Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58467)

Vierailija
48521/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tammine

Aina kun sä lähelle tuut, mun Lontoon silta notkahtaa. Lontoo Lontoo, notkahtaa. Lontoo Lontoo, notkahdetaanko?

Vierailija
48522/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eva Tammine

Aina kun sä lähelle tuut, mun Lontoon silta notkahtaa. Lontoo Lontoo, notkahtaa. Lontoo Lontoo, notkahdetaanko?

Tamara

Sä lunttu voisit notkahtaa sillalta alas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48523/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissahan ei ikinä mainita/tehdä mitään sattumalta? Joten kummilapsi viittaus on luultavasti tarkoitettu.

Vierailija
48524/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sarja voisi loppua kokonaan ja laatusarja alkaa.

Vierailija
48525/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eva Tammine

Tamara

Eva Tamminen

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
48526/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole mitenkään uskottavaa, että Amandassa ei ole edes ulkoistettua siivouspalvelua vaan tarjoilijat hoitajavat huoneet. Nuorempana kesätöissä hotellisiivojana kahteen pekkaan siivotessa aikaa oli vajaa 15 minuuttia. Yksinään 20 minuuttia. Mikäli kyseessä oli huoneen kuntoon laitto, eli piti pinnat pyyhkiä, putsata wc, imuroida, laittaa puhtaat lakanat. Amandassa on todennäköisesti ainakin 18 eri huonetta + sviitti. Jokainen voi laskea kauanko yhdellä ihmisellä menisi. Tietystikään välttämättä jokainen huone ei ole varattuna tai on pidempiaikaisella varauksella. Lakanoiden vaihto ja roskiksien tyhjentäminen on arviolta kolmen päivän välein. En osaa sanoa onko käytäntö vaihtunut.

Erikoista tuokin, että hlökunta vaeltaa ruokasalin läpi,  vastaanoton läpi takahuoneeseen.  Eikö rakennuksessa ole takaovea, josta hlökunta kulkee?  Siivous, respa ja tarjoilu hoituu kaikilta 😁

Vierailija
48527/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eva Tammine

Tamara

Eva Tamminen

Täysin samaa mieltä!

Eva Tamminen

Susta siis!

Vierailija
48528/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Mä olen tosissani, Mustavaara-sarja on melkoinen saalis ja Salkkarit on, no Salkkarit!

Vierailija
48529/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minustakin oli hieman erikoista, että Kalle niin tarkkaan taksikuskille kertoi mutta Kallelle se on normaali asia. Yhtä hyvin muu mies tai nainen olisi saattanut kertoa samaa omasta heterosuhteestaan. Tänä päivänä työpaikalla on parempi pitää omat mielipiteet ominaan. Eikä nyt ainakaan asiakkaalle sanoa mitään ikävää. Riittää kun menisi sanomaan huonosti ja asiakas laittaa palautetta nettiin ja se onkin sitten aika nopeasti potkut tai firman loppu... 

Ööööö...nykyään taksisuharit osaa hädin tuskin suunnistaa edes navigaattorin avulla asiakkaan määränpäähän, eikä he osaa kunnolla suomea.

Vierailija
48530/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Sairaalan tyky-päivillä aion rohkaista muita naisia ilmaisemaan itseään vapaammin. Naisten oikeudet ovat tärkeitä. Eva on ottanut jo oikeaa suuntaa, mutta Kikkis ja Romppainen ovat todella sulkeutuneita. Varmaan Dahlian aikaansaamaa. No, onneksi hän ei enää vaikuta täällä. Nyt on aika tuoda sitä linjaa esille, että on ok näyttää tissit töissä!

Vierailija
48531/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salkkareissahan ei ikinä mainita/tehdä mitään sattumalta? Joten kummilapsi viittaus on luultavasti tarkoitettu.

Suurin osa on juurikin näin, että sillä pohjustetaan tulevaa. 

Vierailija
48532/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minustakin oli hieman erikoista, että Kalle niin tarkkaan taksikuskille kertoi mutta Kallelle se on normaali asia. Yhtä hyvin muu mies tai nainen olisi saattanut kertoa samaa omasta heterosuhteestaan. Tänä päivänä työpaikalla on parempi pitää omat mielipiteet ominaan. Eikä nyt ainakaan asiakkaalle sanoa mitään ikävää. Riittää kun menisi sanomaan huonosti ja asiakas laittaa palautetta nettiin ja se onkin sitten aika nopeasti potkut tai firman loppu... 

Ööööö...nykyään taksisuharit osaa hädin tuskin suunnistaa edes navigaattorin avulla asiakkaan määränpäähän, eikä he osaa kunnolla suomea.

Dahlia Mustavaara

Minun taksikuskini, se kaahaileva kaistapää, ei suostunut edes kaatamaan viiniä lisää! 😡

Vierailija
48533/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlian elämä mennyt vain sviitissä hukkaan, joten ihmekös ei ole tämän jälkeen tullut enää uutta osaa.

https://youtu.be/aqQ5ZSNT1YE?si=qF_X7gyH89_Cgx4-

Vierailija
48534/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan mitä taksifirmaa käyttää, mutta yleensä itse muutaman kerran vuodessa käytän sitä perinteisempää enkä mitä tahansa, jotta saa varmasti ok hintaa ja hyvää palvelua.

Vierailija
48535/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon taksikuski oli sama kuin Ainolla kartanoon muuttaessa. Silloin jopa taisi sanoa jotain. Selvästi ollaan tekemässä vakkararooleja. Kuten ne ensihoitajat. Ne on muuten tosielämässä pariskunta.

Vierailija
48536/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Mä en kestä enää. Jutta romuttaa mun itseluottamusta täysin. Mun on pakko ottaa vapaata. Ehkä pitää ottaa myös yhteyttä Dahliaan, jos se vois vielä tehdä jotain tälle hulluudelle.

Vierailija
48537/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

No mutta Jutta, sullahan on kaikki herkut esillä, heh heh!

Vierailija
48538/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Varokaa pistämästä tv-lähetystä päälle! Se mokoma roskasarja alkaa!

Vierailija
48539/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan Inva sisäänkäyti on luultavasti talon toisella puolella, kuten tavallaan oikeastikin mutta hissi on mysteeri. 

Vierailija
48540/58467 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Tunteisiin, Amanda paskaan hukkuu vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän