Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Mulle Salkkarit on ollut lapsuudesta asti omanlainen turvasarja. Muistan, että katselin sitä todella usein nimenomaan yksin. Edelleen rakastan katsoa vanhoja jaksoja taustalla välillä ja uusia ennakkoon. En itse missään kohtaa ajattele, että sarja olisi Suomen laadukkain tai parhain tehty, mutta siinä omanlainen syy miksi katson. Luulen että aika moni jakaa vastaavan kokemuksen. Ihan kuten jotkut katsoo Frendejä tai muuta sarjaa monta kertaa alusta loppuun.
Vierailija wrote:
Mulle Salkkarit on ollut lapsuudesta asti omanlainen turvasarja. Muistan, että katselin sitä todella usein nimenomaan yksin. Edelleen rakastan katsoa vanhoja jaksoja taustalla välillä ja uusia ennakkoon. En itse missään kohtaa ajattele, että sarja olisi Suomen laadukkain tai parhain tehty, mutta siinä omanlainen syy miksi katson. Luulen että aika moni jakaa vastaavan kokemuksen. Ihan kuten jotkut katsoo Frendejä tai muuta sarjaa monta kertaa alusta loppuun.
Huomattavasti parempia olivat ensimmäiset kaudet ja vielä ennen koronaa oli paljon hyviä juttuja. Sen jälkeen en ole tykännyt juuri ollenkaan. Käänteen on puuduttavan tylsiä ja suurempi osa hahmoista rasittavia.
Vähän nuorempana pidin paljon Mirasta ja Violasta, mutta enää pitkään aikaan ei ole herättänyt mitään tunteita. Muutenkin tuo pariskunta tekee pesäeron lopullisesti kun Mira poistunee ensi viikolla sarjasta. Ei tainnut ihan tulla uutta Lariasta tästä tarinasta. No saapa nähdä kenet Viola seuraavaksi iskee. Voi olla, että mieskin tulee kuvioihin koska Viola alun perin epäili olevansa bi, koska oli kiinnostunut ennen pojista mutta tyttökin tuntui hyvältä.
Dahlia Mustavaara
Minä lähden tästä kammottavasta majatalosta, enkä enää ikinä palaa! 😡
Dahlia Mustavaara
Minä en koske enää yhteenkään vaneriin, se edellinen kerta oli jo tarpeeksi nöyryyttävää, hyvästi!
Haluatteko lisää TGS sarjan jaksonimiä? Tässä niitä tulee!
61: Noel osoittautuu yllättävän hyväksi ja huonoksi ratsastuksessa
62: JP ja Benjamin törmäyskurssilla
63: Mustasukkaisuuden uhkapeli - JP:llä on kovat panokset
64: Homous on heteroutta sakeampaa
65: Kari lämmittelee Lindaa ja moottoreita
66: Eva saa selville, että hänen ylennykseensä sisältyy ei-toivottu ehto
67: Henrik ja dildot eivät aina sovi yhteen
68: Saga saa tarjouksen, josta on vaikea kieltäytyä
69: Fantasiat kutsuvat - vaikkakin vahingossa...
70: Petoksia ja valheita
Dahlia Mustavaara
Hyvästi roskasarja, siirryn parempaan laatusarjaan!
Jos haluaisin jonkun tuuraamaan niin Seela Sella voisi näytellä viikon jaksojen ajan Dahlian turkissa 😂
Vierailija wrote:
Huoh mitä paskaa
Dahlia Mustavaara
Sitä se vulgäärien roskasarja on, noin karkeasti ilmaistuna!
Salkkareiden katselija:
Rouva Mustavaaralla ei ilmeisesti ole muuta elämää, kun ehtii vauvapalstalla notkua.
Vierailija wrote:
Salkkareiden katselija:
Rouva Mustavaaralla ei ilmeisesti ole muuta elämää, kun ehtii vauvapalstalla notkua.
Dahlia Mustavaara
Mitäpä muutakaan tekemistä tässä kammottavassa sviitissä olisi!
Dahlia Mustavaara
Pitkään haudutetut kyökkipiiat ovat minun terveyteni salaisuus!
Dahlian ymmärtää hyvän päälle, kun Pihlajasadussa oli kiihottunut Noelin ja "Jirin" yllättämisestä :D
Salkkareissa panot filmataan perjantaina viimeisenä työviikon aiheena.
On meinaan palleissa painetta, kun joutuu koko viikon pidätteleen!
t. Gunnar Mustavaara
Kartano tänne ja heti! Moosen tai sairaalan tai minkä vaan turhemman voisi uhrata siihen 😡
Jutta Korhonen
Sairaalaa ei pureta! Missä mä muuten voisin esitellä tissejäni?
Dahlia Mustavaara
Tuolla on jotain prostituoituja, ostat halvimman mahdollisen edustusvaimon, ei Salla sitä huomaa kuitenkaan!
Benjamin Autio
Täällä on toinen jerbale kovana!! 😜