Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58467)
Saga Korkiakoski
Minulla on osake-enemmistö yhdestä purkufirmasta. Ne voivat laittaa töpinäksi!
Rosmarine Duncker
Minun oikea nimeni on Tiina Lehti ja olen erikoistunut perintöhuijauksiin!
Vierailija wrote:
Rosmarine Duncker
Minun oikea nimeni on Tiina Lehti ja olen erikoistunut perintöhuijauksiin!
Liisa Toivio
Mitä tämä tarkoittaa!? Oletko sinä vienyt äitini perinnöstä osuuden?
Mua taas ärsyttää tuo Miki. Ei saa alaikäistä tyttöään ruotuun. Tyttö otti hatkat useita päiviä sitten, sehän ON Poliisin ja Sosiaalihuollon asia.
Mutta ei mitää. Mikistä tulisi Lasu samantien.
Jo se että Miki käväisisi Lailan koululla, ja kyselisin sieltä onko tyttöä näkynyt.
Nyt Olli-Boy kusettaa sata lasissa isukkia.
Saamattomuutta Mikiltä, vaikka on itse ollut myös rikollisilla poluilla, sen ei pitäs tässä häiritä.
Jos Sampo onkin objektiseksuaali? Sehän pani Pepin päiväkirjaa.
Noel Axelsson
Hehehe! Hernesaaren ryöstäjän kanssa hierotaan sopimuksia kuntoon miesten kesken! 😜
Ei ole mitenkään uskottavaa, että Amandassa ei ole edes ulkoistettua siivouspalvelua vaan tarjoilijat hoitajavat huoneet. Nuorempana kesätöissä hotellisiivojana kahteen pekkaan siivotessa aikaa oli vajaa 15 minuuttia. Yksinään 20 minuuttia. Mikäli kyseessä oli huoneen kuntoon laitto, eli piti pinnat pyyhkiä, putsata wc, imuroida, laittaa puhtaat lakanat. Amandassa on todennäköisesti ainakin 18 eri huonetta + sviitti. Jokainen voi laskea kauanko yhdellä ihmisellä menisi. Tietystikään välttämättä jokainen huone ei ole varattuna tai on pidempiaikaisella varauksella. Lakanoiden vaihto ja roskiksien tyhjentäminen on arviolta kolmen päivän välein. En osaa sanoa onko käytäntö vaihtunut.
Vierailija wrote:
Noel Axelsson
Hehehe! Hernesaaren ryöstäjän kanssa hierotaan sopimuksia kuntoon miesten kesken! 😜
Sami Ropponen
Oih oih, kyllä vaan!
Vierailija wrote:
Ei ole mitenkään uskottavaa, että Amandassa ei ole edes ulkoistettua siivouspalvelua vaan tarjoilijat hoitajavat huoneet. Nuorempana kesätöissä hotellisiivojana kahteen pekkaan siivotessa aikaa oli vajaa 15 minuuttia. Yksinään 20 minuuttia. Mikäli kyseessä oli huoneen kuntoon laitto, eli piti pinnat pyyhkiä, putsata wc, imuroida, laittaa puhtaat lakanat. Amandassa on todennäköisesti ainakin 18 eri huonetta + sviitti. Jokainen voi laskea kauanko yhdellä ihmisellä menisi. Tietystikään välttämättä jokainen huone ei ole varattuna tai on pidempiaikaisella varauksella. Lakanoiden vaihto ja roskiksien tyhjentäminen on arviolta kolmen päivän välein. En osaa sanoa onko käytäntö vaihtunut.
Mirkku Mattila
Minä sytytän se koko paikan tuleen, niin ei tarvitse sitten miettiä, mitä siinä majatalossa on oikein vinossa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Noel Axelsson
Sami Ropponen
Oih oih, kyllä vaan!
Lari Väänänen
Mä tuun toiselle kierrokselle!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Noel Axelsson
Sami Ropponen
Oih oih, kyllä vaan!
Lari Väänänen
Mä tuun toiselle kierrokselle!!
Pietari Haukkala
Saanko luvan liittyä joukkoonne?
Nellan ja Violan näyttelijöillä on hyvät pyllyt. Onko nyt positiivista?
Mira Jokinen
Mitä ne soittelee sieltä TE-toimistosta? Ja miks mun kelahakemus on vieläkin käsittelyssä? Mä tarviin rahaa! Mä on niin stressaantunut ja masentunut, pakko päästä heseen ja Starbucksiin! Juttakaan ei auta ku se keskittyy uuteen tyyliinsä. Ääähhh mä en kestäää!
Ismon pettämätön logiikka. Tule kotiin > kuule kolahdus > ole varma, että kämppääsi on murtauduttu. Ihan ku Aaro tai Hani ei olisi voinut tulla kotiin. Aino oli Ismon mukana. Ismo oli selvästi menossa hakemaan mailaansa :D
😡 Kesken jääneet juonikuviot! 😡
Dahlian kartanon remontti
Noelin yliajamiset
Beige
Sadi
😡 Suhdehömpät ja kaikki turha pois! 😡
Mitenkä Olli ja Rami voivat olla sukulaisia. Mikä on muuten Ollin sukunimi?
Dahlia Mustavaara
Kartanon lavastetta ei ole rakennettu, vielä, mutta minä en luovuta! 😡
Vierailija wrote:
Oksa, mutta etunimestä päätellen on melko varmasti adoptoitu tai toinen vanhempi suomalainen. Mutta kyllähän tuohon helposti pystyy keksimään sen kummilapsi tai siskon lapsi yhteyden. Siskohan voi olla naimisissa Oksan kanssa.
Vierailija wrote:
Olli Oksa ja Rami Markkanen voisivat painua sarjasta ulos!
Dahlia Mustavaara
Miten sä voit jatkaa tuota roskasarjaa!? Jos Gunnar ei tee siitä loppua niin minä teen, täällä on minun laatusarjan lavasteet!