Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Jutta Korhonen
No niin kattokaa! Mun tissit näkyy ruudussa! Paljon mielenkiintoisempaa kuin Miran valitus.
Jaksaisitteko lukea jos minä spämmäisin samaa roolipeliä, mutta pistän jokaiseen että sarja on paras? Mulla on koko päivä aikaa että voin kyllä lähteä näihin leikkeihin mukaan jos sitten on hyvä mieli.
Mikä vastuu Matiaksella on Lailasta ja Ollista? 😂
Vierailija wrote:
Jaksaisitteko lukea jos minä spämmäisin samaa roolipeliä, mutta pistän jokaiseen että sarja on paras? Mulla on koko päivä aikaa että voin kyllä lähteä näihin leikkeihin mukaan jos sitten on hyvä mieli.
Sen kun. Jokaisella on oikeus kirjoittaa.
Joanna kulkee sateisella säällä sääri paljaana?
Salkkarit on paras sarja maailmassa! Aidot lavasteet, osaavat näyttelijät ja hyvin laaditut juonikuviot.
Sallan näyttelijän storyssa näkyi OR ravintolan mainoskyltti. Sekin on Kalevankadulla siinä Hotelli Tornin alhaalla. Kiinnostavaa tosiaan kuinka paljon Helsingin keskustasta. Vielä ku ois Ullanlinnasta.
Vierailija wrote:
Sallan näyttelijän storyssa näkyi OR ravintolan mainoskyltti. Sekin on Kalevankadulla siinä Hotelli Tornin alhaalla. Kiinnostavaa tosiaan kuinka paljon Helsingin keskustasta. Vielä ku ois Ullanlinnasta.
1,5 kilometriä Huvilakadulta. Ollaan jo todella lähellä. Kampin kaupunginosaa tuo.
Mitä toi Laila kiukuttelee Matiakselle? Itse karkasi, joten itse huolehtikoon itsestään.
Ulla Taalasmaa
Voi sitä Miraa, sääliks käy.
Dahlia Mustavaara
On yksi muisto, Mustavaarojen
Liikun surkeita katuja mä parempaa etsien
Mua vastaan kulkee, roska väkeä vain
Saga Korkiakoskea ei täältä löydykään
Joka paikasta häntä etsin
Muutokseen, laatusarjaa kaipailen
Voimaan vain, roskasarja pahoin saa
Muutokseen, pääkonttorille ajaen
Limusiini tulee huollosta ja Pupu hakee sen!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
1,5 kilometriä Huvilakadulta. Ollaan jo todella lähellä. Kampin kaupunginosaa tuo.
Mutta ulkolavasteeseen tyydytään. Siinä on sarjan Pihlajakatu 🤣
Miksi Salkkareissa näytetään vain homoseksuaalisten suutelemista? Tässäkin jaksossa jo kaksi eri paria lipovat toisiaan. Ei koskaan heteroseksuaalisten!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä voisin ainakin tehdä diilin, jossa ulkolavaste käy jos muuten Huvilakadun ympäristö tulisi mukaan. Eli ei haluttaisi maksaa sitä vuokraa mutta kuvattaisi silti samalla kadulla ja Pietarinkaudulla.
Sabrina Mustavaara
Kumisevat portaat ja heiluvat seinät ei nosta uskottavuutta! Siksi mä tulinkin tänne Mustavaara-sarjan merkeissä!
Vierailija wrote:
Salkkarit on paras sarja maailmassa! Aidot lavasteet, osaavat näyttelijät ja hyvin laaditut juonikuviot.
Juonikuvioissa voisi olla vähemmän lesboja ja homoja. Ihan ällöttää tuo nuoleminen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä voisin ainakin tehdä diilin, jossa ulkolavaste käy jos muuten Huvilakadun ympäristö tulisi mukaan. Eli ei haluttaisi maksaa sitä vuokraa mutta kuvattaisi silti samalla kadulla ja Pietarinkaudulla.
Mä en. Pitäisi tehdä parempi ulkolavaste vähintään. Se on niin huono.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juonikuvioissa voisi olla vähemmän lesboja ja homoja. Ihan ällöttää tuo nuoleminen.
Dahlia Mustavaara
Tuntuu kuin olisi roska väkeä silmässä. Onko se normaalia?