Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Jenni Vainio kirjoitti:
Katja Vainio kirjoitti:
Meillä ei oo leipää, ei muroja, ei tuoremehua, ei piru vie mitään! Onneks nykyään on Ragazzo Delivery, niin saan nopeasti ees jotain suuhun pantavaa!
Katja, älä viitti, meillä oli rankka yö!
Joo, mä voin kuvitella kuinka rankkaa se on keikutella miesten edessä jossain strippiklubilla!
Katja Vainio kirjoitti:
Jenni Vainio kirjoitti:
Katja Vainio kirjoitti:
Meillä ei oo leipää, ei muroja, ei tuoremehua, ei piru vie mitään! Onneks nykyään on Ragazzo Delivery, niin saan nopeasti ees jotain suuhun pantavaa!
Joo, mä voin kuvitella kuinka rankkaa se on keikutella miesten edessä jossain strippiklubilla!
Älä nyt yhtään vähättele, me oltiin Jennin kanssa oikein hyvä duo!
Onko siellä joku? Täällä alhaalla, kellarissa!!
Ei häivy Elina Toivon kanssa mihinkään, "Noel" ja "Toivo" kuvauksissa eilenkin😁
Anni Vatanen kirjoitti:
Onko siellä joku? Täällä alhaalla, kellarissa!!
Haluatko vaihtokaupat pannuhuoneeseen?
Kaivo on kaikista kamalin! Mä haluun mihin tahansa muualle!!
Täällä häkissä mä saan olla ainakin Nikon kanssa!
Vähän inhottavaa pissata johonkin pehmusteisiin!
Lari Väänänen kirjoitti:
Vähän inhottavaa pissata johonkin pehmusteisiin!
Se ei oo mitään siihen verrattuna et mut pistettiin lepositeisiin!!
Edes täällä hullujen huoneella mä en pääse Aaroo karkuun!!
Joudun asumaan ahtaassa Amandan sviitissä, kun se kartanoni ei ole koskaan valmis! Siinä teille vähän suhteellisuuden tajua!!
Miettikääpä sitä, että joudun hoitamaan kaikki potilaat yhdessä huoneessa!! On meille pikkasen jonoo. Siinä on muutama potilaskin kuollut ahtaalle käytävälle!
Ihan hirveetä oli asua setätapettien vuoraamassa huoneessa ja kuunnella sen Ismon kitinää puoli vuotta. Mä luulin että tää Kalervon sukulaisen esittäminen ois kannattanut!!
Kankaanpäässä minulla on ainakin tilava talo, hah!
Vierailija kirjoitti:
Tuo roolipelaaja pitäis saada hoitoon. Yksin pelaa, huutomerkki jokaisessa viestissä😂
Ilmiannan ketjun tänään.
Sut tässä hoitoon pitäis laittaa!!
Antaa kaikkien kukkien kukkia! Niin minä olen antanut siskonikin!
Olen eka kertaa täällä ja katselen salkkareiden uusintoja niin eikös Aaro ole Nadjan isä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo roolipelaaja pitäis saada hoitoon. Yksin pelaa, huutomerkki jokaisessa viestissä😂
Ilmiannan ketjun tänään.
Spekuloijat pitäs saada hoitoon kiusaamisen ja haukkmisen takia. Ja että huutomerkin perusteella ajattelet että takana on yksi ja sama henkilö. Kunnon salapoliisi. :D
Mitä ongelmia roolipelaamisesta on? Ihan normaali ajanviete.