Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Laila Kajander
Vit tut mä mitään myönnä. Mä meen Mooseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä se yrität pakottaa sitä mautonta sairaalaasi jatkuvalla syötöllä! Se jos mikä on rasittavaa!
Jutta Korhonen
Mutta kun se sairaalan muutos on jo päätetty! Äläkä nyt huuda siinä, mä taidan oksentaa... 🤢
Dahlia Mustavaara
Oksenna vain näiden mauttomien vaneriseinien päälle! Hyvä hyvä, noin sitä pitää! Viekää äkkiä nuo saastuneet seinät pihalle täältä!
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Me voidaan selvittää tää juttu niin, että Laila ja Matias myöntää syyllisyytensä ja korvaavat vahingot. Muussa tapauksessa tämä viedään oikeuteen.
Dahlia Mustavaara
Tämä kuulostaa järkevältä menettelyltä! Minä vain haluan korvaukset mahdollisimman pian!
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Salla Mattila saa sen minun vanhan punaisen polyesterimekon! Hyvin syttyy tuleen Amandan tulipalossa!
Salla Mattila
Mun serkkuni on juristi. Joten ei kannata tehdä mitään tuhopolttoja!
Laila Kajander
Vit tu että vitut taa se vanha akka. Miks se ei vaan ite maksa ku on rikas. Sit on pyytäny sen skitso tyttärensä uhkailee. Vit tu mitä ku sipäitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Salla Mattila saa sen minun vanhan punaisen polyesterimekon! Hyvin syttyy tuleen Amandan tulipalossa!
Salla Mattila
Mun serkkuni on juristi. Joten ei kannata tehdä mitään tuhopolttoja!
Saga Korkiakoski
Mun lakimiesarmeija tuhoaa sen majatalon!
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Vit tu että vitut taa se vanha akka. Miks se ei vaan ite maksa ku on rikas. Sit on pyytäny sen skitso tyttärensä uhkailee. Vit tu mitä ku sipäitä!
Dahlia Mustavaara
Oletpas sinä vastuuton kakara! Sinun kuuluu kantaa vastuu tekojesi seurauksista! 😡
Pipsa Tiilikainen
Tämä ulkolavasteen möhkäle meidän pitää saada heti siirrettyä pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Oletpas sinä vastuuton kakara! Sinun kuuluu kantaa vastuu tekojesi seurauksista! 😡
Laila Kajander
No okei. Kerro paljonko sä tarviit. Ja mutsille et kerro mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
20 000€. Te ammuitte ne raketit suoraan kartanon yhden huoneen ikkunasta läpi, joka sai myös melkoista osumaa! Lisäksi hajotitte minun postilaatikon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
20 000€. Te ammuitte ne raketit suoraan kartanon yhden huoneen ikkunasta läpi, joka sai myös melkoista osumaa! Lisäksi hajotitte minun postilaatikon!
Laila Kajander
Ok. Saat rahat huomisaamuun mennessä. Ja muista ei sanaakaan mutsille. Jos se kysyy niin sanot että erehdyit meistä.
Laila Kajander
Nyt sit vaan Moosen peliluolaan tienaa rahat. Vanhemmat miehet maksaa hyvin nuoremman tytön showsta.
Jutta Korhonen
Ai että mun päätä särkee! Ja mulla ois töitäkin. Pakko ottaa jotain buranaa lääkevarastosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Ok. Saat
Dahlia Mustavaara
Mahdatteko ryöstää pankin? No, minä olen hiljaa jos ne rahat todella ovat minun tililläni, muuten ryhdyn jatkamaan oikeustoimia Monican kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Sekopäiden kokoontumisjot.
Dahlia Mustavaara
Käsikirjoittajat ovat tyystin sekopäisiä navettapiikoja ja muukin tuotanto kun eivät rakenna kartanon lavastetta! 😡
Mirkku Mattila
Voi meidän Salla mikä tuo liian pieni mekko sinun päälläsi on, sehän vielä palaa tuolta helmasta!!
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Voi meidän Salla mikä tuo liian pieni mekko sinun päälläsi on, sehän vielä palaa tuolta helmasta!!
Salla Mattila
Voisitko mitenkään lopettaa mun arvostelemiseni? Ja uskallakin pyromaani sytytellä yhtään mitään!
Laila Kajander
Noni nyt on ne rahat snobi mummelin tilillä. Jäi mukavasti itelleki keikalta.
Monica Mustavaara
Me voidaan selvittää tää juttu niin, että Laila ja Matias myöntää syyllisyytensä ja korvaavat vahingot. Muussa tapauksessa tämä viedään oikeuteen.