Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
37181/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas paska haisee. Kuka täällä rappukäytävässä jatkuvasti paskantaa.

Vierailija
37182/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa sekavuudessaan tämä ketju on kuitenkin osoittanut, että täältä saa yleensä parhaimmat spekuloinnit luettavaksi sekä kuumimmat juorut. Ollin kiinniotostakin on puhuttu ties kuinka kauan. Vihdoinkin se tapahtui jaksoissa. Ajattelin jo sen olen pelkkää huuhaata. Vaikka toki tarina ei ehkä ollut ihan sellainen kuin ajattelin eli Olli olisi aidosti kärähtänyt varkaudesta ja Delismon ryöstöistä samalla.

Tämä on selkeästi isoin ja aktiivisin keskustelu. Ismolaitela.com on lähes kokonaan kuollut ja muilla alustoilla hiljaisempaa keskustelua. Jodelissa päivittäisellä tasolla tulee usempia jodlauksia. Ennakoiden julkaisuhetkellä aktiivisin keskustelu siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37183/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Violan ja Nellan saunakuohuva holitonta? Mietin vain, kun ainakin tähän asti kaikissa kippistelytilanteessa leikkauksen jälkeen Nella on juonut jotain mehua tai limua. Tietenkään sitä ei tarvitse aina mainita. Kuten Laiteloillakaan ei mainittu mitään vaikka Kalle joi samasta pullosta. Se on vain automaattinen oletus että se on alkoholitonta jo ihan Kallen alkoholismin takia. 

Vierailija
37184/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa on ihan hyviä spekulointia. Uusia näkökulmia. Kuten epäilevät, että koru tippui JP:ltä joka etsisi siskoaan. Äiti olisi kuollut tai jotain sellaista. En sitten tiedä olisiko aidosti käsikirjoittajista yllättämään. Jotenkin tuntuu että tämä vain hoidellaan nopeasti alta. Äiti saattaa olla joku sivuhahmo eikä Joanna. Voi olla että on ajateltu Joannaa, mutta tyyliin Olga ilmoitti lähdöstä ja äidiksi kehiteltiin joku muu. En osaa sanoa mutta joka tapauksessa toivon että siihen Joannankin salaisuuteen tai kertomatta jättämiseen palataan jonkun kuvion myötä. Mikäli Joanna nyt ei paljastuisi Miran biologiseksi äidiksi. 

Vierailija
37185/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Ja taas paska haisee. Kuka täällä rappukäytävässä jatkuvasti paskantaa.

Roki vetäisee köntsät ulkolavasteen päälle!

Vierailija
37186/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, kyllä oli pokassa pitelemistä kun olimme uudelle "Pihlajakadulla"!

Vierailija
37187/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo Koski kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna, kyllä oli pokassa pitelemistä kun olimme uudelle "Pihlajakadulla"!

Ei me vakituisetkaan meinata saada kohtauksia purkkiin, kun meillä on leikkimökki pystyssä!

Vierailija
37188/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä tuleeko Kallen retkahdus pian. Onhan sekin mahdollista, että Kalle ei oikeasti juonut viiniä vaan se oli pelkästään näkijän tulkinta että bongasin Kallen viinittelemässä vaikka se onkin vain kahvinjuontia.

Vierailija
37189/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa missä Lasse lähtee karkuun limusiinista. Se on hauska pätkä. Täytyy mennä etsimään jos se löytyy jostain.

Vierailija
37190/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

Vierailija
37191/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa missä Lasse lähtee karkuun limusiinista. Se on hauska pätkä. Täytyy mennä etsimään jos se löytyy jostain.

Minä kuulinkin että se minun limusiini on ollut jopa Jutan käytössä!! Se katkeroitunut hullu, siis Lauri, varasti sen ja lopulta se oli romutettuna jossain Virossa!

Vierailija
37192/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulinkin että se minun limusiini on ollut jopa Jutan käytössä!! Se katkeroitunut hullu, siis Lauri, varasti sen ja lopulta se oli romutettuna jossain Virossa!

Mä en kanna enää sille kaunaa! Me pidetään Monican kanssa huolta ettei se pääse enää ikinä vapaalle jalalle!!

Vierailija
37193/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta varmaan pani siellä limusiinissa. Hyi helkutti🤮

Vierailija
37194/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois pitänyt selvitä tästä!! Mustavaara meni pilalle ja tahrattiin pettäjän vereen.

Vierailija
37195/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuumat hetket limusiinissa Pupun kanssa!

Vierailija
37196/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteen, yks ja kaks, eteen, yks ja kaks!

Vierailija
37197/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ajattelen että roolipelaajat ovat vain provoilijoita on se, että joka kerta kun joku muu valittaa roolipeleistä tänne vedetään mukaan toi, kun kerran sanoi että tuntuu pahalta kun mun viestit ei osa mitään tulta alleen jos ne hukkuu roolipeliin. Siitä nyt joka kerta naureskellaan ja sanotaan että itken. Se jos mikä tuntuu musta lähinnä pelkältä kiusanteolta. Jotain kiusaajia täältä selvästi löytyy ihan aidosti. 

Spekuloijat aloittaa kiusaamisen, joten saavat samalla mitalla takaisin.

Vierailija
37198/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ottaa nyt eteen!

Vierailija
37199/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tän riiston on loputtava!!

Vierailija
37200/59931 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ajattelen että roolipelaajat ovat vain provoilijoita on se, että joka kerta kun joku muu valittaa roolipeleistä tänne vedetään mukaan toi, kun kerran sanoi että tuntuu pahalta kun mun viestit ei osa mitään tulta alleen jos ne hukkuu roolipeliin. Siitä nyt joka kerta naureskellaan ja sanotaan että itken. Se jos mikä tuntuu musta lähinnä pelkältä kiusanteolta. Jotain kiusaajia täältä selvästi löytyy ihan aidosti. 

Täällä on vain yksi roolipelaaja.

Todista. Hanki vaikka bännit sille "yhdelle roolipelaajalle" niin katsotaan loppuuko.

Ketju on lukittu.