Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt on korkea aika kartanon remontin!
Lopeta sinä, vanha kääkkä, kartanosta ja lavasteista jauhaminen! Samaa jankkausta päivästä toiseen. Sairaalloista!
T. Lasse Sievinen, insinöörimajuriIsmo Laitela
Täysin samaa mieltä!
Dahlia Mustavaara
Ja Ismo! Sinä voisit luopua tuosta katkeruudesta, se ei varmasti tee hyvää sinun vihanhallintaongelmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Eiköhän meidän Salla ole tarpeeksi kauan pyörittänyt tätä majataloa! Kopperot saa kärventyä minun käsittelyssä!
Salla Mattila
Mikä ihmeen pyromaani susta on tullut? Pysy kaukana täältä senkin katkera äm mä!
Mirkku Mattila
Sinä se olet tullut kiukkuiseksi pomoksi! Niiden surkeiden kopperoiden on aika palaa poroksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Lopeta sinä, vanha kääkkä, kartanosta ja lavasteista jauhaminen! Samaa jankkausta päivästä toiseen. Sairaalloista!
T. Lasse Sievinen, insinöörimajuri
Dahlia Mustavaara
Nyt voisi vanha ja entinen majurin retale sulkea sen pienen moukan suunsa ettei minun tarvitse vaientaa sitä! Sitten saatatte tarvitakin luokallenne sopivan sairaalan palveluja!
Pupu
Rouva hyvä, minä voin ojentaa häntä jos tahdotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Täysin samaa mieltä!
Dahlia Mustavaara
Ja Ismo! Sinä voisit luopua tuosta katkeruudesta, se ei varmasti tee hyvää sinun vihanhallintaongelmille!
Ismo Laitela
Älä ärsytä mua... 😡
Vierailija kirjoitti:
Kallen väkevä pieru!
Olet palannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Täysin samaa mieltä!
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Älä ärsytä mua... 😡
Dahlia Mustavaara
Älä ärsytä itseesi! Muuten voi käydä erittäin huonosti!
Dahlia Mustavaara
Ai että Matias, pane minua! Ihanaa!
Kyllä jollain on vilkas mielikuvitus 🤦🏼
Välillä mietin hahmojen itkukohtauksissa, että mahtavatko muistella silloin Jasminia? :( Odotin ja toivoin silloin niin kovasti, että Jasmin palaisi takaisin Ainon rooliin, mutta sitten tulikin suru-uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jollain on vilkas mielikuvitus 🤦🏼
Maarit Salin
Se on kato kun ottaa paria gin tonicia niin alkaa saa ta na luovuus kukkia.
Maarit Salin
mitä v ittua. missä minä olen??
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Kuka kehtaa esittää minua!? Kaivakaa tämän huijarin identifikaatio esiin! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Kuka kehtaa esittää minua!? Kaivakaa tämän huijarin identifikaatio esiin! 😡
Matias Kajanader
Äläs nyt, meillähän oli niin kuuma yö Amandan sviitissä. Tunnuit niin hyvältä! 😘
Ismo Laitela
Jaahas. Vai on Dahlia antanut sen nulikan panna itseään. Multa ei voinut edes suihin ottaa. Voi helvetti! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Eiköhän meidän Salla ole tarpeeksi kauan pyörittänyt tätä majataloa! Kopperot saa kärventyä minun käsittelyssä!
Salla Mattila
Mikä ihmeen pyromaani susta on tullut? Pysy kaukana täältä senkin katkera äm mä!
Mirkku Mattila
Sinä se olet tullut kiukkuiseksi pomoksi! Niiden surkeiden kopperoiden on aika palaa poroksi!
Salla Mattila
Uskallakin tulla tänne! Sähän olet järjiltäsi!
Ulla Taalasmaa
Minä kerron Mikille. Miki! Miki! Skandaaliuutisii! Sä et ikinä usko, on kuule niin hyh hyh juttu että huh!
Monica Mustavaara
Ja mun ja Severin suhde nähtiin niin kamalana.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Jaahas. Vai on Dahlia antanut sen nulikan panna itseään. Multa ei voinut edes suihin ottaa. Voi helvetti! 😡
Dahlia Mustavaara
Että uskot vielä jotain identiteettivarasta!? Minä en ikinä koskisi johonkin työväenluokan vandaaliteiniin! 😡
Dahlia Mustavaara
Nyt voisi vanha ja entinen majurin retale sulkea sen pienen moukan suunsa ettei minun tarvitse vaientaa sitä! Sitten saatatte tarvitakin luokallenne sopivan sairaalan palveluja!