Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58470)
Saga Korkiakoski
Puhelinlangat laulaa ja soittoa näyttelijöille näin
Studion pihalla tullen kun Nina Jääskeläinen käy
Puhelinlangat laulaa ja lavasteiden purku tilataan
Huonolla laadulla ei vaan tulevaisuuttakaan näy
Dahlia Mustavaara
Kuule Ismo, kukaan ei majoitu enää Amandassa! Siitä voit olla varma! 😡
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Yhtiö on myös tärkeä, ei Noelin juonittelut sen koulutytön pään menoksi! Nimi ja logo tulee myös vaihtaa joko takaisin Mustavaaraksi tai johonkin muuhun parempaan!
Daniela Honkanen
Mä olen kuule ihan aikuinen! Mä käyn töissäkin! Ja jos joku täällä juonittelee niin sinä ja Mustavaarat!
Jutta Korhonen
Tuotanto toimii aivan oikein. Sairaalalle on kovempi tarve kuin kartanolle.
Maarit Salin
Aivan saa ta nan sama koko tuotanto! Mä rupeen ryyppäämään!
Salla Mattila
No meillä Amandassa ainakin on korkeat standardit. Dahliakin viihtyy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Yhtiö on myös tärkeä, ei Noelin juonittelut sen koulutytön pään menoksi! Nimi ja logo tulee myös vaihtaa joko takaisin Mustavaaraksi tai johonkin muuhun parempaan!
Daniela Honkanen
Mä olen kuule ihan aikuinen! Mä käyn töissäkin! Ja jos joku täällä juonittelee niin sinä ja Mustavaarat!
Saga Korkiakoski
Siitä voidaan olla montaa mieltä oletko aikuinen kun lähdit sen narsistisen Noelin matkaan! Noelin tilillä ne juonittelut ovat. Minulla on ollut kova työ Mustavaarojen tuella puhdistaa firman maine Noelin jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Oletko sinä tuota mieltä, todella!? Yksi ahdas käytävä ja potilashuone ei ihan riitä ja eihän sairaalaa tarvita jatkuvaan käyttöön, sitä varten on olemassa jo sairaalasarjat!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
No meillä Amandassa ainakin on korkeat standardit. Dahliakin viihtyy täällä.
Dahlia Mustavaara
En viihdy! Sinä olet sen rupusakin puolella jota tuotannoksi kutsutaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Oletko sinä tuota mieltä, todella!? Yksi ahdas käytävä ja potilashuone ei ihan riitä ja eihän sairaalaa tarvita jatkuvaan käyttöön, sitä varten on olemassa jo sairaalasarjat!
Jutta Korhonen
Meillä on kuule myös rappukäytävä, vastaanotto, laboratorio, lääkevarasto sekä mun työhuone. Mitäs sulla on?
Mä menen lakkoon. Palataan asiaan kun saadaan laadun parannus tälle paskalle.
Noelin hyvä ja seksikäs perse!
Tekisi mieli peppureikää. 💕
Maarit Salin
ihan sama. paskaa kaikki. tuotanto paskaa. Hahmot paskaa. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Meillä on kuule myös rappukäytävä, vastaanotto, laboratorio, lääkevarasto sekä mun työhuone. Mitäs sulla on?
Dahlia Mustavaara
Minä määrään sen rosk*väen sairaalan purettavaksi kertakaikkiaan välittömästi! 😡 Sitten paikalle nousee suuri ruokasali ja viinikaappi keittiön lisäksi, minun makuuhuoneeni sekä valtava vaatehuoneeni!
Roosa Kemppainen
Rakasi Rakasin
Dahlia Mustavaara
Tuotanto on nolannut itsensä. Jotain turhaa suhdejankkausta kirjoitetaan eikä kartanon remonttia. Moosen remontti ei korvaa kartanon remonttia! 😡
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
ihan sama. paskaa kaikki. tuotanto paskaa. Hahmot paskaa. Ihan sama.
Inka Haapala
Meidän vielä pitäisi odottaa jotain floppijaksoa innoissaan! Siitä on innostukset kaukana kun mun laulua tai suurta konserttia ei missään näy!
Dahlia Mustavaara
Että minun pitäisi asua jossain ahtaassa sviitissä tämäkin vuosi? Ei tule kuuloonkaan!
Dahlia Mustavaara
Sen kun näkisi! Pitäisi siivotakin melkoinen määrä näitä osaamattomia hahmoja pois ja saada minulle se kartano miltei kahden vuoden odotuksen jälkeen!