Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58466)

Vierailija
48561/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sallan näyttelijän storyssa näkyi OR ravintolan mainoskyltti. Sekin on Kalevankadulla siinä Hotelli Tornin alhaalla. Kiinnostavaa tosiaan kuinka paljon Helsingin keskustasta. Vielä ku ois Ullanlinnasta.

1,5 kilometriä Huvilakadulta. Ollaan jo todella lähellä. Kampin kaupunginosaa tuo.

Mutta ulkolavasteeseen tyydytään. Siinä on sarjan Pihlajakatu 🤣

Mä voisin ainakin tehdä diilin, jossa ulkolavaste käy jos muuten Huvilakadun ympäristö tulisi mukaan. Eli ei haluttaisi maksaa sitä vuokraa mutta kuvattaisi silti samalla kadulla ja Pietarinkaudulla.

Mä en. Pitäisi tehdä parempi ulkolavaste vähintään. Se on niin huono.

Mun mielestä tuo on parempi vaihtoehto Munkkiniemelle. Jos voitaisi siirtää Munkkiniemen kuvauksia Ullanlinnaan niin ok ja todella ihanaa, mutta jos se vuokra on liikaa niin silloin kompromissi paikallaan.

Vierailija
48562/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää sarjan huonous, ei mikään muu. Vähemmistöjä pitäisi olla enemmänkin näkyvissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48563/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sallan näyttelijän storyssa näkyi OR ravintolan mainoskyltti. Sekin on Kalevankadulla siinä Hotelli Tornin alhaalla. Kiinnostavaa tosiaan kuinka paljon Helsingin keskustasta. Vielä ku ois Ullanlinnasta.

1,5 kilometriä Huvilakadulta. Ollaan jo todella lähellä. Kampin kaupunginosaa tuo.

Mutta ulkolavasteeseen tyydytään. Siinä on sarjan Pihlajakatu 🤣

Mä voisin ainakin tehdä diilin, jossa ulkolavaste käy jos muuten Huvilakadun ympäristö tulisi mukaan. Eli ei haluttaisi maksaa sitä vuokraa mutta kuvattaisi silti samalla kadulla ja Pietarinkaudulla.

Mä en. Pitäisi tehdä parempi ulkolavaste vähintään. Se on niin huono.

Itse kaipaan jotain uutta sarjaa. Salkkareissa ei pelkät kuvauspaikat tai kompromissit niissä auta. Niin paljon muutakin parannettavaa olisi. Rantabaarista tykänneenä uskon, että uusi sarja olisi varmasti parempi vaihtoehto.

Vierailija
48564/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Minun elämäni on altistunut aivan liian pitkään roskasarjan ja ahtaan vanerisviitin vaikutuksille!

Vierailija
48565/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen viestin lainaukset eivät toimi, joten sanon tässä. Miksi pitäisi saada uusi sarja? Jos Salkkarit loppuisivat niin en halua mitään sarjan tekijöiden uutta sarjaa. Rantabaari on ok hyvä, mutta kyllä senkin näkee että siinä on samoja elementtejä. Moni ei tykkää Rantabaarista ollenkaan, kun ovat tottuneet paljon parempaan laatuun ja sitten Salkkareiden seuraajat hihkuttaa kuinka sisarsarja on laadukas. Salkkareihin verrattuna.

Vierailija
48566/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friida Kettunen

Siinä luusereiden sarjassa ei nähdä upeaa autoa tai yksityiskonetta kuten minulla!

Vierailija
48567/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Friida Kettunen

Siinä luusereiden sarjassa ei nähdä upeaa autoa tai yksityiskonetta kuten minulla!

Dahlia Mustavaara

Täsmälleen samaa mieltä! Tämä roskasarja näyttää vain mitään sanomattomia suhdekoukeroita, joissa ei ole järjen hiventä tai ainakaan mitään katsomisen arvoista!

Vierailija
48568/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vakituisesti siirtyy Helsingin keskustan alueelle kuvauksia. 20-vuotisjuhlan aikaan oli Huvilakadulta kuvauksia loppusyksystä ja alkuvuodesta. Luultavasti jotain samantapaista, kun nämä tällä hetkellä kuvattavat tulevat telkkarista ulos alkuvuodesta. Munkkiniemestä olen joka tapauksessa "odottanut" someen kuvia, koska kiinnostaa juurikin tuo ollaanko siirtymässä muualle vai onko nämä muutamia kertoja. Kampin alueen hotellissa ja ravintolassa on kuvattu joitakin Sallan ja Henrikin kohtauksia (eri aika) ja Kallen ja Petrin kohtaus oli Esplanadin puistossa. 

