Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Millä rahalla Joanna Lumijoki majoittui parempaan hotelliin kuin minä? Sen poliisin oma pääoma on muutama kolikko taskun pohjalla!
Salla Mattila
Joutuiko koditon juoppo kohtaamaan elämän realiteetit? Heh, tsemppiä!
Laila Kajander
Joutu XD
Juoruakka
Paljon Amandan saastuneita tavaroita jouduttiin tuhoamaan polttamalla. Näiden joukossa oli myös Salla Mattilan nahkahame, josta löytyi turkiskuoriaisia ja syyhyä.
Linda Eerikäinen
Olen raskaana ja Kari on isä. Joudun nyt kertomaan Sallalle yöstäni Karin kanssa Pihlajakadun saunalla.
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Olen raskaana ja Kari on isä. Joudun nyt kertomaan Sallalle yöstäni Karin kanssa Pihlajakadun saunalla.
Voi miten ihanaa! Lisää jengiä leikkipuistoon <3
Miki Kajander
Sain Ainolta sukupuolitaudin ja kun kävin lääkärissä lääkärinä oli Susu, joka vain saarnasi ja nauroi. Käynti oli todella kiusallinen. Susu suostui kuitenkin määräämään rauhoittavia kun uhkasin valittaa Susun käytöksestä Jutta Korhoselle ja Valviraan. En nyt itse ala mitään mömmöjä vetämään, vaan teen näillä bisnestä.
Juoruakka ja tarkastaja
Teemme yhteistyötä. Amandasta löytyi myös noroa. Useampikin taho on asettanut paikan nyt toistaiseksi voimassaolevaan käyttökieltoon ja joidenkin mielestä koko paikka pitäisi purkaa. Salla Mattila suunnittelee jo uuden paikan Prinsessan avaamista.
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Salla Mattila
Nyt sä lump pu kuolet!!!
Seppo Taalasmaa
Pihlajakatu on sydänten talo eikä mikään leikkikenttä.
Pääministeri
Käyn Moosessa kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Kari Taalasmaa
Ei helvetti! Miten tässä nyt näin kävi? Miten saan Sallan leppymään?
Vierailija kirjoitti:
Seppo Taalasmaa
Kari Taalasmaa
Susta tulee jälleen isoisä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Salla Mattila
Nyt sä lump pu kuolet!!!
Linda Eerikäinen
Ainakaan mun ei tarvitse miettiä kuka mun lapseni isä on! Nyt Karikin voi myöntää haluavansa mut eikä sen tarvitse mielistellä sua
Mirkku Mattila
Jos sä olisit Salla pelannu korttis oikein niin sä olisit vielä naimisissa suoraselkäsen miehen kanssa! Ja turha valittaa pettämisestä, miehet pettää aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Kari Taalasmaa
Ei helvetti! Miten tässä nyt näin kävi? Miten saan Sallan leppymään?
Oona Kiviranta
Faija hei eks sä vois jo lopettaa sen Sallan kanssa olemisen. Se on kuitenki mutsin serkku! Tajuutko miten outoa on että mun veli on mun pikkuserkku!
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Jos sä olisit Salla pelannu korttis oikein niin sä olisit vielä naimisissa suoraselkäsen miehen kanssa! Ja turha valittaa pettämisestä, miehet pettää aina!
Kari Taalasmaa
Minä en kyllä ole pettänyt Sallaa!
Dahlia Mustavaara
Tämän ränsistyneen majatalon komerokäytävän voisi jo purkaa!
Vierailija kirjoitti:
Seppo Taalasmaa
Pipsa Tiilikainen
Siitä ulkolavasteesta voisi päätellä jotain ihan muuta. Kaikkihan sen näkevät ettei se ole mikään oikea julkisivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Millä rahalla Joanna Lumijoki majoittui parempaan hotelliin kuin minä? Sen poliisin oma pääoma on muutama kolikko taskun pohjalla!
Salla Mattila
Joutuiko koditon juoppo kohtaamaan elämän realiteetit? Heh, tsemppiä!
Dahlia Mustavaara
Sinä rahvaanomainen majatalon emäntä sanot minua vielä juopoksi! Et varmasti itse osaa käyttää kohtuudella! Koditon olet sinä kun asut vanerikomeroiden purkutyömaalla!
Salla Mattila
Haistakaa kaikki iso pas ka! 😡
Jutta Korhonen
Saavat varoa siellä toisella sairaalalla Kikkiksen käytöstä. Väkivaltainen hullu!