Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vähättelee sairauttani, kostoksi menin koronassa töihin

Vierailija
01.01.2023 |

Tuli otettua muutaman päivän sairaslomaa töistä, tätä ennen seurasi vittuilua ja vaivani vähättelyä, kyseessä joka on siis tinnitys. Työskentelen pienessä yrityksessä jossa ei ole paljon pelivaraa jos joku alkaa ottaa ylimääräisiä saikkuja. Kuitenkin harvoin näin olen tähän asti tehnyt. Pomon mielestä olen nössö ja kyseessä ei ole mikään oikea vaiva. Kuinkas ollakaan, sairastuin koronaan. Päätin olla olematta nössö, tulin töihin. Sääli satoja asiakkaitamme, jotka ovat saattaneet altistua koronalle työyhteisön mollaavien asenteiden takia. ;)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos korvien soiminen on hyväksyttävä saikutus syy niin itse olisin voinut saikuttaa lähes koko työurani

Netti avartaa, on ihmisillä eriasteista korvien soimista. Voisitko itse olla 80dB meteli korvissa vuorokauden ympäri, loppuelämän ilman pienintäkään rauhaa, jopa nukkumaan mennessäsi? Sehän olisi hauska nähdä nyt kun olet iso, kova mies.

Vierailija
62/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet kertonut pomollesi sairaslomasi syyn?

Meillä pitää kertoa syy, jos on ilman lääkärintodistusta pois töistä. Jos sanoo vain, että on sairaana, niin poissaolopäivät on palkattomia. Töissä kun täytyy tietää, johtaako sairaus toimenpiteisiin eli onko minulla esim. salmonella vai aivoinfarkti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin tyhmä ja lapsellinen.

Vierailija
64/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntataudin levittämisestä voi saada tuomion. Tinnitus ei ole tartuntatauti, mutta korona on.

Vierailija
65/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, kannatan kansalaistottelemattomuutta ja kaikenlaisia kostotoimia tätä vittuiluksi mennyttä paskayhteiskuntaa vastaan.

Vierailija
66/66 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartuntataudin levittämisestä voi saada tuomion. Tinnitus ei ole tartuntatauti, mutta korona on.

Kuka sanoo, että tinnitus on tauti lainkaan? Tavanomainen ikääntymisee, kuuluva ilmiö, kuten rypyt tai näön heikkeneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi