Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Laura Kiviranta
Noel Axelsson, sun on turha kuvitella että sä pärjäisit mun juristin taidoille!
Aamu Korhonen
Loputonta tämä kartanon maalaaminen. Seiniä riittää vielä toisessa siivessäkin!
Vierailija kirjoitti:
Daniel Ojala
Mä sain töitä lääkärikeskus Muurahaisesta!
Ken Ojala
Onnea vaan, broidi!
Pipsa Tiilikainen
Uuden miehen kanssa oli mukava illallinen, punaviinikastiketta ja pihviä, mikäs sen parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Uuden miehen kanssa oli mukava illallinen, punaviinikastiketta ja pihviä, mikäs sen parempaa!
Mestari Patio
On hyvä että illallisen valmisti ammattikokki, kuten minä!
Inka Haapala
Meillä on sama äiti Hanin kanssa. Oli silloin Pihlajakadun aikoina Mailiksen ja mun isäpuolen kanssa saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Ismo Laitela
Pitääkö sitä onneaan tulla hieromaan maahan kaatuneen naamaan? 😡
Mailis Haapala
Mä haluan tavata Ullan ja Sepon näin vuosien viiveellä, kun se mun sairas ex-mieskin oli tavannut heidät.
Jutta Korhonen
Eipä näkynyt Ismoa sairaalalla. Aaro sen sijaan kävi panemassa mua kahteen otteeseen. Ihanaa oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Ismo Laitela
Pitääkö sitä onneaan tulla hieromaan maahan kaatuneen naamaan? 😡
Pipsa Tiilikainen
Ismo, mä toivoisin että säkin löytäisit jonkun uuden ja päästäisit menneistä irti!
Mirkku Mattila
Eiköhän meidän Salla ole tarpeeksi kauan pyörittänyt tätä majataloa! Kopperot saa kärventyä minun käsittelyssä!
Mikael Tuominen
Rouvan arvokkaita tapetteja tuli monta rullaa!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt on korkea aika kartanon remontin!
Lopeta sinä, vanha kääkkä, kartanosta ja lavasteista jauhaminen! Samaa jankkausta päivästä toiseen. Sairaalloista!
T. Lasse Sievinen, insinöörimajuri
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Eiköhän meidän Salla ole tarpeeksi kauan pyörittänyt tätä majataloa! Kopperot saa kärventyä minun käsittelyssä!
Salla Mattila
Mikä ihmeen pyromaani susta on tullut? Pysy kaukana täältä senkin katkera äm mä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt on korkea aika kartanon remontin!
Lopeta sinä, vanha kääkkä, kartanosta ja lavasteista jauhaminen! Samaa jankkausta päivästä toiseen. Sairaalloista!
T. Lasse Sievinen, insinöörimajuri
Ismo Laitela
Täysin samaa mieltä!
Vesa
Pidän kaksin käsin kiinni Noelin munasta niinku cha cha cha cha cha cha cha! En mieti huomista ku tartun kullista niinku cha cha cha cha cha cha cha! Haluun olla kiimassa ja pantavana niinku cha cha cha cha cha cha cha! Ja mä jatkan kunnes en enää kestä laukematta!