Älä vaan irtisanoudu ennen kuin olet saanut uuden työpaikan muualta tai hakeutunut työterveyden kautta sairaslomalle. Ne ovat ensisijaiset vaihtoehdot. Toistan: työttömäksi ei kannata jäädä!
Saikuta. Niin me muutkin tehdään