Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
55221/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Haistakaa kaikki iso pas ka! 😡

Dahlia Mustavaara

Kappas vain, jo oli aikakin! Minä olen täällä pää punaisena valittanut roskasarjan lavasteista 🥱

Vierailija
55222/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Nyt riittää! Mä menen sinne saakelin kartanolle riehumaan ja hajoitan kaiken! 😡😡😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55223/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku Mattila

Nyt se Salla sekos totaalisesti! Sen pitäis olla Lauran tilalla siellä mielisairaalassa. Kyllä saa hävetä silmät päästään tuota naista. Mitä se Karikaan siinä näki? Kyllähän tuo Linda paljon parmepi saalis, en yhtään ihmettele että palas sen luokse. Taisi Salla olla vain korvike pahemman puutteessa.

Vierailija
55224/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Nyt riittää! Mä menen sinne saakelin kartanolle riehumaan ja hajoitan kaiken! 😡😡😡

Dahlia Mustavaara

Sinne ei niin vain mennä! Totta kai siellä on valvonta jo pelkästään siksi että sinun kaltaiset häiriköt poistettaisiin välittömästi.

Vierailija
55225/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Dahlia Mustavaara

Sinne ei niin vain mennä! Totta kai siellä on valvonta jo pelkästään siksi että sinun kaltaiset häiriköt poistettaisiin välittömästi.

Salla Mattila

Sä saat porttikiellon Amandaan! Sitä ei pureta! Onko selvä senkin vanha kääkkä! 😡

Vierailija
55226/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Kuula-Korkiakoski

Minä olin Joanna Lumijoen naapurihuoneessa ja joka yö on kuulunut valtavan kovaa meteliä!

Vierailija
55227/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Voisin kyllä tota Sallaakin vähän ojentaa. Vit tu sillä on kova ja rasittava ääni!

Vierailija
55228/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Minä olin Joanna Lumijoen naapurihuoneessa ja joka yö on kuulunut valtavan kovaa meteliä!

Joanna Lumijoki

Ja kukas sä olitkaan? Kato mä en voi millään muistaa jokaista turhaa sivuhahmoa.

Vierailija
55229/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Puolakka

Voisko toi yks pelle tehä jotain sukunimelleen?

Vierailija
55230/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Joko täällä on kaikki purettu? Hei! Keitä te ootte? Tuotannon tyyppejä! Päästäkää irti, mä tulin tänne purkamaan! Noh!

Vierailija
55231/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkku Mattila

Nyt se Salla sekos totaalisesti! Sen pitäis olla Lauran tilalla siellä mielisairaalassa. Kyllä saa hävetä silmät päästään tuota naista. Mitä se Karikaan siinä näki? Kyllähän tuo Linda paljon parmepi saalis, en yhtään ihmettele että palas sen luokse. Taisi Salla olla vain korvike pahemman puutteessa.

Salla Mattila

Nyt riittää! Mähän olen varsinainen saalis ja Kariliini rakastaa vain ja ainoastaan mua! Se linda on ihan hirveä narttu ja mä pidän huolen ettei se pääse mun perheeni lähelle! Kari ei näe Tukkua jos aikoo olla sen käärmeen kanssa!

Vierailija
55232/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirkku Mattila

Salla Mattila

Nyt riittää! Mähän olen varsinainen saalis ja Kariliini rakastaa vain ja ainoastaan mua! Se linda on ihan hirveä narttu ja mä pidän huolen ettei se pääse mun perheeni lähelle! Kari ei näe Tukkua jos aikoo olla sen käärmeen kanssa!

Ulla Taalasmaa

Ettäs kehtaat käyttää pientä poikaa pelinappulana! Etpä itsekään ole mikään sipeyden sipuli. Kari ja Linda kuuluu yhteen. Karin huoltajuutta et kyllä vie!

Vierailija
55233/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Ja kukas sä olitkaan? Kato mä en voi millään muistaa jokaista turhaa sivuhahmoa.

Saga Kuula-Korkiakoski

Sinä se turha sivuhahmo olet! Houkuttelet kaikki kaksilahkeiset naimaan sinua ties missä kahvilan wc-tiloissa. Todella mautonta toimintaa!

Vierailija
55234/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppi Puolakka

Voisko toi yks pelle tehä jotain sukunimelleen?

Saga Kuula-Korkiakoski

Onko sinulla puolukka jossain syvällä, kun se sinua niin kaihertaa?

Vierailija
55235/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Eerikäinen

Se nyt on vielä vähän epäselvää, saako Kari edes nähdä tätä lasta. Lapsesta tulee Antti Petteri pääministerin mukaan.

Vierailija
55236/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Saga Kuula-Korkiakoski

Sinä se turha sivuhahmo olet! Houkuttelet kaikki kaksilahkeiset naimaan sinua ties missä kahvilan wc-tiloissa. Todella mautonta toimintaa!

Joanna Lumijoki

Se teidän toimistonne vasta oikea panoluola onkin.

Vierailija
55237/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maarit Salin

Joko täällä on kaikki purettu? Hei! Keitä te ootte? Tuotannon tyyppejä! Päästäkää irti, mä tulin tänne purkamaan! Noh!

Dahlia Mustavaara

Purkamaan purkamaan vain! Nyt kaikki turhat vanerihuoneiden käyttäjät ulos täältä! 😡

Vierailija
55238/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda Eerikäinen

Se nyt on vielä vähän epäselvää, saako Kari edes nähdä tätä lasta. Lapsesta tulee Antti Petteri pääministerin mukaan.

Ulla Taalasmaa

Mitä ihmettä? Totta kai saa nähdä, pitäähän lapsella isä olla! Pitääkö mun tulla sinne Suomeen takomaan järkeä päähäsi?

Vierailija
55239/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirkku Mattila

Salla Mattila

Ulla Taalasmaa

Ettäs kehtaat käyttää pientä poikaa pelinappulana! Etpä itsekään ole mikään sipeyden sipuli. Kari ja Linda kuuluu yhteen. Karin huoltajuutta et k

Salla Mattila

Minähän saan päättää kenen kanssa minun lapseni on tekemisissä ja se korruptoitunut poliisin irvikuva ei saa Tukkua hoitaa. Me ei karin kanssa kaivata sinun neuvojasi joten pysy sinä siellä Malagassa! 

Vierailija
55240/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Saga Kuula-Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Se teidän toimistonne vasta oikea panoluola onkin.

Saga Kuula-Korkiakoski

Jos sitä herra Axelssonia tarkoitat, niin hänet on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä! Siivoojat joutuivat tyhjentämään hänen siemennesteellä tahratun työpisteensä.

Ketju on lukittu.