Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58470)
Onko Tuure ollut taas kuvaamassa siellä Hotelli Tornissa? Mitähän siellä tapahtuu. Kauan sitten Jennin ja Ossin häät olivat kattoterassilla. Kalle, Lari, Miska ja Elias päätyivät myös yhteistreffeille vahingossa.
Dahlia Mustavaara
Minä poistun roskasarjasta! Hyvästi kumiseva majatalo!! Pupu, mennään suoraan kartanolle!
Vierailija wrote:
Onko Tuure ollut taas kuvaamassa siellä Hotelli Tornissa? Mitähän siellä tapahtuu. Kauan sitten Jennin ja Ossin häät olivat kattoterassilla. Kalle, Lari, Miska ja Elias päätyivät myös yhteistreffeille vahingossa.
Kyllä ja näkyy siitä kuljetuksesta kuvauspaikalle kanssa, että ollaan "vanhan" Helsingin suunnalla. Kumpa joku menisi vuotamaan, että ollaanko juhlavuoden takia tekemässä enemmän kohtauksia muualla kuin Munkkiniemessä. Se Kallen ja Petrinkin kohtaus oli Helsingin keskustasta. Ihan kauppatorin kupeessa kuvattu.
Aikaisemmin joku sanoi siitä Kallen ja Sampon hotellista, että on skandinaavinen. Mä olen melko varma, että sama hotellihuone on ollut joskus aikaisemmin. En vain tiedä missä kohtauksessa enkä hotelliakaan saanut selvitettyä.
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Minä poistun roskasarjasta! Hyvästi kumiseva majatalo!! Pupu, mennään suoraan kartanolle!
Gunnar Mustavaara
Minä myös! Alkaa tämä muistisairauden kanssa vitsailu riittää!! Noniin, mennääs vihdoin katsomaan sitä remonttia!
Jarno Jussilla on uusi Mustavaara-tähti! - Siirtyy Rantabaarista Mustavaaraan
Minustakin oli hieman erikoista, että Kalle niin tarkkaan taksikuskille kertoi mutta Kallelle se on normaali asia. Yhtä hyvin muu mies tai nainen olisi saattanut kertoa samaa omasta heterosuhteestaan. Tänä päivänä työpaikalla on parempi pitää omat mielipiteet ominaan. Eikä nyt ainakaan asiakkaalle sanoa mitään ikävää. Riittää kun menisi sanomaan huonosti ja asiakas laittaa palautetta nettiin ja se onkin sitten aika nopeasti potkut tai firman loppu...
Dahlia Mustavaara
Roskasarjalla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun halpalaatuisen ulkolavasteen perään!
Että ottaa päähän se Jutta. Miten voi olla niin lapsellinen. Lihapulla lentäää hihihihahaha!!! Siitä saat ja siitä ja siitä !!!! Täältä pesee hihihi!!!!!! Huoh oikeasti.
Dahlia Mustavaara
Siellä ne kuvaavat Konalan alla se muovilavaste kiinni Taalasbiilissä. Toivottavasti se mokoma tekele edes kaatuu!
Dahlia Mustavaara
Sano nyt vielä että ne valitsi sen roskasarjan suosiman ahtaan käytävän! Siellä se ainoa lääkärikin on! Tuotannolla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun parin metrin käytävän päähän!!
Jutta Korhonen
Kari haukkui mun uuden tyylin törkeästi. Hän ei ole enää tervetullut käyttämään sairaalamme palveluja.
Eva Tamminen
Mäkin uskalsin mennä Jutan rohkaisemana töihin pelkillä rintaliiveillä.
Dahlia Mustavaara
Kaiken maailman roskasarjoja ei tarvitse julkisesti levittää! Mutta siinä on Slutcaven salasana, ole hyvä ja poistu!!
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan jatkaminen ei kuulu mun tehtäviin! Laatusarja näyttää jo paremmalta!!
Dahlia Mustavaara
Oletko sä nykyään lavasteen purkajana täällä, nuo vanerit voi viedä! Rauhotu nyt ettei laatu vielä tästäkin laske! Sulla menee roskasarjan vuosibudjetti tähän seinän korjaamiseen!!
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Mäkin uskalsin mennä Jutan rohkaisemana töihin pelkillä rintaliiveillä.
Dahlia Mustavaara
Hävytöntä, heittäkää koko lumppu vanerikäytävineen ulos täältä!
Sampolla on aikaisemminkin ollut ongelmia seksin suhteen. Alexin kanssa, kun ajatukset olivat muualla. Paljon tavallisempaa olisi jos Sampolla olisi paljon stressiä ja väsymystä. Työvuorot ovat pitkiä ja lisävuorojakin on joutunut ilmeisesti ottamaan. Päälle huoli omasta siskosta. Kyllä siinä vähemmästäkin menee makuuhuoneen asia toiselle sijalle. Kun taas Kalle on täysin vastakohta. Kalle yritti päästä Larin kanssa sänkyyn heti Kososen kuoltua. Kalle on kertonut Jutalle baarissa, että pystyy hallitsemaan alkoholismia harrastamalla säännöllisesti seksiä. Tätähän selvästi tuotiin esille Petristä eroamisen jälkeen, kun Kalle päätti baarin sijasta mennä pyytämään Sampolta...
JP Kokko
Hehheh! Otetaas siitä kiinni!! 😜