Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vähättelee sairauttani, kostoksi menin koronassa töihin

Vierailija
01.01.2023 |

Tuli otettua muutaman päivän sairaslomaa töistä, tätä ennen seurasi vittuilua ja vaivani vähättelyä, kyseessä joka on siis tinnitys. Työskentelen pienessä yrityksessä jossa ei ole paljon pelivaraa jos joku alkaa ottaa ylimääräisiä saikkuja. Kuitenkin harvoin näin olen tähän asti tehnyt. Pomon mielestä olen nössö ja kyseessä ei ole mikään oikea vaiva. Kuinkas ollakaan, sairastuin koronaan. Päätin olla olematta nössö, tulin töihin. Sääli satoja asiakkaitamme, jotka ovat saattaneet altistua koronalle työyhteisön mollaavien asenteiden takia. ;)

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, siitäs sai!

Vierailija
2/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla siinä tinnituksessa aiheuttaa työkyvyttömyyttä? Mulla on soinut toinen korva 15 vuotta ja päivääkään en ole sen takia ollut pois, vaikka se ujellus ärsyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat koronan jostain muualta kuitenkin. Sinä et sen sijaan osaa tunnistaa omaa vastuuta omista teoistasi. Erottaisi sinut heti, jos olisihan sinut erehtynyt palkkaamaan.

Seitsemän ole tinnitus, se on omatuntosi ääni, jota et voi vaimentaa.

Vierailija
4/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aina kostan ventovieraille viattomille työkaverien vittuilut. Eiku

Vierailija
5/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla siinä tinnituksessa aiheuttaa työkyvyttömyyttä? Mulla on soinut toinen korva 15 vuotta ja päivääkään en ole sen takia ollut pois, vaikka se ujellus ärsyttääkin.

Ei aiheuta työkyvyttömyyttä. Kuitenkin tinnitys on paljon lievempää, kun vietän pari päivää äänettömässä huoneessa. Kertomasi perusteella tinnityksesi ei ole läheskään niin voimakasta kuin minulla. (itseasiassa elin 10 vuotta ihan sujut asian kanssa, ennen kuin se meluvammasta voimistui entisestään. Ei tunne kuin se olisi korvassa, vaan syvemällä.)

Vierailija
6/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan enää aikoihin ole puhunut "koronalle altistumisesta"? 🤭🤭🤭

Vierailija
7/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat koronan jostain muualta kuitenkin. Sinä et sen sijaan osaa tunnistaa omaa vastuuta omista teoistasi. Erottaisi sinut heti, jos olisihan sinut erehtynyt palkkaamaan.

Seitsemän ole tinnitus, se on omatuntosi ääni, jota et voi vaimentaa.

Mitä sä höpäjät?

Vierailija
8/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta työkyvyttömyyttä. Kuitenkin tinnitys on paljon lievempää, kun vietän pari päivää äänettömässä huoneessa. Kertomasi perusteella tinnityksesi ei ole läheskään niin voimakasta kuin minulla. (itseasiassa elin 10 vuotta ihan sujut asian kanssa, ennen kuin se meluvammasta voimistui entisestään. Ei tunne kuin se olisi korvassa, vaan syvemällä.)

Minun tinnitus on vielä kovempaa kuin sinulla. Sinun ei ole lähellekkään niin kovaa kuin minulla. Joudun kulkemaan peltorit päässä kokoajan ja se ääni kuuluu selkäytimestä asti.

Vierailija
9/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koston pomolle niin että kirjoitin sen nimen maahan ja kusin päälle

Vierailija
10/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tinnitus on vielä kovempaa kuin sinulla. Sinun ei ole lähellekkään niin kovaa kuin minulla. Joudun kulkemaan peltorit päässä kokoajan ja se ääni kuuluu selkäytimestä asti.

No, ei sekään mikåän syy ole työkyvyttömyyteen.

Vierailija
11/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinnitys ole saikun syy. Ei vinkuna estä työntekoasi. Muutenhan suurin osa voisi ottaa saikkua silloin kun huvittaa ja pistää tinnityksen syyksi.

Vierailija
12/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinnitys ole saikun syy. Ei vinkuna estä työntekoasi. Muutenhan suurin osa voisi ottaa saikkua silloin kun huvittaa ja pistää tinnityksen syyksi.

Tinnityksen mahdollinen paheneminen ja/tai mahdollisuus ettei se lievene ajan myötä ei estä työntekoasi! Että lakkaa vinkumista!

Vierailija
13/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vinkuu ja tinnittää jatkuvasti. Siksi en mene töihin.

Vierailija
14/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tinnittää. Työt on oikeasti ainoa paikka, missä en sitä kuule. Pitää olla hiljaista, ennenkuin se häiritsee.

Vierailija
15/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mä olen aina vannonut koston nimeen. Se on pars lääke jonkun muun aiheuttamaan vitu...een

Vierailija
16/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tinnittää. Työt on oikeasti ainoa paikka, missä en sitä kuule. Pitää olla hiljaista, ennenkuin se häiritsee.

Ei, päinvastoin minulla. Kun vietän pitkän aikaa täysin hiljaisessa huoneessa, asian kanssa on helpompin elää. Sitä vastoin meluisasta ympäristöstä kotiin tultua tosi ärhäkkä. Sanotaan usein että mikset käytä korvatulppia.

Vierailija
17/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole mikään syy, jos se ei estä työntekoasi. Nössöt saikuttaa koronan takia.

Vierailija
18/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koronassakin voi jo mennä töihin, se on jo ihan normaaliin nujakuumeeseen verrattava tauti. Jos kokee olevansa itse työkuntoinen niin se riittää. Aina sitä väki on enemmän ja vähemmän tukkoisena ollut töissä.

Vierailija
19/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch...ei ihme, et olet saanut vmäisen tinnituksen ap.

Muille, täysin ulkopuolisille kostaminen on erittäin itsekästä ja lisäksi lapsellista.

Toivottavasti saat fudut, niin voit sit himassa kuunnella sitä sun pään sisältä tulevaa ääntä töiden häiritsemättä🤣🤣

Vierailija
20/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia olet kertonut pomollesi sairaslomasi syyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme