Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Mä olenkin löytänyt uuden miehen! Ihan omalta kuntosaliltanikin vielä!
Ismo Laitela
Vai niin. Varmaan hivelet sen komeita lihaksia. Voi helvetti! 😡
Maarit Salin
Antakaa nyt joku Izmolle edes säälistä! Mä oon sen kerran jo tehny niin jonkun muun vuoro välillä.
Kikkis Lilja
Mä tern valituksen Jutasta. Se vaan panee siellä työhuoneessaan!
Kikkis Lilja
Mä teen valituksen Jutasta. Se vaan panee siellä työhuoneessaan!
Vierailija kirjoitti:
Jutalle potkut! Se vaan panee toimistossa. Vähän kun Noel.
Jutta Korhonen
Seksi on ihan normaalia ajanvietettä jos pitää taukoa!
Hani Laitela
Mille listalle mä olen joutunut? Ei... ei kai vaan JP:n Death notelle? 😱
Ulla Taalasmaa
Siis mitä? Ismoko käy kaikkia vuoronperään liehittelemässä? On se alas vajonnu... kunhan ei vaan minun luo tule! Hyh hyh!
Osta omat raejuustot!!! Meenkö mäkin sun lääkekaapille ja sanon että nää on yhteisiä!!
Dahlia Mustavaara
Minutko lukitaan sinne rapattuun putkaan!? Tämä oli sitten roskasarjalta viimeinen nöyryytys! 😡
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minutko lukitaan sinne rapattuun putkaan!? Tämä oli sitten roskasarjalta viimeinen nöyryytys! 😡
Ismo Laitela
Se on kuule tollaselle pihtarille ihan oikein!
Roosa Kemppainen
Mä ainakin hulluttelen täällä ja aika rajusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Se on kuule tollaselle pihtarille ihan oikein!
Dahlia Mustavaara
Puotipuksu hyvä, pysykin siellä omassa luokassasi!
Inka-Liina
Tunnari lyö huoneeseen, laadun laskun. Jakso herättää, äänellä Susun. Ei haihdu kartano pois. Ei haihdu kartano pois. Tuotanto kumartuu budjetin alle. Ulkolavasteessa säröjä, viha mua vie. Ja Mariannan kasvot taas, menneestä muistuttaa. Kuulen Roosan sanat taas, sydän pysähtyy.
Siniseen laulu lämmittää, laadunsorinaa. Antaa sen selittää, laatu katoaa. Ja Mariannan kasvot taas, menneestä muistuttaa. Kuulen Roosan sanat taas, sydän pysähtyy.
Huono laatu ei mee pois, Munkkivuoren puistoissa ja katujen kulmilla. Se ei mee pois, Amandassa ja Delismossa. Ei mee pois. Kuljin kanssasi Huvilakatua pitkin. Ajattelin yhtiötä ja yksin itkin.