Vierailija
48569/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Minä näen pallon sisimmästä, että huonommaksi tämä sarja muuttuu! 🔮

Vierailija
48570/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena todettava, ettei Miran ja Violan pitkät rakennekynnet olisi mukavat seksiä harrastaessa :D

Vierailija
48571/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Monen viestin lainaukset eivät toimi, joten sanon tässä. Miksi pitäisi saada uusi sarja? Jos Salkkarit loppuisivat niin en halua mitään sarjan tekijöiden uutta sarjaa. Rantabaari on ok hyvä, mutta kyllä senkin näkee että siinä on samoja elementtejä. Moni ei tykkää Rantabaarista ollenkaan, kun ovat tottuneet paljon parempaan laatuun ja sitten Salkkareiden seuraajat hihkuttaa kuinka sisarsarja on laadukas. Salkkareihin verrattuna.

Moni ei varmaan tykkää Rantabaarista, jos ei ole kohderyhmää kun hahmot ovatkin enimmäkseen nuoria aikuisia. Salkkareihin verrattuna se on koska kaikki on tehty puhtaalta pöydältä eikä päättömiä käänteitä ja mokia ole ainakaan vielä päässyt sattumaan. Sen takia olen uuden sarjan kannalla. Mitään ei kannata tehdä liian pitkään, kuten ei Salkkareitakaan, jos se ei pysy katsomisen arvoisena. Ärsyttää nykyinen paska, jossa on turhat ja ärsyttävät juonikuviot ja lässytykset, kuin tyhmälle olisi tehty.

Vierailija
48572/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Moni ei varmaan tykkää Rantabaarista, jos ei ole kohderyhmää kun hahmot ovatkin enimmäkseen nuoria aikuisia. Salkkareihin verrattuna se on koska kaikki on tehty puhtaalta pöydältä eikä päättömiä käänteitä ja mokia ole ainakaan vielä päässyt sattumaan. Sen takia olen uuden sarjan kannalla. Mitään ei kannata tehdä liian pitkään, kuten ei Salkkareitakaan, jos se ei pysy katsomisen arvoisena. Ärsyttää nykyinen paska, jossa on turhat ja ärsyttävät

Jannen menneisyys on ainakin muutettu ja Akia ei kukaan muista. Eikä Janne ollenkaan Talea.

Vierailija
48573/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan korkeat laatustandardit, v*ttu koko tuotannossa mitään laatua ole 🤣 Rahaa pistetään viemäristä alas kun suurempi osa on paskoja näyttelijöitä jotka koittaa epätoivoisesti esiintyä. Vain muutamat pystyvät olemaan edes hitusen hyviä, vaikka käsis on ihan roskakorin pohjalta kaivettua sepustusta 🤣🤣

Vierailija
48574/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Moni ei varmaan tykkää Rantabaarista, jos ei ole kohderyhmää kun hahmot ovatkin enimmäkseen nuoria aikuisia. Salkkareihin verrattuna se on koska kaikki on tehty puhtaalta pöydältä eikä päättömiä käänteitä ja mokia ole ainakaan vielä päässyt sattumaan. Sen takia olen uuden sarjan kannalla. Mitään ei kannata tehdä liian pitkään, kuten ei Salkkareitakaan, jos se ei pysy katsomisen arvoisena. Ärsyttää

Tämä on pientä Salkkareiden surkeuteen verrattuna, jossa kaikki on ihan ylilyötyä ylipitkitetyn paskan takia.

Vierailija
48575/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavaara-tähti Maija-Liisa Peuhu: "Tätä voi sanoa jo taiteeksi!"

Vierailija
48576/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten kerta toisensa jälkeen ajaudun tähän väittelyyn mukaan. Mun lempisarja on Salatut elämät ja pidän siitä enemmän kuin Rantabaarista. Jos voitaisi tehdä rauha? Jokainen tykkätköön mistä tykkää. Ei tämä ole kovin freshiä alkaa "tappelemaan" ja perustelemaan kumpi on parempi. Ihan omaltakin osaltani sanon.

Vierailija
48577/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vähemmistöjä sarjaan! Muunsukupuolisia, queer feministejä, aseksuaaleja, koiraihmisiä yms.

Vierailija
48578/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin iso pullotus. 💕

Vierailija
48579/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tajua miten kerta toisensa jälkeen ajaudun tähän väittelyyn mukaan. Mun lempisarja on Salatut elämät ja pidän siitä enemmän kuin Rantabaarista. Jos voitaisi tehdä rauha? Jokainen tykkätköön mistä tykkää. Ei tämä ole kovin freshiä alkaa "tappelemaan" ja perustelemaan kumpi on parempi. Ihan omaltakin osaltani sanon.

Mäkin tykkään Salkkareista enemmän, vaikka Rantabaarin laatu onkin parempi.

Vierailija
48580/58466 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkin tykkään Salkkareista enemmän, vaikka Rantabaarin laatu onkin parempi.

Miten sitten tykkäät enemmän vaikka laatu on parempi? Itse tykkään Rantabaarin hahmoistakin enemmän, Salkkareissa lähinnä Dahlia enää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan