Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen
Passaako Ismon tarjota hirvimiehelle myös?
Ismo Laitela
No lähde mukaan. Tekis varmaan hyvää sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Eva Tammista ja Jutta Korhosta ei sitten lisätä enää yhteenkään tunnariin vaan minut!
Jutta Korhonen
Mä olen tärkäe henkilö. Kun olen sairaalan johtaja. Eihän sua edes muista kukaan!
Saga Korkiakoski
Minä olen kansainvälisen pörssiyhtiön suuri osakkeenomistaja ja hallituksen jäsen, mutta sinä olet katsojien keskuudessa parjattu hahmo. Minun esiintyminen onkin paljon tasokkaampaa!
Jutta Korhonen
Vai niin. Mutta hei, minäpäs annoin kasvot transsukupuolisuudelle! Se jos mikä on tasokasta!
Saga Korkiakoski
Siitäkin voidaan olla montaa mieltä, kun et ole oikea transsukupuolinen roolinimesi takana!
Irma Halonen
Hyvä on Ulla. Nyt kuulet totuuden Minulla, Ismolla ja Sepolla oli kolmen kimppaa Teneriffalla! En vaan halunnu kertoa sulle aiemmin kun olit jo muutenkin niin raivoissas. Ties mitä olisit tehnyt!
Vierailija kirjoitti:
Leo Viitamäki
ens kerralla me räjäytetään sen postilaatikko
Olli
Joo, saa rouva vähän uutta valittamisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Ärsyttää ku se mummeli tuli huutamaan ku räjäyttettiin ne raketit siinä kartanon vieressä.
Dahlia Mustavaara
Älä sinä hiirulaisperheen tyttönen kutsu minua mummoksi! Tämä on poliisiasia ja voit olla varma että tästä ei olankohautuksella selvitä! 😡
Matias Kajander
Mä voin vietellä Dahlian sillä välin niin se ei huomaa mitään. Ja lupaan pitää sen kiireisenä tooosi pitkään. 😜🍆💦
Gunnar Mustavaara
Oletko sä sekaantunut lapseen? Tää oli kuule sun viimenen temppus! Hyi saa ta na.
Vierailija kirjoitti:
Leo Viitamäki
ens kerralla me räjäytetään sen postilaatikko
Dahlia Mustavaara
Turha vaiva, kun kartanon turvajärjestelyitä tehostetaan tuollaisten huligaanien varalta! 😡
Jutta Korhonen
No, onpahan rouva löytänyt viimeinkin tasokastaan seuraa. Yks valittava kakara se on itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Mä voin vietellä Dahlian sillä välin niin se ei huomaa mitään. Ja lupaan pitää sen kiireisenä tooosi pitkään. 😜🍆💦
Dahlia Mustavaara
Tiedoksesi vain että en ole kiinnostunut tuollaisesta rahvaan vandaalikakarasta! 😡
Jutta Korhonen
Saga, sua ei edes tunneta sun roolinimesi takaa!
Dahlia Mustavaara (Toivo Axelsson)
Oi että Matias, pane minua kunnolla takaapäin! Tuntuu niin ihanalta!
Noel Axelsson
Heh heh, mitäs se poikani kirjoittelee siellä? 😜
Elina Taalasmaa
Kultaseni, sä et ole todellakaan mikään Axelsson!
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara
Oletko sä sekaantunut lapseen? Tää oli kuule sun viimenen temppus! Hyi saa ta na.
Dahlia Mustavaara
Uskot siis kaikkea mitä joku kiimainen teini suuvärkistään levittelee?! Ei ole mikään uutinen että sinun pääsi on pehmennyt lopullisesti!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
No, onpahan rouva löytänyt viimeinkin tasokastaan seuraa. Yks valittava kakara se on itsekin.
Dahlia Mustavaara
Taidat puhua vain omasta puolestasi, kun heittelet lihapullia ja käyt raivolla sivullisiin käsiksi!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Saga, sua ei edes tunneta sun roolinimesi takaa!
Saga Korkiakoski
Laatu korvaa määrän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Uskot siis kaikkea mitä joku kiimainen teini suuvärkistään levittelee?! Ei ole mikään uutinen että sinun pääsi on pehmennyt lopullisesti!
Gunnar Mustavaara
No hyvä on sitten. Mutta kannattaa toivoa ettei Miki kuule tästä. Sehän voi luulla vaikka mitä.
Laila Kajander
Ärsyttää ku se mummeli tuli huutamaan ku räjäyttettiin ne raketit siinä kartanon vieressä.