Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58468)

Vierailija
48461/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi näyttelijät viihtyvät sarjassa, joten typerää alkaa vääntämään jotain paskapuheita. Olkoot mikä tahansa hupiasia niin tommoiset löytyy ensimmäisinä aina netistä jos hakee nimeä tai jotain muuta..

Vierailija
48462/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko näyttelijät aina pakko vetää näihin uutistenlukuihin. Entä jos olisitte itse julkisemmassa ammattissa ja pitkin netti kirjoiteltaisi (sun nimi) ei viihdy X yhtiön johtajana tms. Olisko se oikeasti kivaa viihteen muotoa? 

Totta kai, se olisi kunnianosoitus ja hauska vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48463/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko näyttelijät aina pakko vetää näihin uutistenlukuihin. Entä jos olisitte itse julkisemmassa ammattissa ja pitkin netti kirjoiteltaisi (sun nimi) ei viihdy X yhtiön johtajana tms. Olisko se oikeasti kivaa viihteen muotoa? 

Totta kai, se olisi kunnianosoitus ja hauska vitsi!

No eikä ole vaan törkeetä nimen väärinkäyttöä. Aivan sama kuvitteelliset hahmot, mutta näyttelijät ovat asiat erikseen. Heistä jokainen tykkää näytellä sarjassa. Inhottavaa enemmänkin. Olen joutunut itse aikoinaan pahan nettikiusaamisen kohteeksi tuttujen ihmisten toimesta ja sen takia tämmöset menee niin pahasti yli hilseen.

Vierailija
48464/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole oikein kivaa viihdettä? Se ei varmaan ole kivaa mitä saavat ig:n directissä! Hohhoijaa!!

Vierailija
48465/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti menee ja menette Googleen ja haette Emma Nopanen ja aikajanaksi viimeinen 24h, niin arvaatte varmaan mikä lävähtää? Ensimmäisenä tuo Roskasarjan kommentti :D

Vierailija
48466/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ovat näyttelemässä roskasarjassa!! Oma valinta. Jos näyttelee hyvin saa kehuja, mutta jos surkeasti niin kannattaisi poistua.

Vierailija
48467/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin siksi, ettei täällä olla Mirasta ja Violasta mitään sanottu kun ei tunnu kivalta lukea homoseksuaalina pelkkää oksettelua ja yököttelyä. Samaan aikaan, kun oletettavasti Miran ja Violan touhut sitten iskee täysillä. Fiksu ihminen pitää asiat poissa netistä ja asianomaisten silmiltä. Ei sitä tarvitse olla loukkaava.

Vierailija
48468/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan kilttejä ja kehutaan sitten. Jarkko Miettisellä on hyvä perse!

Vierailija
48469/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muutama tunti menee ja menette Googleen ja haette Emma Nopanen ja aikajanaksi viimeinen 24h, niin arvaatte varmaan mikä lävähtää? Ensimmäisenä tuo Roskasarjan kommentti :D

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
48470/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitäs ovat näyttelemässä roskasarjassa!! Oma valinta. Jos näyttelee hyvin saa kehuja, mutta jos surkeasti niin kannattaisi poistua.

Ketkä sitten ovat hyviä ja ketkä huonoja? Sekö että tekee uutisen heistä?

Vierailija
48471/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia on paras ja Eva surkein. Turha tosiasioita on peitellä.

Vierailija
48472/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sanoin siksi, ettei täällä olla Mirasta ja Violasta mitään sanottu kun ei tunnu kivalta lukea homoseksuaalina pelkkää oksettelua ja yököttelyä. Samaan aikaan, kun oletettavasti Miran ja Violan touhut sitten iskee täysillä. Fiksu ihminen pitää asiat poissa netistä ja asianomaisten silmiltä. Ei sitä tarvitse olla loukkaava.

No mulle on aivan sama jos jotakuta randomia yököttää mun fantasiat Noelista!

Vierailija
48473/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyviä ovat uutisotsikoihin (täällä) pääsevät.

Vierailija
48474/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyviä ovat uutisotsikoihin (täällä) pääsevät.

Poislukien Roskasarja-tähdet!

Vierailija
48475/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Homovihaaja varmaan runkkaa lesboseksille kunnolla.

Vierailija
48476/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä heteroseksistä mutta en ole sitä täällä yököttelemässä.

Vierailija
48477/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Taalasmaa

Siis se friikki liikkuu sairaalalla pallit esillä? 

Vierailija
48478/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ketjussa taitaa viestien perusteella olla aktiivisissa kommentoijissa keski-ikäisiä heteromiehiä. Siltä se tuntuu ainakin. Mä oon nainen mutta koitan jotenkin luovia näissä mukana. 

Vierailija
48479/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin iso jöpötys pullottaa.

Vierailija
48480/58468 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pääosan Venla-palkinto menee Inkeri Mertaselle: "Dahlia on Salattujen elämien läpimurtohahmo!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi