Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58284)
Dahlia Mustavaara
Gunnarilla viiraa pahemman kerran, salaa hiiviskelee sviitin telkkarille katsomaan nyt jotain sekopäistä roskasarjaa! 😡
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa jo oma ROOLILEIKKIKETJU!
Eikö täällä voida keskustella normaalisti, kuten tavalliset ihmiset?
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒
Mene sinne uuteen ketjuun, jossa te määräilijät, riitelijät, syrjijät ja muut ilkeät ihmiset saatte puhua rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒
Niin että roolipelaajat sun muut ovat sinusta epänormaaleja ja sairaita? Haista pas ka kiusaaja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju…
Täällä saa sopuun tulemattomat spekuloijat jankata samoja juonikuvioita päivästä toiseen.
Heli Sievinen
Tulee niin paha olo tästä kun ei voida hyväksyä muita sellaisina kuin ne on!
Kaappaako joku Aaron vai lavastaako Aaron sen itse?
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti on tultava, olivat ne spekuloijat sitten kuinka tyytyväisiä nykyiseen tasoon!
Vierailija kirjoitti:
Joudun skippailemaan spekulaatioketjussa Joanna-jankkausta tai muita jankkauksia turhista hahmoista ja käänteistä. Ei kiinnosta Eva, Nella, Salla, Kari, Jutta, Kajanderit, Olli, Susu, Rami, Laitelat, Sieviset.
"Ei jää montaa viestiä luettavaksi".
Ai suako varten muut täällä kirjoittelee?
Onko tämä jo kuollut paikka?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hiljaista siihenkin nähden, että roolipelaajia piti olla useampi kuin yksi. Mihin jäi vilkas roolipeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin vaan viihdytän itseäni. Mitä se on muilta pois? En mä ole vastuussa muiden loukkaantumisesta, jos mä en ole hyökännyt ketään vastaan. Ei teidänkään pitkät spekuloinnit ole multa pois.
Tämä viesti todisti, että heitä oli alkujaankin vain yksi ja teki sitä vain viihdyttääkseen itseään.
Minä en ole Dahlian takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hiljaista siihenkin nähden, että roolipelaajia piti olla useampi kuin yksi. Mihin jäi vilkas roolipeli?
No kun on roolipelaajillakin muuta tekemistä.
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Tämän ketjun tulevaisuus on vaakalaudalla. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Jutta Korhonen
Kyllä Dahlia on täällä päivittäin käyny kartanoaan anomassa. Mulla on ollu panoja Ismon ja Aaron kanssa niin ei oo ehtiny täällä naisten oikeuksia ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin vaan viihdytän itseäni. Mitä se on muilta pois? En mä ole vastuussa muiden loukkaantumisesta, jos mä en ole hyökännyt ketään vastaan. Ei teidänkään pitkät spekuloinnit ole multa pois.
Tämä viesti todisti, että heitä oli alkujaankin vain yksi ja teki sitä vain viihdyttääkseen itseään.
Todisti? "Mä ainakin vaan...". Tuossa puhutaan vain omasta puolesta, ei muiden roolipelaajien. Mars opettelemaan luetun ymmärtämistä! Voihan joku roolipelaaja pelata vain kiusallaan.
Irma Halonen
Ja mähän en tämmöstä kuuntele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisti? "Mä ainakin vaan...". Tuossa puhutaan vain omasta puolesta, ei muiden roolipelaajien. Mars opettelemaan luetun ymmärtämistä! Voihan joku roolipelaaja pelata vain kiusallaan.
Spekuloijilla pyörii sama levy tämän suhteen. Katsoisivat vaikka ip-osoitteet jos saisivat sillä mielenrauhan asian suhteen.
Laura Kiviranta
Siis ettekö te nää että spekuloija on kaiken tän takana?
Dahlia Mustavaara
Roskasarja! 😡