Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58469)
Inka-Liina
Laatu osuman sai, nuoli on tuotannon viinistä kai. Syvälle se upposi niin, aivan kuin jäädäkseen iäksi kii. Iskusta sen, sarja vavahtelee. Vaikka se sattuu ei muutosta tuu.
Elin Huvilakadullain, luulin että sen rauhaa ei järkkymään tuotanto saa. Mutta ootapa vain. Ne tulee käsikirjoitukseen ja lavasteisiin. Päivin ja öin, kärsin vain.
Laatu käsissä sun, heikoksi muutun mä kun unohdun. Panostukseni omakses saat, toivon et kanssani omasi jaat. Sumussa kuin, sarja nyt on. Nousua ootan ja oon levoton.
Siniseen kaatua kaipaan. Muistot sen saanet on aikaan. En hyviä muutoksia odota malta. Nyt multa pettää polvet alta. Armoillas oon, kokonaan. Järjettömyyteen matkaani teen.
Saga Korkiakoski
Tunteisiin, tunnariin tieni pian käy
Joo ja niin, Moosen tarjoilijat siivotaan
Tunteisiin, yhtiön kurssi käy nousuun vaan
En enää jää vain sivuun hallituksen, roolini kasvaa saa
Antti Polvijärvi
Uudelta poliisilaitokselta löytyy taukotilat ja pukuhuoneet. Aikaisempaan yksiöön vain käveltiin arkiston kautta.
Inka-Liina
Osaan haukkua kymmenellä kielellä tuotantoa. Osaan hyvää Salkkareiden päivää toivottaa. Mutta aamuöisin loistaava laatua en kiinni saa.
Saatan kohtaa lavasteet silmästä silmään. Saatan tuotannolle palautetta antaa jos niin vaaditaan. Saatan Siniseen mä laulaa ja lähteä jatkamaan.
Salkkarit on kuollut elämänvirtaan. Pelasta minut, jos se sopii sinuun pirtaan. Pelasta mut, pelasta.
Voisin kulkee väsymättä sarjan menneisiin. Voisin tulla takaisin ja hengähtää. Mutta kun laatu on mennyt, ei henkeäkään mulle jää.
Maailman tuulin menetin sarjasta kaiken. Pelasta mut, jos se sopii käsikirjoitukseen. Pelasta mut, pelasta.
Heikosti tajuan nykyisten jaksojen taikaa. Pelasta minut jos sinulla on valtaa. Pelasta mut, pelasta.
Maarit Salin
Minä se tiedän kuinka katsojia viihdytetään! Eihän ne sairaalan arkiset pölinät kiinnosta ketään.
Leila Rytisuo
Olen uuden sairaalan uusi ylilääkäri!
Sabrina Mustavaara
Yksi suuri vitsi oli se Lauri Luokkanen. Mä kuulen ihan normaalisti.
Sofia Salin
Mitään muistoja ei ole mun mutsista jäljellä kun sen vanhemmatkin kuoli!
Inka-Liina
Miten musta tuli tällainen, sarjaa kohtaan kylmä ja vihainen. Ennen juoniakin jännitin, hahmoja rakastin. Tuttujen kanssa touhotin, sarjan käänteitä spekuloin. Nyt ei vois enää kiinnostaa, sarjan saisi unohtaa.
Miten kestää mieli ihmisen, jos jaksaa kantaa vain yhden virheen. Halusin tuotantoakin rakastaa, mutta uuden laadun läpi kaikki on sumeaa. Hakeudun taas seuraan kritisojien, kaltaisteni totuuden puhujien. Jos et näe mua kun uusi jakso sarastaa, olen siirtynyt palstalle haukkumaan.
Sarjan vihaaja, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon. Sarjan vihaaja, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon.
Lauri
Mulla on kartano mutta rouvalla ei! 😈
Larin Isä
mitä mä tein väärin että susta tuli tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Lauri
Mulla on kartano mutta rouvalla ei! 😈
Dahlia Mustavaara
Pelkkää Sabrinan painajaista sinä olit, et mikään todellinen henkilö!
Inka-Liina
Kaipaan tietenkin. Mut tiedän että tuotannolle en lainkaan saa luovuttaa valtaa. Sillä jos mä nyt jaksoja katsoisin, heittäytyisin laatun jossa mun mieleni ei pääse pintaan. Murrun tietenkin. Yksin öisin piilossani tuun huutamaan menneisyyttä apuun. Mutta täällä rohkein ei oo hän, hän ken ei oo lakannut katsomasta vaan se ken, ei juokse spekuloijia karkuun.
Tämän laadun alla on äkkisyvää, äkkisyvää.
Liian kylmän ilkee, sellainen sanoit että oon. Aivan liian tympee. Mut ymmärsitkö koskaan et mun kovan kuoren alla on vain herkkä sydän parka, se helposti vanhoihin jaksoihin vie. Mä olen käynyt uusissa jaksoissa, ja mä tiedän siellä on, äkkisyvää, äkkisyvää.
Vaikka pelkään, vaikka vapisen, ei spekuloijat siitä mitään nää, ei kyyneltäkään. Vaikka pelkään, pystyn sen sulta tuottaja peittämään, ja sä vain peilityyntä näät. Sarjan alla on äkkisyvää, äkkisyvää. Sarjan alla on äkkisyvää, äkkisyvää.
Vierailija kirjoitti:
Larin Isä
Elias Vikstedt
Et mitään. Mä tarjosin Larille persettä ja se tykkäs siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larin Isä
Elias Vikstedt
Et mitään. Mä tarjosin Larille persettä ja se tykkäs siitä.
Janne Haukkala
Kyllä meitsi on näiden poikien pakupanon puolella.
Dahlia Mustavaara
Edes keskiluokan ei pitäisi katsoa näin huonoa sarjaa!
Inka-Liina
Aamulla kuulin sen. Ikävän uutisen. Että nähtiin tuotanto, luona ulkolavasteen. Jotain jo epäilin. Itsekin aavistin. Että sarja tää, menee sekaisin.
Pihlajakadun pihoilla. Kartanon huoneissa. Kuljen ainiaan omissa muistoissa. Mikä oli virhe ykkönen. Virhe kakkonen. Niistä tuotannolle jää vielä viimeinen.
Juhlanäytöksiin viet ja harhoihin. Ehkä kaipaisin sinne itsekin. Mutta myrkyttää, kamalat muutokset nää!
Eikö teille tää jo riitä, ei se siitä muutu kuitenkaan. Tämä peli siltä näyttää, että rahastaa tahdotte muita vaan. Ensin tulee epäloogisuus, korkeampi amatöörisyys ja katsojien menetys. Niin suuri on katsojien menetys.
Laila Kajander
Lähetään jo menee täältä. Ihan surkea tuo Inka Liina. Ei jaksa.
Sabrina Mustavaara
Mä etin sen surkimus Lauri Luokkasen ja näytän sille saman mitä P.A Pirjolle!!
Dahlia Mustavaara
Luulkoon mitä hyvänsä! Minua ei työväenluokan sotkut hetkauta! 😡