Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
37201/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ajattelen että roolipelaajat ovat vain provoilijoita on se, että joka kerta kun joku muu valittaa roolipeleistä tänne vedetään mukaan toi, kun kerran sanoi että tuntuu pahalta kun mun viestit ei osa mitään tulta alleen jos ne hukkuu roolipeliin. Siitä nyt joka kerta naureskellaan ja sanotaan että itken. Se jos mikä tuntuu musta lähinnä pelkältä kiusanteolta. Jotain kiusaajia täältä selvästi löytyy ihan aidosti. 

Spekuloijat aloittaa kiusaamisen, joten saavat samalla mitalla takaisin.

Miksei jokainen saa vaan kirjoittaa rauhassa?

Vierailija
37202/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen spekuloija itkee, uikuti uikuti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37203/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ajattelen että roolipelaajat ovat vain provoilijoita on se, että joka kerta kun joku muu valittaa roolipeleistä tänne vedetään mukaan toi, kun kerran sanoi että tuntuu pahalta kun mun viestit ei osa mitään tulta alleen jos ne hukkuu roolipeliin. Siitä nyt joka kerta naureskellaan ja sanotaan että itken. Se jos mikä tuntuu musta lähinnä pelkältä kiusanteolta. Jotain kiusaajia täältä selvästi löytyy ihan aidosti. 

Spekuloijat aloittaa kiusaamisen, joten saavat samalla mitalla takaisin.

Tai sitten kannattaisi olla sen verran aikuinen ettei lähde muiden hölmöyksiin.

Vierailija
37204/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taito kirjoittaa monta viestiä yhdessä minuutissa.

Vierailija
37205/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä roolipeli kommentitkin saa pari yläpeukkua. Ellei roolipelaaja ja yksinäinen spekuloija itse peukuta monta kertaa omaa kommenttia.

Vierailija
37206/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti niin yksinäiselt, en raaskinut jättää!

Vierailija
37207/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä vaan tiedän että täällä on yksi roolipelaaja. Kun kaikissa kommenteissa on se huutomerkki(ei kyllä ole)". Pikkasen vainoharhainen tyyppi. Sitä ei varmana usko kukaan missään asiassa kun perustelut ja päättelykyvyt ovat tuota luokkaa.

Vierailija
37208/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Hyvä puhuu terveellisistä elämäntavoista, kun yks vetää suklaata!!

Vierailija
37209/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vain yksi roolipelaaja.

Todista. Hanki vaikka bännit sille "yhdelle roolipelaajalle" niin katsotaan loppuuko.

Käytännössä mahdotonta. Jos kirjoittelee luurilla niin uudelleen käynnistämisen myötä voi antaa aina uuden ja uuden peukun ja ip vaihtuu. Sama jos vetää koneesta nettipiuhat ja pistää takaisin. Luultavasti tämä on yksi keino myös niillä multipeukkutajilla. Joskus tässä ketjussa jotkut viestit saivat satoja peukkuja yhtäkkiä. Tossa aloitusviestissäkin on muka yli tuhat peukkua ylöspäin joka on aika epätodellista.

Vierailija
37210/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Lellu kirjoitti:

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Hyvä puhuu terveellisistä elämäntavoista, kun yks vetää suklaata!!

Mä en pysty vahtimaan jokaista suupalaa!

Vierailija
37211/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Mikä kolaus se oli? Kuka kummajainen kehtaa herättää minut keskellä yötä?

Hei Dahlia! Gunnar täällä, päästä minut sisään. Olen ollut täällä käytävässä lukkojen takana. En viitsinyt koputtaa aiemmin joten nukuin tässä hetken.

Vierailija
37212/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Mikä kolaus se oli? Kuka kummajainen kehtaa herättää minut keskellä yötä?

Hei Dahlia! Gunnar täällä, päästä minut sisään. Olen ollut täällä käytävässä lukkojen takana. En viitsinyt koputtaa aiemmin joten nukuin tässä hetken.

Siis missä sinä olit? Tuolla alakerrassako? Eikö tässä talossa ole henkilökuntaa paikalla. Jättävät noin vaan asiakkaansa heitteille!

Vierailija
37213/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilla muistaakseni on sanottu nahkahansikasta naiseksi joten silloin se on luultavasti nainen. Sama oli Sabrinan vainoajan kanssa. Puhuttiin miehestä ennen Lauria eli tiedettiin jo että se on mies vaikka sitä spekuloitiin. Nämä tekijät ovat haastatelleet uusia hahmoja joten ovat aina vähän edellä ja se näkyy tekstissä.

Vierailija
37214/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sarjaan pitäisi tehdä joskus hahmo, joka on näyttelijä ja saa roolin X tv-sarjasta pahiksena. Ja näyttää kuinka ventovieraat pelkää häntä ja pistää herjapostia. Tajuaiskohan sittenkään jotkut näyttelijän ja hahmojen eroja. Muutenkaan mitään taidealojen ammattilaisia ei ole ollut pitkään aikaan Salkkareissa.

Vierailija
37215/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eva TE-toimiston asiakkaana edes?

Vierailija
37216/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Mustavaaralle olisi täältä tulossa illallista. Hernekeittoa, ruisleipää ja maitoa. Hyvää ruokahalua!

Vierailija
37217/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy Rintala kirjoitti:

Rouva Mustavaaralle olisi täältä tulossa illallista. Hernekeittoa, ruisleipää ja maitoa. Hyvää ruokahalua!

Ritva saat syödä ne ihan keskenäsi, hyvästi!

Vierailija
37218/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä Jori

Vierailija
37219/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole varaan mihinkään hanhenmaksapalleroihin. Dahlia voisi vähän miettiä nälkää näkeviä kun ei perusruoka kelpaa! Kiittämätön äm mä.

Vierailija
37220/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Ei meillä ole varaan mihinkään hanhenmaksapalleroihin. Dahlia voisi vähän miettiä nälkää näkeviä kun ei perusruoka kelpaa! Kiittämätön äm mä.

Eikö tämän ole tarkoitus olla hienostunut majatalo? Jos olet eri mieltä, niin olet täällä vain vesittämässä Helena Kuulan entisöimää konseptia.

Ketju on lukittu.