Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mä olin sillon paikalla ku Jiri tippu parvekkeelta. Ja mua ei muka muisteta. Moukkamaista! Ihan hyvä että lähdin.
Sonya
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Kalle oli menny kotiin niin siellä oli Ismo vaikeroinu ja lauennu! Se oli katellu Nooran lähettämiä ratsastuskuvia! Kalle oli ihan järkyttyny ja oksensi nähtyään Nooran hevosten makkaroiden kanssa. Hyh hyh!
Hävytöntä! Heittäkää tämä juoruakka ulos täältä!
Tänään ois kiitolaukkaa luvassa.
Milloinkohan Antti palaa sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vois tulla Mikin ja Joannan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Unissas pösilö.
Eipä alkanut tämäkään viikko lupaavasti. Samassa jaksossa kerrottiin niin Nellan lähestymiskiellosta kuin sen peruuttamisesta. Mutta tärkein lienee, että nyt alkaa Nella Eetu kuvio.
Kristian käynnyt parturissa.
Nytkö Aaro on sitten täysin päässyt pillereistä eroon. Hassua vaan, että siellä mökillä se oli yli viikon ja ei mitään mutta Laiteloilla parin nukutun yön jälkeen. Saa nähdä, vieläkö Aaro palaa sairaalaan. Aarollahan ei ole virallista saikkua.
Hassua että Dahlia ei ottanut iloa irti siitä, että Gunnar saattaa olla Sallan lapsen isä. Ihme että se mainittiin, että näin ollen se lapsi voi olla samalla Gunnarin yksi perillinen.
En vieläkään ymmärrä, miksi Lindan ja Aaron käsien kosketusta erityisesti näytettiin.
Cindyn tekopirteys alkanut häiritseen.
Lindan ja Aaron insestisuhde alkaa ja Jutta aloittaa adoptointiprosessin.
Daniela ja Gunnar saavat toisiltaan vertaistukea kun ovat kodittomia.
Onpas monta arkaa aihetta Salkkareissa juuri nyt. Insesti, kodittomuus ja adoptointi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas monta arkaa aihetta Salkkareissa juuri nyt. Insesti, kodittomuus ja adoptointi.
Mua oikeasti häiritsee se, miksi Lindan ja Aaron käsien kosketusta erityisesti näytettiin vaikka se ei oikeastaan liittynyt mihinkään siinä tilanteessa.
Joanna voi yrittää pyytää tyttäreltään anteeksi, mutta tämän ei tarvitse antaa. Kärsiköön Joanna rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Joanna voi yrittää pyytää tyttäreltään anteeksi, mutta tämän ei tarvitse antaa. Kärsiköön Joanna rauhassa.
No niinpä. Kuvittelee voivansa tehdä jotain Jutan adoptiopapereille.
Skandaaliuutisii! Daniela on raskaana Gunnarille. Ne pani siellä teltassa. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Minkä takia Valtteri nimittää Gunnaria oudosti Gynnariksi?
Tänään on tullut tallille uusia makkaroita. Kiintoisaa.
milloin päätösjakson mainos alkaa pyöri telkkarissa
Dahlialla on omat epäilyksensä Valtterin suhteen.
Kai sä nyt Helin tyttöystävän muistat? Lassekin oli siihen ihan lääpällään.