Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Vierailija kirjoitti:
Spekulointiketjun tunnelma on latistunut, pelkkiä trolleja ja alapeukuttajia! Täällä vaikuttaisi olevan parempi meininki.
Täällä puhutaan asiaa! Siellä toisessa ketjussa on vain nirppanokkia.
Dahlia Mustavaara
Täällä sentään ymmärretään etten minä voi ikuisesti asua jossain halvassa lavastesviitissä ilman palveluskuntaa ja limusiinikuljetuksia!
Saga Korkiakoski
Eva Tammista ja Jutta Korhosta ei sitten lisätä enää yhteenkään tunnariin vaan minut!
Oona Kiviranta
Pitääkö mun tulla teippaamaan se Sallan suu umpeen?
Mirkku Mattila
Apsilla on sentään tilaa ja raastepöydät toisin kuin Amandassa.
Jarkko Peltonen
Mustavaara-yhtiö osti silloin aikoinaan meidän toimistorakennuksen ja laajensi siihen samalle paikalle omaa torniansa.
Ismo Laitela
Että tuo Jarkko on lipevä. Hän vei minulta naisen ja leveili säälittävällä firmallaan.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Eva Tammista ja Jutta Korhosta ei sitten lisätä enää yhteenkään tunnariin vaan minut!
Jutta Korhonen
Mä olen tärkäe henkilö. Kun olen sairaalan johtaja. Eihän sua edes muista kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Jutta Korhonen
Mä olen tärkäe henkilö. Kun olen sairaalan johtaja. Eihän sua edes muista kukaan!
Maarit Salin
Mäkin olen "tärkäe"! Mä oon nimittäin sarjan juoppo, hah hah! Gin tonicit pöytään saa ta na! Lasse Lasse, alas tarjota!
Daniela Honkanen
Mä kuulin että Noelilla ja Vesalla on mukamas seksisuhde. Naurettava väite. Kaikkea ne Noelin vihaajat keksii. Mä en jätä mun hyvää miestäni koskaan!
Siellä spekulointiketjussa oli pelkkiä sekopäitä! Minä pöyristyin kun luin niitä hölmöyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Jutta Korhonen
Saga Korkiakoski
Minä olen kansainvälisen pörssiyhtiön suuri osakkeenomistaja ja hallituksen jäsen, mutta sinä olet katsojien keskuudessa parjattu hahmo. Minun esiintyminen onkin paljon tasokkaampaa!
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Ja mä olen sarjan seksisymboli!
Tamara
Ei kannata yrittää kilpailla mun kanssa! Me kaikki tiedetään että minä ja tytöt päihitetään yksi moppiin teipattu hiustenpidennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Jutta Korhonen
Saga Korkiakoski
Minä olen kansainvälisen pörssiyhtiön suuri osakkeenomistaja ja hallituksen jäsen, mutta sinä olet katsojien keskuudessa parjattu hahmo. Minun esiintyminen onkin paljon tasokkaampaa!
Jutta Korhonen
Vai niin. Mutta hei, minäpäs annoin kasvot transsukupuolisuudelle! Se jos mikä on tasokasta!
Ismo Laitela
Meikäläinen lähtee tästä Dahlialta saamilla rahoilla naisiin!
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Meikäläinen lähtee tästä Dahlialta saamilla rahoilla naisiin!
Matias Kajander
Vai rahoittaa Rouva Mustavaara tällaista. Kuumaa!
Spekulointiketjun tunnelma on latistunut, pelkkiä trolleja ja alapeukuttajia! Täällä vaikuttaisi olevan parempi meininki.