Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kukaan täysijärkinen nainen ei hanki mitään kitiseviä riiviöitä!
Jutta Korhonen
Voi kun sukusi alkaisi noudattaa tuota periaatetta. Päästäisiin teistä eroon!
Dahlia Mustavaara
Vaikkei Camilla lisäänny niin Monican poika Magnus sitten ottaa Mustavaarojen omaisuuden haltuunsa! Tuollaisesta raivohullusta pitäisi ainakin päästä eroon! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Pupuni on näppärä kaikessa mihin ryhtyy, myös ulkolavasteen purkamisessa!
Laila Kajander
On varmaan näppärä sun panemisessakin. Nussii ku kani lol
Dahlia Mustavaara
Miten hävytön rahvaan tytär! Heittäkää tuo suutaan pieksevä kakara kadulle täältä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Miten hävytön rahvaan tytär! Heittäkää tuo suutaan pieksevä kakara kadulle täältä! 😡
Susu Honkanen
Ei hätää Laila, äiti on nyt täällä suojelemassa sua. Äiti tekee selväksi tälle vanhalle naiselle miten lapsia ei kohdella. Naurettava akka, suuttuu nyt lapsen pienestä heitosta.
Miki Kajander
Mä sannon tänn nyt suraan... MMUN LAPPSSET ON HYVVIÄ! YMMÄRÄTTELÖ? LOPPPUU SAAAATABA NE VALHHEETTR! Annq sitä viinaa lisää Maaaritti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Ei hätää Laila, äiti on nyt täällä suojelemassa sua. Äiti tekee selväksi tälle vanhalle naiselle miten lapsia ei kohdella. Naurettava akka, suuttuu nyt lapsen pienestä heitosta.
Dahlia Mustavaara
Sinä se naurettava kuvatus olet! Annat noiden huligaanien liikkua toisten omaisuutta tuhoamassa!
Vierailija kirjoitti:
Miki Kajander
Mä sannon tänn nyt suraan... MMUN LAPPSSET ON HYVVIÄ! YMMÄRÄTTELÖ? LOPPPUU SAAAATABA NE VALHHEETTR! Annq sitä viinaa lisää Maaaritti!
Dahlia Mustavaara
Minä en valehtele vaan kerron totuuksia näistä riiviöistä joista on olemassa myös turvakameran kuvaa!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä se naurettava kuvatus olet! Annat noiden huligaanien liikkua toisten omaisuutta tuhoamassa!
Susu Honkanen
Kuinka monta kertaa pitää sanoa että mun lapset ei oo tehny mitään sellasta? Ne Leo ja Olli on sen takana. Totta kai ne yrittää saada kaverinsa myös vastuuseen!
Maarit Salin
Auttakaa nyt joku, toi Miki juo mun viinakaapin tyhjäks!
Jutta Korhonen
Okei... mäkin olen vähän ottanut tänä iltana... kuule, kuule Dahlia... mä... mä halusin hapotella... eiku siis pahotella... sitä meidän kärhämää. Et se sairaala nyt... uudistuu, et se on päätetty... päätetty tuotann... tuotannon osalta... et jos sä voisit nyt niinku silleen niinku... sivistyneesti hyväksyä tän asian... mä en niinku haluis et sä nolaisit ittees enempää... mä... mä voin puhua Sallalle että se antas sulle sen sviitin takas... ku... ku... eihän se oo hyvä olla kodittomana varsinkaan näin talvella... et jos voitas viimeinkin... lopettaa nää kau... vanhat kaunat... jooko...
Salla Mattila
Näin tossa Honkasen Susua ja kuulin mitä Dahlia oli tehny sen lapsille. Tässähän pitää olla ihan varovainen. Onneks Karitsa suojelee mua ja Tukkua!
Mahtaa sekin Kovero aamutortulla istuessaan mietiskellä noita Ismon vuorosanoja suuhun sopivimmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Kuinka monta kertaa pitää sanoa että mun lapset ei oo tehny mitään sellasta? Ne Leo ja Olli on sen takana. Totta kai ne yrittää saada kaverinsa myös vastuuseen!
Dahlia Mustavaara
Eiköhän tämä samasta jaarittelu ala riittämään! Oikeudessa tavataan!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Okei... mäkin olen vähän ottanut tänä iltana... kuule, kuule Dahlia... mä... mä halusin hapotella... eiku siis pahotella... sitä meidän kärhämää. Et se sairaala nyt... uudistuu, et se on päätetty... päätetty tuotann... tuotannon osalta... et jos sä voisit nyt niinku silleen niinku... sivistyneesti hyväksyä tän asian... mä en niinku haluis et sä nolaisit ittees enempää... mä... mä voin puhua Sallalle että se antas sulle sen sviitin takas... ku... ku... eihän se oo hyvä olla kodittomana varsinkaan näin talvella... et jos voitas viimeinkin... lopettaa nää kau... vanhat kaunat... jooko...
Dahlia Mustavaara
Minä en siihen surkeaan vanerikoppiin enää muuta! 😡 Asun jo kartanon valmiissa siivessä!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Auttakaa nyt joku, toi Miki juo mun viinakaapin tyhjäks!
Jukka Salin
Alas nyt kipittää siitä ja se avaamaton pullo jää tänne!
Saga Korkiakoski
Sarjan taso on vaakalaudalla Tammisten ja Kajanderien takia! Ehdotan että heidät tulee poistaa välittömästi!
Silja Hickley
Mä tulen pistämään ne Laitelan miehet kondikseen! Saadaan se Ismonkin käytös muuttumaan!
Anneli Mansikka
Nyt on mansikkahillon ja letun aika, nimittäin Ismo Laitelan naamalle!
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka
Nyt on mansikkahillon ja letun aika, nimittäin Ismo Laitelan naamalle!
Eila Hirvonen
Annas kun minäkin vähän kuorrutan sitä mun ensirakkautta kermavaaholla!
Kristiina Pohjonen
Olen Liisa Laitelan kaksoissisko ja mä en kestä enää tätä syyllisyyttä! Aion tunnustaa kaiken poliiseille!
Dahlia Mustavaara
Tietysti pysynkin, sillä palvelusväkeni purkaa ne surkeat kopperot pois!