Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58402)
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula
etkö sä Peppi jo tajua!!!! Turpa kiinni Peppi!!
Sergei Kuula
Sä et puhu mun naiselleni tuohon sävyyn!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki on noin vihainen Mariannalle? eivät kai he edes olleet samaan aikaan sarjassa
Olivathan. Aki palasi 2014 ja Marianna poistui 2017.
Ismo Laitela
Dahlia! Sä saat luvan tyydyttää mua! Sun takia mä menetin Aaronkin. Nyt on maksun paikka! 😡
Mitä heidän välillään tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki on noin vihainen Mariannalle? eivät kai he edes olleet samaan aikaan sarjassa
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia! Sä saat luvan tyydyttää mua! Sun takia mä menetin Aaronkin. Nyt on maksun paikka! 😡
Dahlia Mustavaara
Kuule Ismo, hanki irstailusi jostain muualta! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Sinä lehmä turpa kiinni nyt!
Vesa
Joutuiko Noel vaikeuksiin? Toivottavasti kunnon pano saa sen paremmalle tuulelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Sinä lehmä turpa kiinni nyt!
Dahlia Mustavaara
Erittäin rahvaanomaista käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Marianna ajoi Eliaksen yli. Kai Aki siitä välittää kun oli Cindyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lehmä Dahlia xD Hyvä Ismo!
Dahlia Mustavaara
Älä sinä yhtään puolustele tuota irstailevaa ja infantiilia kauppiasta! Tämä on vakava asia!
Saga Korkiakoski
Pörssikurssi pitäisi saada uuteen nousuun sen sijaan että Ismo Laitela haukkuu rouvaa lehmäksi! Joten asiattomat sivulliset voisitte poistua!
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Pörssikurssi pitäisi saada uuteen nousuun sen sijaan että Ismo Laitela haukkuu rouvaa lehmäksi! Joten asiattomat sivulliset voisitte poistua!
Dahlia Mustavaara
Niin juuri säädyttömät sivulliset, painukaa ulos täältä vai kutsunko minä vartijat!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Dahlia Mustavaara
Niin juuri säädyttömät sivulliset, painukaa ulos täältä vai kutsunko minä vartijat!?
Ismo Laitela
Kuulehan nyt. Mä olen menettänyt kaiken! Parhaan ystäväni, mun poikani... Mulla ei ole enää ketään. Ja sinä, sinä olet tähän osasyyllinen. Sun takia Aaro vihaa mua. Joten onko liikaa vaadittu, jos mä tässä vähän empatiaa pyydän! 😡
Salla Mattila
Te varmaan pärjäätte tässä hetken. Mä käyn vähän Karitsani kanssa puksuttelemassa tuolla, hihi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Kuulehan nyt. Mä olen menettänyt kaiken! Parhaan ystäväni, mun poikani... Mulla ei ole enää ketään. Ja sinä, sinä olet tähän osasyyllinen. Sun takia Aaro vihaa mua. Joten onko liikaa vaadittu, jos mä tässä vähän empatiaa pyydän! 😡
Jutta Korhonen
Voi sua Ismo. Älä välitä Dahliasta. Parempi että jätät sen omaan arvoonsa. Muista, että sä voit aina tulla sairaalalle pyytämään panoa!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Jutta Korhonen
Voi sua Ismo. Älä välitä Dahliasta. Parempi että jätät sen omaan arvoonsa. Muista, että sä voit
Dahlia Mustavaara
Siinä se siveetön itsensä esittelijä onkin! Sovitte paremmin kuin hyvin toisillenne!
Pipsa Tiilikainen
Mä olenkin löytänyt uuden miehen! Ihan omalta kuntosaliltanikin vielä!