Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
55261/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Nikkinen

Mikäs torikokous täällä on?

Saga Kuula-Korkiakoski

Yhtiökokous voisi olla paikallaan. Syvimmät pahoitteluni, että Noel onnistui tekemään sinusta viattoman uhrin!

Aki Nikkinen

Hyvä, siitä nilkistä on aika päästä eroon. Ei muistella pahalla.

Vierailija
55262/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Voitteko olla hiljaa? Mä harrastan nyt seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55263/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Kukaan ei näe teitä oman oikeutensa valepoliiseja jossain pimeässä tiilitalon nurkassa! Me yhtiössä olemme sentään korkealla, pörssin ykköspaikalla!

Joanna Lumijoki

Meidän ei pidäkään jakaa työasioita muille. Teidän firmasta sitä taas levitetään mitä lie juttuja. Yliajoja ja ampumisia.

Saga Kuula-Korkiakoski

Se on Noel Axelsson. Tämä olisi aivan puhdas firma kaikista ikävistä skandaaleista jos hän ei olisi sekaantunut Camillan viettelyn kautta yhtiöön. Poliisilaitoksenne toiminta sen sijaan on erittäin kyseenalaista kun toivotatte sinne kaikki rikoksen tehneet entiset kolleganne takaisin.

Vierailija
55264/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Tamminen

Tamara

Eva! Solen mä joka täällä harrastaa vihaseksiä!

Vierailija
55265/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Kukaan ei näe teitä oman oikeutensa valepoliiseja jossain pimeässä tiilitalon nurkassa! Me yhtiössä olemme sentään korkealla, pörssin ykköspaikalla!

Joanna Lumijoki

Meidän ei pidäkään jakaa työasioita muille. Teidän firmasta sitä taas levitetään mitä lie juttuja. Yliajoja ja ampumisia.

Saga Kuula-Korkiakoski

Se on Noel Axelsson. Tämä olisi aivan puhdas firma kaikista ikävistä skandaaleista jos hän ei olisi sekaantunut Camillan viettelyn kautta yhtiöön. Poliisilaitoksenne toiminta sen sijaan on erittäin kyseenalaista kun toivotatte sinne kaikki rikoksen tehneet entiset kolleganne takaisin.

Tiina Rajala

Me kuule käydään erittäin yksityiskohtaisesti johtoryhmän kanssa läpi ketä me palkataan. Meillä ei tapahdu mitään kyseenalaista. Meidän laitos voi haastaa teidät oikeuteen kunnianloukkauksesta tai väärän tiedon levittämisestä. Sitä te ette varmaan kaipaa Axelssonin aiheuttamien sotkujen lisäksi, vai kuinka?

Vierailija
55266/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Tamminen

Isabella Holm

Tuo legendaarinen lause kuuluu minulle!

Vierailija
55267/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Ekholm

Mä varmaan voisin saada hyvän työpaikan sieltä yhtiöstä, Akin kautta. Onneks on hyvät suhteet. :)

Vierailija
55268/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Joanna Lumijoki

Saga Kuula-Korkiakoski

Tiina Rajala

<

Saga Kuula-Korkiakoski

Missäs teidän poliisilaitoksenne muut työntekijät ovat? Vai oletteko siellä hoitamassa nelistään kaikki Helsingin keissit?

Vierailija
55269/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Ekholm

Mä varmaan voisin saada hyvän työpaikan sieltä yhtiöstä, Akin kautta. Onneks on hyvät suhteet. :)

Saga Kuula-Korkiakoski

Katsotaan nyt mitä paperihommia meiltä saattaisi löytyä!

Vierailija
55270/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Kuula

Sagan kanssa mennään huomenna brunssille tasokkaaseen paikkaan! Amanda pysykööt huutavan Sallan riesana.

Vierailija
55271/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu Mattila

Mä sain selville mun oikean faijan! Ne valehtelijat voi pitää vaikka toisensa.

Vierailija
55272/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Mustavaara

Nämä resuset lavasteet voisi siivota sinne jätekonttiin!

Vierailija
55273/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Minähän saan päättää kenen kanssa minun lapseni on tekemisissä ja se korruptoitunut poliisin irvikuva ei saa Tukkua hoitaa. Me ei karin kanssa kaivata sinun neuvojasi joten pysy sinä siellä Malagassa! 

Ulla Taalasmaa

Karihan ei enää tuollaisen hullun kanssa ole! Mutta eipä ole kehumista siinä Lindassakaan. Käytätte vaan poikaani sekä lapsenlapsiani hyväksi!

Linda Eerikäinen 

Miksi Karin aina pitää puhua meidän asioista sulle! Sitä paitsi Kari tässä se ongelma on. Se palaa aina takaisin sen Sallan luo eikä arvosta mua ollenkaan

Vierailija
55274/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela

Ismo raivoaa kun sai tietää HIVistäni. Nämä lääkkeetkin aiheuttavat pahoinvointia. Ismo luuli pahoinvointiani krapulaksi ja luuli, että olen taas sortunut. Pelkkä ajatuskin jostain viinasta oksettaa.

Vierailija
55275/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Kuula

Sagan kanssa mennään huomenna brunssille tasokkaaseen paikkaan! Amanda pysykööt huutavan Sallan riesana.

ei  SAA   TANA !

Vierailija
55276/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen

En voi enää syödä hirveä kun sain borrelioosin ja liha-allergian punkin puremasta.

Vierailija
55277/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela

Se pahuksen Tero Puustinen meni ja kuoli vankilassa AIDSiin. Nyt ei olla enää millään 1980-luvulla. 

Vierailija
55278/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse Sievinen

En voi enää syödä hirveä kun sain borrelioosin ja liha-allergian punkin puremasta.

Inka Haapala

Nyt on hyvä hetki opetella syömään kasvisruokaa ja ajatella kerrankin eläinten kärsimyksiä!

Vierailija
55279/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniela Honkanen

Pois mun ja Noelin kodista! Täällä ei ketään Lauroja asu! Kalle on vuokrannu tän meille.

Laura Kiviranta

Saanen huomauttaa neidille että mä olen kokenut lakinainen ja nyt te asuntovarkaat saatte kerätä nämä rojunne ulos täältä ja vähän äkkiä!

Vierailija
55280/59931 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Kiviranta

Tää on mun koti ja mun Kari! Aaaaaa!

Oona Kiviranta

Mutsi, älä haikaile faijan perään. Sillä on jo kaks naista kimpussa. Sä ansaitset parempaa.

Laura Kiviranta

Niin Nupu ansaitsenkin! Kunhan mä saan vain tämän mun elämäni tästä ensin raiteilleen.

Ketju on lukittu.