Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin seikka elämässänne?

Vierailija
21.03.2023 |

Itse en käytä herätyskelloa juuri koskaan. Saan nukkua joka aamu niin pitkään kuin haluan, venytellä raukeana ja juoda aamukahvin rauhassa. Teen silti töitä ja tienaan hyvin mutta saan päättää aikatauluni vapaasti.

Kiittelen itseäni tästä joka aamu venytellessäni sängyssä. Minusta on hirvittävää kuulla kuinka jotkut heräävät 5:00 töihin.

Mikä on teidän elämässänne ihanin seikka?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten tarvitse herätyskelloa, olen eläkkeellä.

Vierailija
2/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan se ettei tarvitse ottaa muita huomioon. Terveisiä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin seikka elämässäni on mulkku.

Se on hoitanut uskollisesti tehtävänsä koko elämäni ajan, tervehtii joka aamu peiton alla terhakkaasti pystyssä odottamassa heräämistäni.

Kusta tulee kuin paloletkusta silloin kun sitä tarvitsee ja seisonut kiltisti aina kun sitä on tarvittu nautintoa antamaan itselleni ja naisille.

Se on paras ystäväni ja elinikäinen suhteemme päättyy vasta siinä vaiheessa kun se ei enää aamulla nouse auringon kanssa yhtäaikaa, sillä siinä vaiheessa en nouse enää minäkään.

Vierailija
4/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien toivomisen jälkeen loppukesästä pitäisi syntyä ensimmäisen lapsen.

Vierailija
5/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen suklaalevy.

Vierailija
6/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on parasta. Aina menee päivä pilalle kun herää.

Vierailija
7/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas miesystävä. Välittää oikeasti musta. Osoittanut sen niin monin tavoin.

Vierailija
8/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kelakold sillä otta raha seinä.

Vierailija
9/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja iltaa kohten ilahtuu, kun tajuaa, että pian voi mennä nukkumaan.

Vierailija
10/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olin tulossa sanomaan kuin AP, eli pitkään nukkuminen ilman kelloa on ihaninta! Ihan kropassa ja mielessä tuntuu kuinka tärkeää tämä iltatyö minulle on. Inhottavaa miten aamuvirkkuja ihannoidaan ja meille muille tuputetaan ikuisia neuvoja rytmin muuttamisesta ja syyllistetään että tämä ominaisuus jotenkin aina johtuu jostain omista paheista, sitten tulee jo monelle unettomuus siitä ahdistelusta ja vielä unilääkkeilläkin yritetään muuttaa aamuihmiseksi, UNIRAUHA kiitos! :D

Vierailija
11/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on taloudellinen riippumattomuus. En joudu tekemään töitä, nostamaan tukia tai turvautumaan puolisoon tullakseni toimeen.

Vierailija
12/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin seikka on se, että minulla on monin tavoin vakaa ja turvallinen elämä. Olen saavuttanut siis kaikki asiat, joista nuorena haaveilin. 

Olen tämän elämän eteen tehnyt kovasti työtä, säästänyt, nähnyt vaivaa ja laittanut tunteetkin peliin, mutta vihdoin on aika olla hetken hyvässä elämäntilanteessa, ennen kuin luisu alaspäin vääjäämättä jossakin vaiheessa alkaa (kun ikää alkaa tulla).

En enää keksi haaveilla oikein mistään, siis mistään realistisesta. Ainahan sitä voi haaveilla vaikka lottovoitosta tai jostakin samanlaisesta asiasta, mutta "oikean elämän" haaveet ovat toteutuneet.

Vierailija
13/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos positiivisesta ketjusta! Taidat itse olla aika ihana:-)

Vierailija
14/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi puolisoni kanssa.

Vierailija
15/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iltaa kohten ilahtuu, kun tajuaa, että pian voi mennä nukkumaan.

Niinhän se on sellaisina iltoina kun voi ottaa pillerin että varmasti nukahtaa.

Vierailija
16/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani. Se on vaan niin ihana, fiksu ja komea. Nätti katella, pehmeä ja siloinen pyörimässä kainalossa, oppivainen ja virtaa riittää, hakee mulle vielä kisoista paljon rusetteja.

Vierailija
17/17 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukke.

Koska olen vela, niin seksinukella olen saanut korvattua naisen. Animesta ja mangasta (rom-com aiheiset) saan läheisyyttä. Se, että en tarvitse naista ollakseni onnellinen. Vapaus. Ah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän