Jos mies haluaa että naisen pitää olla ns. "perinteinen nainen" niin
...miksi tällainen mies ei silti itse halua olla "perinteinen mies" sikäli, että maksaisi kaiken?
Kommentit (166)
Hyvä kysymys! Mummoni oli ns perinteinen nainen, leipoi, paistoi, siivosi, hoiti lehmät ja lapset ja oli aina kotona, mutta mies maksoi kaiken ja ns elätti mummon ja perheen.
Nykyaikana jos olet perinteinen nainen ja hoidat ns naisten hommia ja lapset niin saat vielä sen lisäksi tienata itse oman elantosi tekemällä kokopäivätyötä kodin ulkopuolella.
Joku ei täsmää.
Vierailija kirjoitti:
No koska et ole perinteinen nainen...
Et vastannut kysymykseen.
Tähän kysymykseen ei ole kukaan saanut vastausta. Mies haluaa naisen joka on perinteinen nainen mutta elää kuin moderni nainen, koska mies ei halua olla perinteinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasinhan.
Koska tuollaiset miehet on vaan laiskimuksia, jotka etsivät kotipiikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole aikomustakaan elättää vaimoasi ja lapsiasi. Ei mitään realistista suunnitelmaa eikä laskelmaa. Sehän tässä nyt on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasinhan.
Et vastannut. Odotatko että nainen tulee pennittömänä elämääsi ja sitten elätät hänet koska hän tekee kotityöt. Et.
Mies on mammanpoika ja mieslapsi, joka etsii äitiä, joka siivoaa ja laittaa ruokaa. Pitäisi vielä jostain löytyä se daddy, joka kaiken maksaa.
Kyllä naiset liioittelevat tekemisiään. Muutaman naisen kanssa olen seukannut tai asunut (25v. yhteensä) eikä kenestäkään ole ollut taloutta pitämän tai maksamaan puolia kuluista. Itse on pitänyt tehdä ja kompensoida menojenkin suhteen.
Olen ollut jokaiselle miehelleni perinteinen nainen ja yksikään ei ole minua elättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset liioittelevat tekemisiään. Muutaman naisen kanssa olen seukannut tai asunut (25v. yhteensä) eikä kenestäkään ole ollut taloutta pitämän tai maksamaan puolia kuluista. Itse on pitänyt tehdä ja kompensoida menojenkin suhteen.
Perinteinen nainen ei maksa elämisestään mitään. Mies maksaa kaiken. Sinä olet siis epäonnistunut tehtävässäsi elättää heidät.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Mummoni oli ns perinteinen nainen, leipoi, paistoi, siivosi, hoiti lehmät ja lapset ja oli aina kotona, mutta mies maksoi kaiken ja ns elätti mummon ja perheen.
Nykyaikana jos olet perinteinen nainen ja hoidat ns naisten hommia ja lapset niin saat vielä sen lisäksi tienata itse oman elantosi tekemällä kokopäivätyötä kodin ulkopuolella.
Joku ei täsmää.
Juuri näin. Sekin on hyvä muistaa, että Suomessa ns. perinteinen nainen pukeutui hyvin vaatimattomasti, ei meikannut ja piti päässä huivia. Raskas työnteko toi usein mukanaan ennenaikaisen vanhenemisen. Tätäkö nykymies haluaa?
Veikkaan, että "perinteistä naista" haikailevat miehet ajattelevat jonkin ihan muun kulttuurin perinteitä tai heillä on mielessään jokin kuva, joka ei vastaa todellisuutta.
jos et ole perinteinen nainen, niin ei sinun tarvitsekaan olla. voit aina hankkia lauman kissoja ja elää niiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei täsmää.
Juuri näin. Sekin on hyvä muistaa, että Suomessa ns. perinteinen nainen pukeutui hyvin vaatimattomasti, ei meikannut ja piti päässä huivia. Raskas työnteko toi usein mukanaan ennenaikaisen vanhenemisen. Tätäkö nykymies haluaa?
Veikkaan, että "perinteistä naista" haikailevat miehet ajattelevat jonkin ihan muun kulttuurin perinteitä tai heillä on mielessään jokin kuva, joka ei vastaa todellisuutta.
Tuskin kukaan haluaa mennä ajassa taaksepäin. Toivottavaa on, että molemmat erikoistuisivat parisuhteessa, jolloin toinen voi edetä urallaan paljon parempiin asemiin ja toinen voi hoitaa lapset ja kodin viihtyisäksi, eikä molempien tarvi olla päivän lopussa poikki, kun pitää tehdä töitä ja kotityöt päälle.
Meikkauksen pois jättämisellä on myös hyviä puolia. Esimerkiksi meikki ei sotke vaatteita, kasvot eivät ole tahmaiset ja nainen tuoksuu paremmalta.
Perinteinen mies on Suomessa laiton. Esim. lain mukaan aviomies ei voi sille mitään jos vaimo haluaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska usein se on niin, että naiset haluavat, että mies maksaa kaiken, mutta tekee myös kotitöistä ne puolet. Jos ei tee, niin sitten kirjoittavat tälle keskustelupalstalle ja hakevat tukea sille, miksei heidän oikeastaan tarvitse tehdä kotitöitä ollenkaan, vaikka eivät käy edes töissä. Tämä on aihe, josta naiset valehtelevat systemaattisesti tapailuvaiheessa. Suhteen lopussa mies on imetty loppuun ja sitten haetaan seuraavaa uhria. Sanoisin, että miehelle perinteinen rooli on nykyään aika helvetin iso riski, jota en suosittele kenellekään.
Eipä ole näitä itsensä elättäviä ja kotitöitä tekeviä miehiä vielä kohdalle tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen nainen ei maksa elämisestään mitään. Mies maksaa kaiken. Sinä olet siis epäonnistunut tehtävässäsi elättää heidät.
Jos lukeminen ei tunnekuohultasi onnistunut, niin lueppa nyt rauhoittuneena uudestaan ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen mies on Suomessa laiton. Esim. lain mukaan aviomies ei voi sille mitään jos vaimo haluaa töihin.
Eihän noilla asioilla ole mitään tekemistä keskenään. Yhtä hyvin voisit sanoa, että heterot ovat suomessa laittomia, koska laki ei kiellä homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti mies tuo rahan PERHEELLE! tällaset orja elättämis fantasiat on feministien propagandaa.