Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vähättelee sairauttani, kostoksi menin koronassa töihin

Vierailija
01.01.2023 |

Tuli otettua muutaman päivän sairaslomaa töistä, tätä ennen seurasi vittuilua ja vaivani vähättelyä, kyseessä joka on siis tinnitys. Työskentelen pienessä yrityksessä jossa ei ole paljon pelivaraa jos joku alkaa ottaa ylimääräisiä saikkuja. Kuitenkin harvoin näin olen tähän asti tehnyt. Pomon mielestä olen nössö ja kyseessä ei ole mikään oikea vaiva. Kuinkas ollakaan, sairastuin koronaan. Päätin olla olematta nössö, tulin töihin. Sääli satoja asiakkaitamme, jotka ovat saattaneet altistua koronalle työyhteisön mollaavien asenteiden takia. ;)

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään kosto ole. Koronassa voi uusimpien ohjeiden mukaan ihan hyvin mennä töihin. Ei tarvitse eritäytyä kotiin. Myös flunssaisena voi mennä töihin. Jos ei vain ole kuumetta. Jopa terveydenhuollon töihin voi mennä, vaikka hoitamaan koronan riskiryhmäläisiä.

Vierailija
22/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet kertonut pomollesi sairaslomasi syyn?

En halua että se epäilee vaikka esim. jotain mielenterveysongelmia tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten TINNITUS.

Vierailija
24/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma is a bitch...ei ihme, et olet saanut vmäisen tinnituksen ap.

Muille, täysin ulkopuolisille kostaminen on erittäin itsekästä ja lisäksi lapsellista.

Toivottavasti saat fudut, niin voit sit himassa kuunnella sitä sun pään sisältä tulevaa ääntä töiden häiritsemättä🤣🤣

Ei muuten saa potkuja lukuisat lähihoitajat jotka menevät töihin koronassa, toki maski päällä.

Vierailija
25/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet kertonut pomollesi sairaslomasi syyn?

No ei tästä muuten olis saanut provoa aikaiseksi

Vierailija
26/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu on "tinnitys"?

Vaivan lääketieteellinen nimi on tinnitus.

Vierailija
27/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, multa sä sen koronan sait, terv. pomo

Vierailija
28/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostit syyttömille asiakkaille ja työkavereille... Eikö pääkoppasi toimi ollenkaan?

Vierailija
29/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mikään kosto ole. Koronassa voi uusimpien ohjeiden mukaan ihan hyvin mennä töihin. Ei tarvitse eritäytyä kotiin. Myös flunssaisena voi mennä töihin. Jos ei vain ole kuumetta. Jopa terveydenhuollon töihin voi mennä, vaikka hoitamaan koronan riskiryhmäläisiä.

Höpö höpö.

Vierailija
30/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koronassakin voi jo mennä töihin, se on jo ihan normaaliin nujakuumeeseen verrattava tauti. Jos kokee olevansa itse työkuntoinen niin se riittää. Aina sitä väki on enemmän ja vähemmän tukkoisena ollut töissä.

No ei voi mennä missään tarttuvassa taudissa töihin! Olet nyt ymmärtänyt väärin. Flunssassa ollaan kotona, oli sitten korona tai muu virus.

Vierailija
31/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Miten niin höpö höpö? Voin mennä sairaalaan töihin lieväoireisessa koronassa. Enää ei tarvitse /saa jäädä kotiin viittä päivää oireiden alusta. Voit käydä testissä, jos haluat, se ei ole enää velvoire. Samat ohjeet flunssassa. Yliopistollisen sairaalan ohjeet nämä.

Vierailija
32/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pomo .... , kostoksi kusin muroihini. "

Vierailija
33/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla on ohjeena, että sairaana voi tulla töihin? Tiedän sitten välttää kyseistä paikkaa.

Vierailija
34/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koronassakin voi jo mennä töihin, se on jo ihan normaaliin nujakuumeeseen verrattava tauti. Jos kokee olevansa itse työkuntoinen niin se riittää. Aina sitä väki on enemmän ja vähemmän tukkoisena ollut töissä.

No ei voi mennä missään tarttuvassa taudissa töihin! Olet nyt ymmärtänyt väärin. Flunssassa ollaan kotona, oli sitten korona tai muu virus.

Lieväoireisena voi ja pitää mennä töihin. Kunhan ei hallitsematonta pärskintää ole.

Vierailija
35/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla on ohjeena, että sairaana voi tulla töihin? Tiedän sitten välttää kyseistä paikkaa.

Ihmiset on kautta aikain menneet nuhaisena ja yskivänä töihin. Siis ennen koronaa. Korona-aikana ei menty pinessäkään nuhassa töihin, koska pelättiin sen olevan kotonaa. Nyt on palattu koronaa edeltävään aikaan. Lieväoireisena voi mennä töihin.

Vierailija
36/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla siinä tinnituksessa aiheuttaa työkyvyttömyyttä? Mulla on soinut toinen korva 15 vuotta ja päivääkään en ole sen takia ollut pois, vaikka se ujellus ärsyttääkin.

Ei aiheuta työkyvyttömyyttä. Kuitenkin tinnitys on paljon lievempää, kun vietän pari päivää äänettömässä huoneessa. Kertomasi perusteella tinnityksesi ei ole läheskään niin voimakasta kuin minulla. (itseasiassa elin 10 vuotta ihan sujut asian kanssa, ennen kuin se meluvammasta voimistui entisestään. Ei tunne kuin se olisi korvassa, vaan syvemällä.)

Minun tinnitus on vielä kovempaa kuin sinulla. Sinun ei ole lähellekkään niin kovaa kuin minulla. Joudun kulkemaan peltorit päässä kokoajan ja se ääni kuuluu selkäytimestä asti.

Mulla vieläkin kovempaa kun seinänaapurit ja ylä sekä alakerran naapurit hakkaa seinää, kattoa, lattiaa ja huutavat jotta ole edes hetki vinkumatta. Eivät muka tiedä että on minun tinnitukseni.

Vierailija
37/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin kaupan alalla on menty jo vuoden ajan räkiksessä töihin. Toinen esimerkki on vanhustenhuolto, hoitajapulan takia sukulaiseni voi olla poissa töistä vain jos on taju kankaalla ja 40 astetta kuumetta.

Vierailija
38/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINNITUS. TINNITUS. TINNITUSTINNITUSTINNITUS. TINNITUS!

Vierailija
39/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, siitäs sai!

Miksi naiset ovat noin kostonhimoisia!?!

Vierailija
40/66 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin kaupan alalla on menty jo vuoden ajan räkiksessä töihin. Toinen esimerkki on vanhustenhuolto, hoitajapulan takia sukulaiseni voi olla poissa töistä vain jos on taju kankaalla ja 40 astetta kuumetta.

Hyshys, tätähän ei saa sanoa ääneen. Tottahan tuo tosin on mitä kirjoitit, koronaa ei enää edes testata. Töihin vaan jos pysyt pystyssä, edes jotenkuten. Sääli heikkoja vanhuksia..

T. Hoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme