Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58281)

Vierailija
51961/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Se sarja on mulle täysin yhdentekevä! Tarkoitus oli vaan painostaa tuotantoa saamaan kartano osaksi tasokkaampaa atmosfääriä!

Vierailija
51962/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Ulos minun olohuoneesta nämä uudet tapetit! 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51963/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi spekulointi ketju on täynnä sekopäitä.

Vierailija
51964/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Lentää nyt jonkun sekopäisen spekulointiketjun perään! 😡

Vierailija
51965/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Tämä uusi ketju painaa enemmän kuin Moosen ikkuna! Tästä parjaamisesta pitäis maksaa! 😡

Vierailija
51966/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Voi Noel, Noel! Ei kai pörssikäyräsi ole laskemaan päin?

Vierailija
51967/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia Autio

Ne spekuloijat ei ollu mitään muuta kuin pelkkiä tän ketjun säälittäviä siivellä elijöitä.

Vierailija
51968/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halunnu spekuloinnin loppuvan. Mä halusin että voidaan olla kaikki sovussa ja hyväksyä toisemme. Se oli spekuloijille liikaa. Silti jaksavat hokea kuinka sydämellisiä ja hyviä ihmisiä ovat mm. puhuessaan Jasminista.

Vierailija
51969/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnu spekuloinnin loppuvan. Mä halusin että voidaan olla kaikki sovussa ja hyväksyä toisemme. Se oli spekuloijille liikaa. Silti jaksavat hokea kuinka sydämellisiä ja hyviä ihmisiä ovat mm. puhuessaan Jasminista.

Vierailija
51970/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

tule Aaro panemaan minua! Nähdään lääkevarastolla!

Aaro Vaalanne

Joo, mä laitan äkkiä vaan Dahlialla ja Tiinalle viestit niin eivät odota mua. Saadaan rakastella rauhassa ja oikein kunnolla!

Vierailija
51971/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alkaa seisoa kun näkee Noelin seksikkään perseen toimistohousissa.

Vierailija
51972/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halunnu spekuloinnin loppuvan. Mä halusin että voidaan olla kaikki sovussa ja hyväksyä toisemme. Se oli spekuloijille liikaa. Silti jaksavat hokea kuinka sydämellisiä ja hyviä ihmisiä ovat mm. puhuessaan Jasminista.

Mäkin olisin halunnut mutta ei siitä tullut mitään. Luultavasti ulkopuolinen trollaaja aina asettui jomman kumman rooliin ja aloitti sen haukkumisen. Eli se ei siksi koskaan loppunut, kun ei ollut enää osapuolista kiinni vaan täysin ulkopuolisesta ihmisestä, joka halusi draamaa. Siksi se ei toiminut ja nyt on spekulointi ketju, jossa on yli 400 pohdintaviestiä.

Vierailija
51973/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Kylläpä se Kalle otti taas nokkiinsa. Ihan vitsillä vaan kysyin että voisko Sampo ottaa edes multa suihin!

Vierailija
51974/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olisin halunnut mutta ei siitä tullut mitään. Luultavasti ulkopuolinen trollaaja aina asettui jomman kumman rooliin ja aloitti sen haukkumisen. Eli se ei siksi koskaan loppunut, kun ei ollut enää osapuolista kiinni vaan täysin ulkopuolisesta ihmisestä, joka halusi draamaa. Siksi se ei toiminut ja nyt on spekulointi ketju, jossa on yli 400 pohdintaviestiä.

Oltais vaan voitu jättää se omaan arvoonsa.

Vierailija
51975/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltais vaan voitu jättää se omaan arvoonsa.

Kyllähän sitä yritettiin. Sovittiin monta kertaa ja jatkettiin sovussa. Kunnessa tuli kommentti kuinka taas hörhö trollaa tai yksinäinen spekuloija spekuloi. Siitä se sitten lähti uudelleen ja uudelleen. Aina argumentteina on että minulla on oikeus puolustautua. Riita ei lopu koskaan jos ei osaa antaa olla tai sitten se trolli väänsi sitä keskenään.

Vierailija
51976/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo Laitela

Kylläpä se Kalle otti taas nokkiinsa. Ihan vitsillä vaan kysyin että voisko Sampo ottaa edes multa suihin!

XD kysy ensi kerralla tosissaan!!

Vierailija
51977/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismo Laitela

XD kysy ensi kerralla tosissaan!!

Sampo Kaukovaara

No tosissaanhan se kysy, yritti vaan selitellä kun Kalle suuttu. Annoin mä sen suikkarin sitten salaa myöhemmin.

Vierailija
51978/58281 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen

Yksikätinen maalari maalaa kartanoa sunnuntaina!! Meni käsi pakettiin niiden tollojen remppamiesten takia!

Vierailija
51979/58281 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu siirtynyt näköjään spekulointiketjuun. Etusivulla taitaa olla edelleen.

Mikäs sen spekulointiketjun nettiosoite on? Siirryn sinne mielelläni, jos siellä ei ole joku nimimerkki Dahlia Mustavaara monta kertaa päivässä jankuttamassa lavasteista. 

Vierailija
51980/58281 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä