Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58469)
Mailis Haapala
Mä en ole antanut suostumustani mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Sabrina Mustavaara
Mä etin sen surkimus Lauri Luokkasen ja näytän sille saman mitä P.A Pirjolle!!
Isabella Holm
Mä en ole mikään Pirjo. Enkä todellakaan P.A!
Noel Axelsson
Että sitä on niin kiimainen heti aamusta. Seisoo ihan hullun lailla. Otahan Vesa multa suihin, eihän tästä muuten mitään tule.
Saga Korkiakoski
Yhtiön maine on nousukaudella meidän uusien linjausten johdosta.
Dahlia Mustavaara
On tämä surkea tuotanto, kun ei sitä kartanon remonttia näy.
Tuotantopäällikkö
Meillä on tärkeämmät kuviot mielessä kuin joku rupinen typerä kartano. Valitettavasti asia on näin ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuotantopäällikkö
Meillä on tärkeämmät kuviot mielessä kuin joku rupinen typerä kartano. Valitettavasti asia on näin ja tulee olemaan.
Dahlia Mustavaara
Onhan se tietysti tärkeää käyttää samoja lavasteita ja näyttää loputtomiin Kajanderin hiirulaisten supinoita.
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti on ykkösasia, ei mitkään hömpät kaatumaisillaan olevissa vanerilavasteissa! 😡
Saga Korkiakoski
Yhtiö on myös tärkeä, ei Noelin juonittelut sen koulutytön pään menoksi! Nimi ja logo tulee myös vaihtaa joko takaisin Mustavaaraksi tai johonkin muuhun parempaan!
Mirkku Mattila
Minä poltan poroksi ne surkeat kopperot niin kenenkään ei tarvitse edes nähdä vaivaa purkamiseen!
Saga Korkiakoski
Sarjan maine on vaakalaudalla mauttomien juonikuvioiden takia!
Saga Korkiakoski
Mä annan nämä ohjeet heti rakennusfirmalle, he saavat aloittaa heti purkamisen jälkeen ja sitten tämä onkin enää sinun allekirjoitustasi vaille!
Dahlia Mustavaara
Tätä kirottua keskiluokan viihdettä! Eikö täällä saada minkäälaista lavasteiden purkua! 😡
Marianna Kurki
Mä kaappaan Kajanderit Moosen lavasteeseen ja sitten sen voi räjäyttää!
Oona Kiviranta
Mä tulen Sallan tilalle!
Heli Sievinen
Se Moosen remontti on yks asennevamma!
Dahlia Mustavaara
Palveluskunta, kuulolle! Kaatakaa tämä mauton ja ahdas vanerikäytävä mä saan tästä päänsäryn!
Sarjan laatuvalvoja
Meillä on tulevalle vuodelle erittäin korkeat laatustandardit. Sarjan laatu tulee huomattavasti paranemaan ja hyviä juonikuvioita on tulossa. Sen saatte nähdä.
Mirkku Mattila
Surkea tekele, mikä surkea tekele! Mähän niitä kopperoita olen yrittänyt tässä polttaa kuukausikaupalla maan tasalle!
Ulla Taalasmaa
Meidän Inka mener vielä pitkälle!