Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Eva Tamminen
Voitteko olla hiljaa? Mä harrastan nyt seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Kukaan ei näe teitä oman oikeutensa valepoliiseja jossain pimeässä tiilitalon nurkassa! Me yhtiössä olemme sentään korkealla, pörssin ykköspaikalla!
Joanna Lumijoki
Meidän ei pidäkään jakaa työasioita muille. Teidän firmasta sitä taas levitetään mitä lie juttuja. Yliajoja ja ampumisia.
Saga Kuula-Korkiakoski
Se on Noel Axelsson. Tämä olisi aivan puhdas firma kaikista ikävistä skandaaleista jos hän ei olisi sekaantunut Camillan viettelyn kautta yhtiöön. Poliisilaitoksenne toiminta sen sijaan on erittäin kyseenalaista kun toivotatte sinne kaikki rikoksen tehneet entiset kolleganne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Eva! Solen mä joka täällä harrastaa vihaseksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Kukaan ei näe teitä oman oikeutensa valepoliiseja jossain pimeässä tiilitalon nurkassa! Me yhtiössä olemme sentään korkealla, pörssin ykköspaikalla!
Joanna Lumijoki
Meidän ei pidäkään jakaa työasioita muille. Teidän firmasta sitä taas levitetään mitä lie juttuja. Yliajoja ja ampumisia.
Saga Kuula-Korkiakoski
Se on Noel Axelsson. Tämä olisi aivan puhdas firma kaikista ikävistä skandaaleista jos hän ei olisi sekaantunut Camillan viettelyn kautta yhtiöön. Poliisilaitoksenne toiminta sen sijaan on erittäin kyseenalaista kun toivotatte sinne kaikki rikoksen tehneet entiset kolleganne takaisin.
Tiina Rajala
Me kuule käydään erittäin yksityiskohtaisesti johtoryhmän kanssa läpi ketä me palkataan. Meillä ei tapahdu mitään kyseenalaista. Meidän laitos voi haastaa teidät oikeuteen kunnianloukkauksesta tai väärän tiedon levittämisestä. Sitä te ette varmaan kaipaa Axelssonin aiheuttamien sotkujen lisäksi, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Isabella Holm
Tuo legendaarinen lause kuuluu minulle!
Erika Ekholm
Mä varmaan voisin saada hyvän työpaikan sieltä yhtiöstä, Akin kautta. Onneks on hyvät suhteet. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Tiina Rajala
<
Saga Kuula-Korkiakoski
Missäs teidän poliisilaitoksenne muut työntekijät ovat? Vai oletteko siellä hoitamassa nelistään kaikki Helsingin keissit?
Vierailija kirjoitti:
Erika Ekholm
Mä varmaan voisin saada hyvän työpaikan sieltä yhtiöstä, Akin kautta. Onneks on hyvät suhteet. :)
Saga Kuula-Korkiakoski
Katsotaan nyt mitä paperihommia meiltä saattaisi löytyä!
Helena Kuula
Sagan kanssa mennään huomenna brunssille tasokkaaseen paikkaan! Amanda pysykööt huutavan Sallan riesana.
Ressu Mattila
Mä sain selville mun oikean faijan! Ne valehtelijat voi pitää vaikka toisensa.
Camilla Mustavaara
Nämä resuset lavasteet voisi siivota sinne jätekonttiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Minähän saan päättää kenen kanssa minun lapseni on tekemisissä ja se korruptoitunut poliisin irvikuva ei saa Tukkua hoitaa. Me ei karin kanssa kaivata sinun neuvojasi joten pysy sinä siellä Malagassa!
Ulla Taalasmaa
Karihan ei enää tuollaisen hullun kanssa ole! Mutta eipä ole kehumista siinä Lindassakaan. Käytätte vaan poikaani sekä lapsenlapsiani hyväksi!
Linda Eerikäinen
Miksi Karin aina pitää puhua meidän asioista sulle! Sitä paitsi Kari tässä se ongelma on. Se palaa aina takaisin sen Sallan luo eikä arvosta mua ollenkaan
Kalle Laitela
Ismo raivoaa kun sai tietää HIVistäni. Nämä lääkkeetkin aiheuttavat pahoinvointia. Ismo luuli pahoinvointiani krapulaksi ja luuli, että olen taas sortunut. Pelkkä ajatuskin jostain viinasta oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula
Sagan kanssa mennään huomenna brunssille tasokkaaseen paikkaan! Amanda pysykööt huutavan Sallan riesana.
ei SAA TANA !
Lasse Sievinen
En voi enää syödä hirveä kun sain borrelioosin ja liha-allergian punkin puremasta.
Kalle Laitela
Se pahuksen Tero Puustinen meni ja kuoli vankilassa AIDSiin. Nyt ei olla enää millään 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen
En voi enää syödä hirveä kun sain borrelioosin ja liha-allergian punkin puremasta.
Inka Haapala
Nyt on hyvä hetki opetella syömään kasvisruokaa ja ajatella kerrankin eläinten kärsimyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Pois mun ja Noelin kodista! Täällä ei ketään Lauroja asu! Kalle on vuokrannu tän meille.
Laura Kiviranta
Saanen huomauttaa neidille että mä olen kokenut lakinainen ja nyt te asuntovarkaat saatte kerätä nämä rojunne ulos täältä ja vähän äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Tää on mun koti ja mun Kari! Aaaaaa!
Oona Kiviranta
Mutsi, älä haikaile faijan perään. Sillä on jo kaks naista kimpussa. Sä ansaitset parempaa.
Laura Kiviranta
Niin Nupu ansaitsenkin! Kunhan mä saan vain tämän mun elämäni tästä ensin raiteilleen.
Aki Nikkinen
Hyvä, siitä nilkistä on aika päästä eroon. Ei muistella pahalla.