Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Maarit Salin
Huppista hupsis! Sviitin seinät oikein rysähti alas kun mä vähän nojailin niihin humalassa!
Tamara
Se Eva saa luvan kerätä kamansa ja häipyä täältä vaikka sinne Siuntioon takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä en siihen surkeaan vanerikoppiin enää muuta! 😡 Asun jo kartanon valmiissa siivessä!
Jutta Korhonen
Siis ei juma lauta... mä yritän ihan vilp...vilpittömästi tässä niinku rauhaa hieroo... mutta ehei, eihän se meidän tälle... hienosto rouvalle kelpaa... kuule... äh... en mä tiiä... saa tanan vit tu!
Monica Mustavaara
Mikä ihmeen joukkolynkkaus täällä on mun äitiäni vastaan? Ja ihan tiedoksi että ne Laila ja Matias joutuu vastuuseen siitä, mitä ne on tehny! Mä olen ottanut ne valvontakamerakuvat talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä en siihen surkeaan vanerikoppiin enää muuta! 😡 Asun jo kartanon valmiissa siivessä!
Jutta Korhonen
Siis ei juma lauta... mä yritän ihan vilp...vilpittömästi tässä niinku rauhaa hieroo... mutta ehei, eihän se meidän tälle... hienosto rouvalle kelpaa... kuule... äh... en mä tiiä... saa tanan vit tu!
Dahlia Mustavaara
Sinä se yrität pakottaa sitä mautonta sairaalaasi jatkuvalla syötöllä! Se jos mikä on rasittavaa!
Iiris Kaukovaara
Mä olen lesbo ja erittäin ylpeä siitä!
Noel Axelsson
mä haluan vetää Kallea perseeseen. Niin että paska roiskuu!!!
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Kalle Laitela
Mä en tykkää kakkajutuista! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Mikä ihmeen joukkolynkkaus täällä on mun äitiäni vastaan? Ja ihan tiedoksi että ne Laila ja Matias joutuu vastuuseen siitä, mitä ne on tehny! Mä olen ottanut ne valvontakamerakuvat talteen.
Dahlia Mustavaara
Hyvää työtä Monica! Mä olen ylpeä tyttärestäni!
Saga Korkiakoski
Sarjan kurssi voi lähteä vielä jyrkkään nousuun, mikäli huonoja hahmoja kirjoitetaan ulos sekä lavasteita puretaan uusien tieltä.
Dahlia Mustavaara
Tämä on joskus niin heikko sarja, Gunnar!
Camilla Mustavaara
Hyvä että lähdin siitä ohjelmasta! Eihän siinä ole mitään järkeä kun se Beigekin vain lakaistiin maton alle! Cindy Rintalan tilalle ei otettu ketään! Ei ketään johtamaan sitä viivan alle jäänyttä yritystä! Sen kun näyttävät sitä turhanpäiväistä ihmissuhdedialogia sitten!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Voit kuule olla varma että mun lapsia ei tuomita mistään mitä ne ei oo tehny!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Voit kuule olla varma että mun lapsia ei tuomita mistään mitä ne ei oo tehny!
Dahlia Mustavaara
Voit olla varma että ne tuomitaan siitä mitä he ovat tehneet! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Kalle Laitela
Mä en tykkää kakkajutuista! 🤢
Kalle Laitela
Niin ja sitä paitsi olen antanut vain Larille luvan tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Sinä se yrität pakottaa sitä mautonta sairaalaasi jatkuvalla syötöllä! Se jos mikä on rasittavaa!
Jutta Korhonen
Mutta kun se sairaalan muutos on jo päätetty! Äläkä nyt huuda siinä, mä taidan oksentaa... 🤢
Saga Korkiakoski
Salla Mattila saa sen minun vanhan punaisen polyesterimekon! Hyvin syttyy tuleen Amandan tulipalossa!
Lasse Sievinen
Hirvi ja viski, kiitos.
Dahlia Mustavaara
Koko katsojakunta seuraa kun minä ja Saga pistämme kurssit nousuun sen Axelssonin jäljiltä!