Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Skandaaliuutisii! Tässä ketjussa on ainostaan yksinäinen masentunut spekuloija sekä mielisairas roolipelaaja! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Amandassa on vain yksi käytävä.
Hernesaaren ryöstäjä kirjoitti:
Oli sitten kuumat sessiot!!
Oot sitten kääntynyt miestenvälisiin juttuihin!! Ei ihme että erositte mutsin kanssa.
Helena Kuula kirjoitti:
Amandan keittiömestari, tänne nyt!
Ei täällä ole keittiömestaria, mutta sä voit kysyä Sallalta. Mä haen Sallan tänne, se on tuolla yläkerrassa. Pieni hetki!
Yks ja kaks, eteen, taakse, eteen, taakse! Hyvä noin! On tässä taas hikoiltukin!!
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula kirjoitti:
Amandan keittiömestari, tänne nyt!
Ei täällä ole keittiömestaria, mutta sä voit kysyä Sallalta. Mä haen Sallan tänne, se on tuolla yläkerrassa. Pieni hetki!
Cindy tässä, Helena Kuulalla on asiaa keittiömestarille. Se oli aika pahalla päällä...
Eihän meidän tarvi kun laittaa ne valmiit tukkuannokset suoraan uuniin tai mikroon. Ei asiakkaat oo pahemmin meidän ruuista valittanut!
Minä valmistan ne annokset omassa keittiössäni ja Amandan työntekijät sitten vaan lämmittää ne soossit!
Ei meillä oo enää varaa siihen Amandan rakennukseen.
Leipäkoreista on ollut ikävä luopua!! Se Naumanen ampu nekin päreiks!
Ismo Laitela kirjoitti:
Nyt sä pullanpaistaja oot ihan hiljaa tai pistä sut kylmäks!
Mafia-Marika kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Anna se ase tänne ja juodaan kahvit!
Muffinsi-Marika kirjoitti:
Mafia-Marika kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Anna se ase tänne ja juodaan kahvit!
Tukehtukaa pullaanne!! Tai mitä paskaa te sen kanssa sitten syötte!
Dahlialle maistuu kyllä Amandan mikroruuat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen spekuloija itkee kun kukaan ei vastaa viesteihin.
🤣🤣🤣
Syy miksi ajattelen että roolipelaajat ovat vain provoilijoita on se, että joka kerta kun joku muu valittaa roolipeleistä tänne vedetään mukaan toi, kun kerran sanoi että tuntuu pahalta kun mun viestit ei osa mitään tulta alleen jos ne hukkuu roolipeliin. Siitä nyt joka kerta naureskellaan ja sanotaan että itken. Se jos mikä tuntuu musta lähinnä pelkältä kiusanteolta. Jotain kiusaajia täältä selvästi löytyy ihan aidosti.
Ismo oppi nauttimaan kaviaaria minun ansiostani!! Mokoma kuvitteli että jollain parilla sadalla tuhannella palkataan oma autonkuljettaja!
Kaikessa sekavuudessaan tämä ketju on kuitenkin osoittanut, että täältä saa yleensä parhaimmat spekuloinnit luettavaksi sekä kuumimmat juorut. Ollin kiinniotostakin on puhuttu ties kuinka kauan. Vihdoinkin se tapahtui jaksoissa. Ajattelin jo sen olen pelkkää huuhaata. Vaikka toki tarina ei ehkä ollut ihan sellainen kuin ajattelin eli Olli olisi aidosti kärähtänyt varkaudesta ja Delismon ryöstöistä samalla.
Oli sitten kuumat sessiot!!