Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Isabella Holm
Parempi olla sitten veitsiä että pystyy nauttimaan illallista sivistyneesti!
Vierailija kirjoitti:
Isabella Holm
Parempi olla sitten veitsiä että pystyy nauttimaan illallista sivistyneesti!
Saga Kuula-Korkiakoski
Täällä on ihan normaalit aterimet. Minä annoin terävimmän veitseni Aino Kaukovaaralle että päästäisiin surkeista poliiseista eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Mä haluan oikeaan sairaalaan töihin!
Lääkäri Stenberg
Tervetuloa tänne parempaan rakennukseen! Täällä on oikeat tilat, jossa hoidin muun muassa Ken Ojalaa.
Kikkis
Voi kiitos! Ja hei, ei kannata ottaa Jutta Korhosta, Eva Tammista tai Susu Honkasta tänne uuteen paikkaan. He vain käsittelevät ihmissuhde draamojaan työajalla! Kalle Laitelan nyt voi ottaa jos on saanut hajuongelmansa kuriin.
Aaro Vaalanne
Mitä hel vettiä te teette mun kaupalleni? Onko tämä joku Dahlian kosto? Että se nainen osaa olla sitten pikkumainen!
Laila Kajander
Miljoona miljoona miljoona vaneria. Miljoona miljoona miljoona koppia. Tilalle tilalle tilalle vaan kartanon! XD
Jutta Korhonen
Sairaalan purkamisesta ei ole kyllä ollut puhetta johtoryhmän kanssa.
sampo : emmä voi jutta naia sun kaa kun oon homosexual
jutta : mähän oon mies mulle on tähä eteen vaan porattu tämmöinen reikä , mut voitha sä tuupata tonne takapaxiin jos tuntuu haju kotosammalta sillätappaa
Kuula-Korkiakoski tyhmä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kuula-Korkiakoski tyhmä nimi.
Parempi se on kuin Lumijoki, Kajander, Korhonen, Honkanen, Oksa, Tamminen, Harju tai Mattila-Taalasmaa.
Saga Kuula-Korkiakoski
Mitä te arvostelette minun sukunimeäni, jos olette itse tuollaisia pullamössöjä? Vanerikäytävän lääkäripalveluita en käytä! 😡 Käytän samaa lääkäriä kuin ystäväni Sanna Marin.
Laila Kajander
Kuula-Korkiakoski yhtiö :D
Tiina Rajala
Mitä mitä, onko Lumijoki raskaana vai muuten vaan lihonu? Häh? XD
Kikkis
Mä kävin lyömässä Juttaa turpaan. Anto potkut. Eipä haittaa kun on uusi työpaikka. Hain mun tavarani ja päätinpä repästä Evaa tukasta vielä ennen lähtöäni. Että se pimahti! 😆
Jutta Korhonen
Kumpi nyt on työvuorossa, Kalle vai Susu? Mut on pahoinpidelty, auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Kuula-Korkiakoski yhtiö :D
Saga Kuula-Korkiakoski
Se tulee olemaan Korkiakoski ja Mustavaara yhdistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Rajala
Mitä mitä, onko Lumijoki raskaana vai muuten vaan lihonu? Häh? XD
Hanna Salin
Mä odotin Sofialle pikkusisarusta eikä kukaan huomannut mitään!
Dahlia Mustavaara
Millä rahalla Joanna Lumijoki majoittui parempaan hotelliin kuin minä? Sen poliisin oma pääoma on muutama kolikko taskun pohjalla!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Millä rahalla Joanna Lumijoki majoittui parempaan hotelliin kuin minä? Sen poliisin oma pääoma on muutama kolikko taskun pohjalla!
Salla Mattila
Joutuiko koditon juoppo kohtaamaan elämän realiteetit? Heh, tsemppiä!
Sergei Kuula-Korkiakoski
Tänään meillä on karaoken klassikoita! Sebastian ja Isabella ainakin tulee.