Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla Mattila
Nyt riittää! Mä menen sinne saakelin kartanolle riehumaan ja hajoitan kaiken! 😡😡😡
Mirkku Mattila
Nyt se Salla sekos totaalisesti! Sen pitäis olla Lauran tilalla siellä mielisairaalassa. Kyllä saa hävetä silmät päästään tuota naista. Mitä se Karikaan siinä näki? Kyllähän tuo Linda paljon parmepi saalis, en yhtään ihmettele että palas sen luokse. Taisi Salla olla vain korvike pahemman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Nyt riittää! Mä menen sinne saakelin kartanolle riehumaan ja hajoitan kaiken! 😡😡😡
Dahlia Mustavaara
Sinne ei niin vain mennä! Totta kai siellä on valvonta jo pelkästään siksi että sinun kaltaiset häiriköt poistettaisiin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Sinne ei niin vain mennä! Totta kai siellä on valvonta jo pelkästään siksi että sinun kaltaiset häiriköt poistettaisiin välittömästi.
Salla Mattila
Sä saat porttikiellon Amandaan! Sitä ei pureta! Onko selvä senkin vanha kääkkä! 😡
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä olin Joanna Lumijoen naapurihuoneessa ja joka yö on kuulunut valtavan kovaa meteliä!
Kikkis
Voisin kyllä tota Sallaakin vähän ojentaa. Vit tu sillä on kova ja rasittava ääni!
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä olin Joanna Lumijoen naapurihuoneessa ja joka yö on kuulunut valtavan kovaa meteliä!
Joanna Lumijoki
Ja kukas sä olitkaan? Kato mä en voi millään muistaa jokaista turhaa sivuhahmoa.
Peppi Puolakka
Voisko toi yks pelle tehä jotain sukunimelleen?
Maarit Salin
Joko täällä on kaikki purettu? Hei! Keitä te ootte? Tuotannon tyyppejä! Päästäkää irti, mä tulin tänne purkamaan! Noh!
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Nyt se Salla sekos totaalisesti! Sen pitäis olla Lauran tilalla siellä mielisairaalassa. Kyllä saa hävetä silmät päästään tuota naista. Mitä se Karikaan siinä näki? Kyllähän tuo Linda paljon parmepi saalis, en yhtään ihmettele että palas sen luokse. Taisi Salla olla vain korvike pahemman puutteessa.
Salla Mattila
Nyt riittää! Mähän olen varsinainen saalis ja Kariliini rakastaa vain ja ainoastaan mua! Se linda on ihan hirveä narttu ja mä pidän huolen ettei se pääse mun perheeni lähelle! Kari ei näe Tukkua jos aikoo olla sen käärmeen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Salla Mattila
Nyt riittää! Mähän olen varsinainen saalis ja Kariliini rakastaa vain ja ainoastaan mua! Se linda on ihan hirveä narttu ja mä pidän huolen ettei se pääse mun perheeni lähelle! Kari ei näe Tukkua jos aikoo olla sen käärmeen kanssa!
Ulla Taalasmaa
Ettäs kehtaat käyttää pientä poikaa pelinappulana! Etpä itsekään ole mikään sipeyden sipuli. Kari ja Linda kuuluu yhteen. Karin huoltajuutta et kyllä vie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Ja kukas sä olitkaan? Kato mä en voi millään muistaa jokaista turhaa sivuhahmoa.
Saga Kuula-Korkiakoski
Sinä se turha sivuhahmo olet! Houkuttelet kaikki kaksilahkeiset naimaan sinua ties missä kahvilan wc-tiloissa. Todella mautonta toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Peppi Puolakka
Voisko toi yks pelle tehä jotain sukunimelleen?
Saga Kuula-Korkiakoski
Onko sinulla puolukka jossain syvällä, kun se sinua niin kaihertaa?
Linda Eerikäinen
Se nyt on vielä vähän epäselvää, saako Kari edes nähdä tätä lasta. Lapsesta tulee Antti Petteri pääministerin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Sinä se turha sivuhahmo olet! Houkuttelet kaikki kaksilahkeiset naimaan sinua ties missä kahvilan wc-tiloissa. Todella mautonta toimintaa!
Joanna Lumijoki
Se teidän toimistonne vasta oikea panoluola onkin.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Joko täällä on kaikki purettu? Hei! Keitä te ootte? Tuotannon tyyppejä! Päästäkää irti, mä tulin tänne purkamaan! Noh!
Dahlia Mustavaara
Purkamaan purkamaan vain! Nyt kaikki turhat vanerihuoneiden käyttäjät ulos täältä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Se nyt on vielä vähän epäselvää, saako Kari edes nähdä tätä lasta. Lapsesta tulee Antti Petteri pääministerin mukaan.
Ulla Taalasmaa
Mitä ihmettä? Totta kai saa nähdä, pitäähän lapsella isä olla! Pitääkö mun tulla sinne Suomeen takomaan järkeä päähäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Salla Mattila
Ulla Taalasmaa
Ettäs kehtaat käyttää pientä poikaa pelinappulana! Etpä itsekään ole mikään sipeyden sipuli. Kari ja Linda kuuluu yhteen. Karin huoltajuutta et k
Salla Mattila
Minähän saan päättää kenen kanssa minun lapseni on tekemisissä ja se korruptoitunut poliisin irvikuva ei saa Tukkua hoitaa. Me ei karin kanssa kaivata sinun neuvojasi joten pysy sinä siellä Malagassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Se teidän toimistonne vasta oikea panoluola onkin.
Saga Kuula-Korkiakoski
Jos sitä herra Axelssonia tarkoitat, niin hänet on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä! Siivoojat joutuivat tyhjentämään hänen siemennesteellä tahratun työpisteensä.
Dahlia Mustavaara
Kappas vain, jo oli aikakin! Minä olen täällä pää punaisena valittanut roskasarjan lavasteista 🥱